Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
katso liitettä 104547
Tollasta löytyy omalta iholta. Pitäis sisäreunaan jotain vielä kehittää. Mitäs pidätte?
Ai kylki oli paha?
No niinpä justiinsa. Tismalleen sama tilanne itellä edessä, kun vajaa 2viikkoa tulee väliä ja jatketaan suoraan tolla värittämisellä ja varjostamisella. Noi linjathan meni neitseelliseen ihoon kun veitsi voihin, mutta eihän toi varsinaisesti 2viikossa parane ja ois pitkät varjostukset ja taustat edessä. Tuli lennosta mieleen jotain pientä mitä tohon ois voinu lisäilläkkin mutta taidan jättää sanomatta ja ottaa joskus toisella kertaa:D.Eka 4 h meni ihan mukavasti ja vasta viimeiset 30 min alkoi tuskailla, mutta toinen setti oli yhtä tuskaa alusta loppuun. Kaks viikkoa edellisestä ja viimeisen tunnin aikana sitten koko kuvan korostukset läpi.. Siinä sai puhallella :D
Tämmönen jellona (kantajan horiskooppimerkin mukaan) tuli viimeviikolla hommattua, taiteilija Victor Portugal, Krakova.
Tulipa taas Tonin piinapenkissä istuttua kun jatkettiin käden tekoa, vielä olisi yksi sessio jäljellä niin pitäisi olla valmis. [/IMG][/URL]
Rauman needlepoint tattoon Ramo tehnyt koko setin. Itellä myös kyljessä tatuointi ja oli kyllä kipeä paikka.
Mun ois tarkoitus ottaa rintaani leimaa ja kaveri suositteli yhtä sen kaveria kuka tekee toiminimellä leimoja, mutta ei täysipäiväisenä. 10-vuotta thennyt ja olen nähnnyt hänen tekemään kuvia, niin hienoja kyllä on, mutta kannattaako tollaisen luottaa vai mennä jonneen liikkeeseen mielummin?
Pitää kysellä aikoja, toivottavasti alkuvuodesta tai viimeistään kesällä.
Mun ois tarkoitus ottaa rintaani leimaa ja kaveri suositteli yhtä sen kaveria kuka tekee toiminimellä leimoja, mutta ei täysipäiväisenä. 10-vuotta thennyt ja olen nähnnyt hänen tekemään kuvia, niin hienoja kyllä on, mutta kannattaako tollaisen luottaa vai mennä jonneen liikkeeseen mielummin?
Tuleeko koko keho täyteen kuvaa? Itsellä on kaikki kuvat jo suunniteltu. Vuoden 2015 loppuun on paljon aikaa :D
Riippuu varmaan siitä miten vaativaa kuvaa haluaa ottaa. Minäkin osaan tehdä tribaaleja, olen niitä tehnytkin. Mutta mitä vaativampaa kuvaa niin sitten kannattaa tosiaan katsoa tyypin edellisiä töitä, niistähän sitä parhaiten kuvan saa mikä on taitotaso.
Mulle tulee vanha ''puuristi'' jonka sisällä on halkeamia ja ympärillä on tekstikäärö. Taustalle tulee varjostusta ja mitä olen herran kuvia nähnnyt, niin on kyllä paljon vaatimiakin kuvia tehnnyt!
Missäpäin kyseinen artisti työskentelee ?