Tatskat

Ei ollut tarkoitus kuulostaa ylimieliseltä, mutta itsellä on vain sellainen periaate, että kun se tatuointi otetaan, niin se tulee olemaan myös ikuinen, joten itse ainakin haluaisin, että sillä kuvalla olisi jokin tärkeä merkitys itselleni. Itse olen viimeiset 5,5 vuotta kamppaillut erilaisten henkisten ongelmieni kanssa ja nyt kun rupeaa vihdoin näkymään valoa tunnelin päässä, joten olen suunnitellut, että se kuva tulee symboloimaan tuota matkaa minkä olen saanut kulkea näiden viime vuosien ajan ja samalla eräänlaista henkistä uudelleensyntymistä. Sen takia olenkin tässä viime aikoina tutkaillut noita japanilaisia symboleja ja niiden merkityksiä. Kuulostaa ehkä kornilta, mutta näillä mennään.

.. :thumbs:

Kunnon värikuva kuvaamaan uudelleensyntymistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko Comodolla kuvia leimoista missään? Tulipas taas semihärskiä settiä :D Perjantaina jatketaan alaspäin.

Ei valitettavasti pysty laittaan mihinkään julkiseks monestakin syystä :P
Mutta joo, kukin tavallaan näiden leimojen kanssa, mulle ei riitä tässäkään asiassa "ihan ok" jälki vaan pitää olla priimaa ja kun paskatkin tekijät tuntuvat velottavan saman mitä hyvät, jonot ovat vaan pidemmät (Tosin itse en suomalaisilta ole ottanutkaan)

Kyllä kai jokaisella kuvalla on kantajalleen joku merkitys tai tarkoitus. Eri asia sitten ottaako sellaisia kuvia, joita joku muu osaa "lukea".

Ei ollut tarkoitus kuulostaa ylimieliseltä, mutta itsellä on vain sellainen periaate, että kun se tatuointi otetaan, niin se tulee olemaan myös ikuinen, joten itse ainakin haluaisin, että sillä kuvalla olisi jokin tärkeä merkitys itselleni. Itse olen viimeiset 5,5 vuotta kamppaillut erilaisten henkisten ongelmieni kanssa ja nyt kun rupeaa vihdoin näkymään valoa tunnelin päässä, joten olen suunnitellut, että se kuva tulee symboloimaan tuota matkaa minkä olen saanut kulkea näiden viime vuosien ajan ja samalla eräänlaista henkistä uudelleensyntymistä. Sen takia olenkin tässä viime aikoina tutkaillut noita japanilaisia symboleja ja niiden merkityksiä. Kuulostaa ehkä kornilta, mutta näillä mennään.

Se on oikeasti hieno juttu, että leimassa on joku oma juttu. Nähnyt kuitenkin tyyppejä jotka on joskus nuoruuden innossa hakkauttaneet kädet täyteen tribaleita ja nyt kaduttaa. Kyllä sitä aihetta kannattaa miettiä ajan kanssa, noita tribaleita käsissä ja perhosia kyljissä on jo aivan tarpeeksi.

Oon jo lähellä läpimurtoa ja itseni ylittämistä ja menossa varaamaan kohta aikaa tatuoijalle. En vaan osaa päättää otanko ensimmäisen tatuointini olkapään alle, ranteen yläpuolelle vai niskan sivuun. Mitään erittäin käteviä ja hyviä nettisivuja joissa hyvä tatuointigalleria? Ranteeseen tulisi tekstiä, olkapäähän kuvaa ja niskaan jotain tähteä (ehkei ihan tähteä mutta sen suuntaista). Yhteen paikkaan noista olen vain ottamassa, joten olisi mukava saada nähdä suuri määrä kuvia ja odottaa AHAA- elämystä.

7.8 aika varattu, tuntuu että aika matelee ku oottelee. Ensimmäine iso kuva tulossa, arvioi että menee 5-6 tuntia tehä... Jännittää että mitenkähä tuon kestää istua :D

Ota juotavaa ja evästä messiin. Eikä sitä tartte putkeen istua, voi käydä vaikka vessassa :D

7.8 aika varattu, tuntuu että aika matelee ku oottelee. Ensimmäine iso kuva tulossa, arvioi että menee 5-6 tuntia tehä... Jännittää että mitenkähä tuon kestää istua :D

Vajaa kourallinen Buranaa (600 mg) ja pari tölkkiä olutta, niin tulee hetkiä, jolloin ei edes tunne neulan kosketusta. Suosittelen.

Mitenköhän tatuointi ja atooppinen iho sopii yhteen? Mun iho on luonnostaan tosi kuiva ja välillä aika heikossa hapessa. En nyt varsinaisesti ole edes ottamassa tatuointia, mutta välillä käy mielessä.

Mitenköhän tatuointi ja atooppinen iho sopii yhteen? Mun iho on luonnostaan tosi kuiva ja välillä aika heikossa hapessa. En nyt varsinaisesti ole edes ottamassa tatuointia, mutta välillä käy mielessä.

Jos toi atooppinen iho vaivaa tietyissä kohdissa niin ei se tatska varmaan hyvää tee niille kohdille. Mutta jos kropassa on alueita jotka ei vaivaa niin kai niille voi hyvillä mielin leimaa iskee.

Jees tänään kävin ajan varaamassa ja sain jo tuohon 3 päivän päähän (kauhia tuuri kävi tuon ajan kanssa). Tekstiä tulossa kylkeen, ensimmäinen tatuointi kyseessä. Pientä jännitystä ilmassa.. :)

Suositteleeko porilaiset porista tatuoijaa vai suoraan tonne raumalle needlepointtiin kun on kehuttu? Kuvaks ois tulossa enkelityyppistä hahmoa olkapäähän joka jatkuis selkään ja rintaan.

jahas kämmentä värittään uuestaan. saapi nähä miten onnistuu, kun jtn ihme näppylöitä ilmaantunut tuohon joihinki kohtaan, ja kutiseeki niin perkeleesti. oisko jtn väriallergiaa sit, kun vaan tuhon tiettyyn sinisen sävyyn tuota tullut. on kyllä vittumainen paikka tuo kämmern selkä ottaa kuva, visiin tuo nähka niin ohutta tuossa kohdassa. hitaasti parani ja värit lähti, vaika yleensä pysyny joka paikassa värit tosi hyvin.
Nyt on oikeesti tunne, että on viimene kerta kun tatuoitavaks meen, saapa nähä:P

hyvä kuva tuli, toivottavasti värit pysyy, vois vaik kuvaa laittaa tänne kuhan vähä paranee.
edit. jahas ei itteni lainaus onnistunu..

Aah, tänää tuli istuttua vajaa 5v tikattavana. Voin kyl sanoa et hauis on vittumaisin paikka tähä asti, rystysten väli ei ollu mitää verrattuna haviksee. No, kuukauden pääst piirretää olkavarren sisäpuoli. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom