Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisko kenelläkään ideaa mikä tuli. Vkl aikana valkoiset värit kaikista tatskoista nousi koholleen/näppylöille. Kutisee aivan sairaasti! Viimeisin kuva tehty tammikuussa, ja aiemmin ei ole ollut mitään tämmöstä..
- - - Updated - - -
On muuten asiallisen näkösiä kuvia!
kuinka dorkaa olis ottaa kelttiläis tatska vaikka ei oo mtn irkku skotti sukujuuria? et olisko sama jos joku ruotslainen ottais suomileijona tatuoinnin
Pikku hiljaa on alkanut pyöriä ajatus full sleevestä molempiin hanttuihin, vaikka alun perin on ollut tarkoitus jättää half sleeveen. Ehkä jos kuitenkin eka vääntäis pari keskeneräistä projektia loppuun, tiedä vaan mistä aloittaisi eka...
190..:D mietippä vielä pari vuotta sitä kuvan ottamista.Itse oon tosiaan kolmisen vuotta harkinnu ja suunnitellu ensimmäistä tatuointia, ja nyt loppujenlopuksi puolisen vuotta ollut sitä mieltä että on helpompi alottaa pienemmästä projektista niin sen jälkeen näkee sitte haluaako lisää tatuointeja/millaisia. Eli ollut mielessä oikeaan kyynärvarteen sisäpuolelle teksti Nihil Boni Sine Labore, eli nothing achieved without hard work, eli mitään ei voi saavuttaa ilman kovaa työtä. Teksti tulis Charlesworth fontilla (inspiraatio tullut Miken tatskoista :D) ja melkeen koko kyynärvarren pitunen teksti. Viikolla 32 ja 33 olis vapaa-aikaa taas niin sillon tarkotus kiertää turun liikkeitä kyselemässä hintoja ja että ketä tollaisesta tekstistä saisi parhaimman näkösen. Nyt mielessä parin suosittelun kautta että kävis mm. Kintaro tattoossa, turku tattoo parlourissa ja Joker tattoossa (puolituttu). Näistä kuitenkin päällimmäisenä mielessä parlour, sillä siellä oon käyny aiemmin piipahtamassa ja liike oli Individual Inkin jälkeen mun mielestä turun siistein ja ilmapiiri hyvä
Ajan varaisin varmaankin loka- tai marraskuulle, sillä silloin ei enää tarvii aurinkoa vältellä eikä ole tarvetta mennä uimaan + tulehdusriski on pienempi viileillä keleillä.
Budjetti on 190e ja uskoisin että ko. tatuointi jää aika paljon alle sen, sillä yks tuttu oli ottanut koko kyynärvarren kokoisen sanan käteen (paljon suurempi pinta-alaltaan ku mun ajatus) ja hinta oli ollut 80e Kintarossa.