Tatskat

Paljos Failurella on pisin tatskaus kestäny?

Nolla sekuntia. Immolan sissejä oon, kyllä mä luulisin että kipukynnys on aika korkea. :D Mutta ehkä joku tatuoitu onnelapissis-tyttö on mua kovempi luu, en tiedä. En kiistä etteikö iso kuva voisi sattua, en voi arvioida kun en ole kokeillut. Kuitenkin noita on aika monilla, joten mistään ylitsepääsemättömästä miehuuskokeesta ei voi olla kyse.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo on kyllä vähän itseasiassa huvittavaa, miten tatuoinneilla koitetaan maalailla joskus jotenkin valheellista imagoa, kun on kuultu että tatuoinneilla saa pillua. Yksi tuttuni on ottanut sellaisen aika "kovan" näköisen pääkallotatuoinnin käteen. No, oltiin sitten ryyppäämässä joskus ja aloteltiin siinä, annoin sille vodkapullon, että otappa tuosta. Niin alkoi itkemään, että ei hän kirkkaita raakana voi vetää. Minä siinä mietin että ei vittu mikä neiti. :D Mutta noh, kukin tyylillään. Omasta mielestäni lihaksikas kuvaton kroppa on coolimman näköinen, kuin tatuoitu narukäsi. Mutta coolein on kieltämättä lihakset + leimaa, kunhan on tyylillä tehty leima.

:lol2:

Ootko nyt ihan varma ettet itse tehnyt omassa päässäsi tuota kuvitelmaa että kyseinen viinasta (viisas mies) kieltäytynyt herrasmies haluaisi antaa itsestään kovan kuvan tatuoinnillaan?

Muutenkin ihan huikeaa settiä. Susta on uskomatonta että ihmiset on erilaisia ja jotkut kavahtaa neulaa verikoetta ottaessa. Mäkin inhoan ylikaiken verikokeen ottoa, mutta tatuointisessioita on takana useita pitkiä ja tuskallisia.

Miksi ylipäätään selität täällä miten kova suoritus mikäkin on jos sulla ei ole mitään käsitystä mistä koko hommassa on (kivun osalta) kyse? Ja että sekin miten sen tatuointikivun kestää, on täysin yksilöllistä.

En ole itsekään ikinä puudutteita tatuointia ottaessa käyttänyt, mutta ei mun mielestä ole mitään ihmeellistä siinä (varsinkaan herroilla/neideillä tunteja neulan alla on kertynyt jo kymmeniä vuosien saatossa), että joku sellaista käyttää. Ei siinä ole kyse siitä että on jotenkin neiti, ja että ei kestä sitä kipua vaan siitä että kys. homma ei tunnu mukavalta ja jos sen saa tuntumaan vähemmän epämiellyttävätä niin miksi ei? Muutenkin, siitä kivusta tulee niin iso ja hankaloittava seikka sille tekemiselle jossain yli 5 tunnin sessioissa, että se voi hidastaa koko projektin etenemistä huomattavalla tavalla, jos sessiot joutuu halkomaan useampaan pieneen sessioon.

Eikai kukaan hammaslääkärissäkään jätä puudutusta ottamatta sen takia, että saa myöhemmin kehuskella kavereilleen miten selvisi hampaan repimisestä ilman puudutusta :lol2:

:lol2:

Ootko nyt ihan varma ettet itse tehnyt omassa päässäsi tuota kuvitelmaa että kyseinen viinasta (viisas mies) kieltäytynyt herrasmies haluaisi antaa itsestään kovan kuvan tatuoinnillaan?

Kieltäytyi viinasta ja halusi siideriä tilalle. Ei välttämättä halunnut antaa sellaista kuvaa. Mutta pillun takiahan noita otetaan. Sitten ehkä kehitetään joku hieno mukasyvällinen tarina, mitä se muka symbolisoi :D Ei kaikilla, joillakin on jopa ihan oikea tarina siellä taustalla mikä on ihan hienoa, mutta ei tarvitse olla, pillu on ihan hyvä syy. Naisille tatuoinnit kai luo jonkinlaista kuvaa siitä että mies on "sopivasti pahis" vaikkei sitä rationaalisesti ajatellen olisikaan. Kyllä mä ehkä vähän miettisin silti, että kannattaako niitä kovimman näköisiä leimoja ottaa, jos on ihan hiiri. En tiedä oon ehkä vähän old schoolimpi tuossa suhteessa, mutta omasta mielestäni tietyn tyyliset tatuoinnit sopivat vain koville jätkille.

Enkä ole todellakaan mitenkään tatuointivastainen ihminen vaikkei mulla itsellä ole. Kyseenalaistin vain sen että sattuukohan ne nyt kovinkaan paljoa, kun sellaset kermapersetytötkin niitä ottaa kummiskin, joilla katkennut kynsi on katastrofi. Mitään käsitystä ei ole, luonnollisestikaan, kun en ole itse ottanut leimaa. Mutupohjalta vaan. Esim. yhdellä tutulla tytöllä on ihan helkkarin iso kuva jalassa, joka peittää lähes koko jalan, mutta kyllä se on sellanen pilalle hemmoteltu pappa betalar lellipentu. Asuu kotona yhä ja itkee kun ei jaksa alottaa kuntoiluharrastusta, mutta haluais fitness-pepun.

Immolan sissi :D nyt repes. Ai se on kovuuden merkki.

No eikun testaamaan. Vastaa laskuvarjojääkärin koulutusta, miinus hyppääminen. Onhan sitä sattunut ja tapahtunut kaikenlaista muutakin kivuliasta elämässä, en nyt ala sen enempiä listaamaan koska epäolennaista.

No eikun testaamaan. Vastaa laskuvarjojääkärin koulutusta, miinus hyppääminen. Onhan sitä sattunut ja tapahtunut kaikenlaista muutakin kivuliasta elämässä, en nyt ala sen enempiä listaamaan koska epäolennaista.

Parempi niin, foorumi tuskin kestäisi sellaista annosta tosimieheilyä.
Kaveri vietti viisi vuotta legioonassa, mutta ei ole nähnyt tarpeelliseksi leveillä asialla sen kummemmin.

Parempi niin, foorumi tuskin kestäisi sellaista annosta tosimieheilyä.
Kaveri vietti viisi vuotta legioonassa, mutta ei ole nähnyt tarpeelliseksi leveillä asialla sen kummemmin.

Leveilettähän tekin sillä, miten se tatuointi sattuu ja kannatte sitä vielä hihassakin koko ajan. Tatuoinnithan on ihan puhdasta leveilyä, ei niitä missään autiolla saarella kukaan tarttis. Ja naiset leveilee synnytyksellä aina :D

Leveilettähän tekin sillä, miten se tatuointi sattuu ja kannatte sitä vielä hihassakin koko ajan. Tatuoinnithan on ihan puhdasta leveilyä, ei niitä missään autiolla saarella kukaan tarttis. Ja naiset leveilee synnytyksellä aina :D

Tää nyt eii välttämättä tarkota sitä jos joku sun kaveris on kertonut kuinka helvetinmoinen tuska on leima ottaa, että kaikki ihmiset sitä tekis. Ota nyt vähän pääs pois säkistä ja kattele maailmaa vähän erilailla. Kaikki ei aina oo niin mustavalkosta.

909771.jpg

Mutta pillun takiahan noita otetaan. Sitten ehkä kehitetään joku hieno mukasyvällinen tarina, mitä se muka symbolisoi :D Ei kaikilla, joillakin on jopa ihan oikea tarina siellä taustalla mikä on ihan hienoa, mutta ei tarvitse olla, pillu on ihan hyvä syy.

Turhaan vissiin kärsin, kertaakaan en ole pillua saanu..

Sä olet kyllä niin pihalla että huhhuh. Sattuiko siellä Immolassa jotain?

Sä olet kyllä niin pihalla että huhhuh. Sattuiko siellä Immolassa jotain?

Omaa arvoahan niillä tatuoinneilla yritetään nostaa, vastakkaisen sukupuolen silmissä. Tatuointi ei sinänsä kartuta sun elämänkokemusta, älykkyyttä tai viisautta tippaakaan. Se on tuote, siinä missä joku koru tai vaate, joskin pysyvä. Se on koristautumista muiden silmissä. Leveilyä. Väitätsä että ottaisit autiolla saarella tatuoinnin, jos voisit sen sijasta ottaa vaikka puukon tai onkivehkeet?

Nyt kun aloin tästä kirjottaa, mun mielestä koko tatuointihössötys on lähtenyt vähän lapasesta. Suomessa vielä iso juttu, muualla Euroopassa ja esim. briteissä vissiin jo vähän menneen talveen lumia tää tatuointivimma. En ihan ymmärrä sitä kun jotkut mimmit varsinkin honottaa, että miehellä pitää olla tatuointeja. Siis että se on joku vaatimus parinvalinnassa. Täh? Tulee kyllä vähän kuva yksinkertaisesta ihmisestä, jos toi on kovin keskeinen palinvalintakriteeri. Eihän se tatuointi korota ihmisen arvoa millään lailla, faktisesti. Se on vain kuva. Se on tietty toi pahisvaikutelma, mitä ne hakee, mutta kun nykyään niitä on kaikenlaisilla vässyköilläkin... kyllä se on lähinnä koristautumista ja kaunistautumista. Turhamaisuutta. Voihan sillä olla tietty joku henkilökohtainen iso merkitys esim. kuolleen läheisen muistolle tms. mutta aika harvalla se on. Enempi ne on vain siistejä kuvia. Halutaan näyttää coolilta ja päheeltä. Mikä on ihan jees, mutta ei sitä katu-uskottavuutta mistään kaupan hyllyltä osteta. Tatuointi on vain tuote, jonka ottaminen vähän sattuu. Puudutuksessa tehtynä siitä lähtee tuo ainoakin "elämyksellisyys" pois.

Failure on melkonen alfa, jos kokee salitreenin kovaksi kivuksi :'D

edit: niin ja juo muuten kirkkaatki raakana

Salitreeni on niin kovaa, kuin siitä itselleen tekee. Tai vaikka maratonin juokseminen. Itsehän sen kivun määrän säädät. Kyl mä luulen että aika kovia treenejä vedän, en ole noissa hyvinvointikeskuksissa ja kuntopyörähelveteissä mihin joskus tilanteen pakosta joutunut, koskaan nähnyt että kukaan oksentaisi lavuaariin kyykkytreenien jälkeen. Mulla silmissä pimenee useesti kyykkysarjoissa ja oon löytänyt monesti itseni lattialta tärisemästä, kun on mennyt vintti pimeeksi ja tipahtanut. En nyt kyllä pidä jotakin pikkusta tatuointia oikeen minään saavutuksena. Ehkä jos on isompi, niin voi olla kovempi keissi. En ole testannu.

Kuka siellä autiolla saarella sen tatuoinnin tekee? Ja miksi pitää valita tatuoinnin ja puukon välillä? Vittu äijä on idiootti :D

Hei tee nyt pliis palvelus ja suksi vittuun edes tästä ketjusta.

Täs on nyt suurinosa saanu sanottua mielipiteensä sun näkemyksistä, sekä sun kantas on tullu aika selväks.

Kuka siellä autiolla saarella sen tatuoinnin tekee? Ja miksi pitää valita tatuoinnin ja puukon välillä? Vittu äijä on idiootti :D

No vaikkapa ennen autiolle saarelle joutumista, saat mennä tatuointiliikkeeseen tai eräliikkeeseen. Vitun nuija. Tarvii joka lillukanvarteen takertua, ootko autisti?

Hei tee nyt pliis palvelus ja suksi vittuun edes tästä ketjusta.

Täs on nyt suurinosa saanu sanottua mielipiteensä sun näkemyksistä, sekä sun kantas on tullu aika selväks.

Jos sä kerta olet salilla treenannut kovaa (yhteistulos?), ja ottanut tatuointeja niin kuin annoit rivien välistä ymmärtää, niin voisit valottaa mulle että minkä verran se tatuointi sattuu? Noin niinkun suhteututtuna koviin nostoihin. Mutta vissiin säkin oot tosta avataristas huolimatta joku tatuoitu pilliniska.

No vaikkapa ennen autiolle saarelle joutumista, saat mennä tatuointiliikkeeseen tai eräliikkeeseen. Vitun nuija. Tarvii joka lillukanvarteen takertua, ootko autisti?

Miksi menisin vapaaehtoisesti autiolle saarelle? Ja miksi tatuointi sulkee puukon pois? Onko minulla rahaa vain tatuointii tai puukkoon, mutta ei molempiin? Minkä kokoiseen tatuointiin minulla olisi varaa, entä millaisen puukon saisin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom