Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heitelkääs karkeesti paljon maksaa esim. puolikas hiha / hiha / paljon tekstiä kylkeen? Jotta saa suuruusluokasta käsityksen... Itellä ei vielä yhtään tatskaa mutta nyt polttelee niin paljon ja ideat alkaa valmistua että kohta tartte varata aika ja rahat valmiiksi. Kylkeen otan 15-20 riviä runonpätkää ja siitä jatketaan toiseen hihaan sitten.
Hiha ja rintaa itselläni 3500 euroa Nyrkkisääntönä kantsii pitää että markalla saa markan kuvan.
fullsleeve n 200€ :D
Jos 99 tatuoijaa 100 pyytäisi jostain tatuoinnista 1000 euroa mutta sun lemppari tatuoija pyytäisi siitä sulta 3000 niin maksaisitko?
Kyllä jos se on just sellanen minkä haluaa ja just niin uniikki kun esim tästä kuvasta suurin osa, tälle hepulle kun ei heti aikaa saakaan. En mä ota mitään paskaa miltään kaverin kaverin kaverilta, sitäpaitsi lähes kaikki huipputatuoijat tuntuvat olevan tuntihinnaltaan samoja, eriasia sitten jos sulla on kotimaassa joku jäbä kuka on tehny pitkään leimaa niin voi saada urakkahintaan tai muuta alea. Hinta pitäs kuitenkin olla aika viimenen kriteeri tatskaa ottaessa, kun kattoo noita tuttuja ketkä antaa kavereiden harjotella itteensä niin tulee monesti sanottua että jos ei ole rahaa, älä ota leimaa :D
Pakkohan täällä on metsää haistaaTää vituttaa, kun tietää miten taitava artisti on kyseessä. Haista metsä :D
Lähinnä sitä ihmettelen että aina joku tulee juuri tuolla "markalla saa markan kuvan" tyyppisellä kommentilla. Jos se hinta ei pidä olla kriteeri niin miksi sillä pitää sitten leijua että maksaa omasta tatuoinnistaan enemmän. Varsinkaan jos se hinta ei välttämättä kerro siitä tatuoinnin laadusta yhtään mitään.
Vain kateellisen mielestä "markalla saa markan kuvan" lause on leijumista koska se kertoo musta kaiken oleellisen, siinä oon nimittäin eri mieltä ettei ei hinta kerro mitään koska kenenkään hyvän taiteilijan ei tarvitse tehdä halvalla tai polkea hintoja, hyvä esimerkki nämä shittydeal tarjoukset, kenenkään huipputekijän ei tarvitse sellasiin ryhtyä. Oon maksanu tästä ton ihan normi tuntihinnan joka pyörii lähes jokasella tietämälläni siinä satasen hujakoilla, tähän on kuitenkin tehty työtäkin tunneissa puoltoista vuorokautta. Ja ei tosiaan ole kerralla nakutettu joten ei toi hinta parin vuoden säteellä paljoa tunnu, monia varmaan hirvittäisi laskea mitä on menny kymmenen vuoden aikana leimoihin. Mulla on vieläpä lähes aina käyny niin että kun on alettu tekemään seuraavaa sessiota niin ollaan menty yli arvion ihan huolella kun onkin tehty vähän vielä enemmän mitä mietitty, muutenkin ihan mahoton arvioida tälläsiä koska se kuka mulle nykyään leimat tekee niin suunnittelee parisen tuntia freehandinä tussilla kaiken ennenkuin alkaa tikkaamaan.
No mikä se oma tärkeä merkityksensä on sinulle, kun juuri sinulle se ei ole "vain kuva"?