Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minäkin liityin tuossa kesällä tatskan omistajien joukkoon kun lapaluiden väliin tikattiin teksti :) Nyt jo seuraava ideoinnissa tuohon oikeeseen käteen.

Kylki on kyllä aika herkullinen paikka. Itelläkin just toi 3 tuntia meni hyvin ja mietin mitä kaikki oikein vinkuu, että on paha paikka. Sitten ymmärsin..viimeinen puolituntia oli ihan hirveetä tuskanhikee ja synnytyshengitystä. Lopuksi kävi vielä niin, että tekijä oli unohtanut tehdä kuvan alaosan tiehen sorat ja mä jo kuvittelin päässeeni pahasta kun mulle vähän vittumaisesti hymähdellen kerrottiin, että sorat puuttuu :D Luulin että oli vitsi, mutta ei se saatana ollut. Muutaman tuskaisen lisäminuutin siinä sit joutu vielä kärvistelemään. Pohje oli myös paha, mutta vasta jälkeepäin. Noin viikko kuvan teon jälkeen joka kerta ku lähti esimerkiks sohvalta vaakatasosta kävelemään niin tuska jalassa oli hetkellisesti aika kauhee. Reiden ulkosyrjä sit oli yllättävän iisi, vain sen polvitaipeen lähiseutu otti pikkusen reilummin kipeetä

Kylki on kyllä kelju. Itsellä on aika iso kuva kyljessä ja tehtiin kahessa erässä. Eka 4 h meni ihan mukavasti ja vasta viimeiset 30 min alkoi tuskailla, mutta toinen setti oli yhtä tuskaa alusta loppuun. Kaks viikkoa edellisestä ja viimeisen tunnin aikana sitten koko kuvan korostukset läpi.. Siinä sai puhallella :D Ehdottomasti herkimmät alueet itellä oli rinta-kainalo -alue ja lantio-reisi-vatsa -alue. En nyt ihan hetkeen kyllä suunnittele toista kylkeä.

Eka 4 h meni ihan mukavasti ja vasta viimeiset 30 min alkoi tuskailla, mutta toinen setti oli yhtä tuskaa alusta loppuun. Kaks viikkoa edellisestä ja viimeisen tunnin aikana sitten koko kuvan korostukset läpi.. Siinä sai puhallella :D
No niinpä justiinsa. Tismalleen sama tilanne itellä edessä, kun vajaa 2viikkoa tulee väliä ja jatketaan suoraan tolla värittämisellä ja varjostamisella. Noi linjathan meni neitseelliseen ihoon kun veitsi voihin, mutta eihän toi varsinaisesti 2viikossa parane ja ois pitkät varjostukset ja taustat edessä. Tuli lennosta mieleen jotain pientä mitä tohon ois voinu lisäilläkkin mutta taidan jättää sanomatta ja ottaa joskus toisella kertaa:D.

Viikon verran pohjetta koristanut Jyväskylän Simply Tattoossa otetut kuvat joista toisesta kuva. Kuva otettu saman päivän illalla. Tekijänä toimi Mikko jota en voi kylliksi kehua. Hyvää jälkeä, nopeesti ja verrattuna aikaisempii leimoihini toi pohje ei tihkuttanut yhtään väriä läpi parin ekan tunnin jälkeen.

Liitteet

• Wolverine.jpg
    Wolverine.jpg
    157,2 KB · Katsottu: 1 596
Oikeaan käteen tuli otettua horror- aiheinen half sleeve tuossa jokunen aika sitten, syksymmällä olisi tarkoitus alkaa rakentamaan koko käden peittäväksi :). Kyseisen projektin jälkeen onkin sitten tarkoituksena aloittaa hieman isompi selkäprojekti, ajankohta ei kylläkään ole vielä täysin selvillä mutta eipä tässä onneksi mikään kiire ole :D

Tekisi mieli ottaa kylkeen kuvaa. Olen katsellut pitkaan jo Matt Huntin kadenjalkea, tykkaan herran tyylista ja liikekin loytyy suht lahelta kotia. Eniten tykkaan sivuilta loytyvasta piirroksesta missa on naisen profiili ja varivarjoja.

Voi juutas. Nykynen projekti ei oo ees valmis, mutta kauhee hinku alotella jo toista kättä. One-Eye Peten kanssa projektit jatkuu ja varmasti otan lisää kuvia Peteltä, mutta nyt on aivan pakko omistaa toinen käsi Daniel "Desecrator" Corcueralle, tekee nimittäin aivan käsittämättömän siistiä jälkeä.. Pitää kysellä aikoja, toivottavasti alkuvuodesta tai viimeistään kesällä. MY BODY IS READY!

374509_275727039196339_1004262458_n.jpg

945941_10201693363919223_720718670_n.jpg

946164_10201178510528210_987841216_n.jpg

Mun ois tarkoitus ottaa rintaani leimaa ja kaveri suositteli yhtä sen kaveria kuka tekee toiminimellä leimoja, mutta ei täysipäiväisenä. 10-vuotta thennyt ja olen nähnnyt hänen tekemään kuvia, niin hienoja kyllä on, mutta kannattaako tollaisen luottaa vai mennä jonneen liikkeeseen mielummin?

Tämmönen jellona (kantajan horiskooppimerkin mukaan) tuli viimeviikolla hommattua, taiteilija Victor Portugal, Krakova.
8ugu6u8u.jpg

:fuckyeah::fuckyeah::fuckyeah::fuckyeah::fuckyeah::fuckyeah:

- - - Updated - - -

Tulipa taas Tonin piinapenkissä istuttua kun jatkettiin käden tekoa, vielä olisi yksi sessio jäljellä niin pitäisi olla valmis. [/IMG][/URL]

Kuvien suoraan kopioinen on asia, jota pitää osta tehdä oikein. Olkapään bio ukkeli ja pohkeen bitch löytyy alle 5min googlella.

- - - Updated - - -

Rauman needlepoint tattoon Ramo tehnyt koko setin. Itellä myös kyljessä tatuointi ja oli kyllä kipeä paikka.

http://www.yellowblaze.net/

http://www.mytats.com/jess.htm

- - - Updated - - -

Mun ois tarkoitus ottaa rintaani leimaa ja kaveri suositteli yhtä sen kaveria kuka tekee toiminimellä leimoja, mutta ei täysipäiväisenä. 10-vuotta thennyt ja olen nähnnyt hänen tekemään kuvia, niin hienoja kyllä on, mutta kannattaako tollaisen luottaa vai mennä jonneen liikkeeseen mielummin?

Jälki puhuu puolestaan !

Pitää kysellä aikoja, toivottavasti alkuvuodesta tai viimeistään kesällä.

Tuleeko koko keho täyteen kuvaa? Itsellä on kaikki kuvat jo suunniteltu. Vuoden 2015 loppuun on paljon aikaa :D

Riippuu varmaan siitä miten vaativaa kuvaa haluaa ottaa. Minäkin osaan tehdä tribaaleja, olen niitä tehnytkin. Mutta mitä vaativampaa kuvaa niin sitten kannattaa tosiaan katsoa tyypin edellisiä töitä, niistähän sitä parhaiten kuvan saa mikä on taitotaso.

Tuleeko koko keho täyteen kuvaa? Itsellä on kaikki kuvat jo suunniteltu. Vuoden 2015 loppuun on paljon aikaa :D

Saas nähä, harmillisen paljonhan tuota kelmeää ihoa tuolta vielä pilkottaa :D Tikataan nuo half-sleevet ainakin molempiin käsiin ja sen jälkeen pitää miettiä että jatkaako siitä vielä alaspäin vai keksiikö jotain muuta.. Tohon rintaan vähän himottelis ottaa jonkunnäköstä koristetta.

Riippuu varmaan siitä miten vaativaa kuvaa haluaa ottaa. Minäkin osaan tehdä tribaaleja, olen niitä tehnytkin. Mutta mitä vaativampaa kuvaa niin sitten kannattaa tosiaan katsoa tyypin edellisiä töitä, niistähän sitä parhaiten kuvan saa mikä on taitotaso.

Mulle tulee vanha ''puuristi'' jonka sisällä on halkeamia ja ympärillä on tekstikäärö. Taustalle tulee varjostusta ja mitä olen herran kuvia nähnnyt, niin on kyllä paljon vaatimiakin kuvia tehnnyt!

Mulle tulee vanha ''puuristi'' jonka sisällä on halkeamia ja ympärillä on tekstikäärö. Taustalle tulee varjostusta ja mitä olen herran kuvia nähnnyt, niin on kyllä paljon vaatimiakin kuvia tehnnyt!

Missäpäin kyseinen artisti työskentelee ?

Päivällä projektin tekoa 1,5h. Sattuuhan se perkeleesti. Muutaman session vielä vaatii. Sitten pääsee reiden/pakaran kimppuun. Tuli varattua marraskuun toiselle viikolle asti seitsämän sessioo. Illalla frendin liikkeellä kämmenen uudelleen väritys. Kolmas kerta ja jokainen erilainen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom