Tatskat

Hieno tuo Tikru19 kyynärvarsi kuva! Itellä on raavittu koko toinen käsi olkapäästä ranteeseen japsi tyyliin ja toiseen käteen on "old school" tyylinen hiha proggis kesken. Jatkuu taas ens kuun alussa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen otettu:

katso liitettä 69170
katso liitettä 69171

Tekijänä Joker'sin Dessi (Turku). Olen ihan älyttömän tyytyväinen, sain juuri sitä mitä halusinkin ja Dessi oli ihan mahtava työssään.

Edit. Lisäyksenä vielä jos jotakuta kiinnostaa, niin vajaa 3h tuohon meni ja en vikissyt kertaakaan! Ei ees sattunut :cool:

Vihdoinkin pystyy tunnistamaan Alyssan turun kaduilla :D

Eilen otettu:

katso liitettä 69170
katso liitettä 69171

Tekijänä Joker'sin Dessi (Turku). Olen ihan älyttömän tyytyväinen, sain juuri sitä mitä halusinkin ja Dessi oli ihan mahtava työssään.

Edit. Lisäyksenä vielä jos jotakuta kiinnostaa, niin vajaa 3h tuohon meni ja en vikissyt kertaakaan! Ei ees sattunut :cool:

Otitko buranat? :D

Vihdoinkin pystyy tunnistamaan Alyssan turun kaduilla :D

"Lol" :D Tervetuloa moikkaamaan jos tunnistat!

Otitko buranat? :D

En, koska ei mulla ollut enkä ehtinyt hakeakaan. Söin aamupalan ja join vadelma-kivennäisvettä :) Niin ja tauolla söin palan suklaata, auttoi kummasti! Tuli muuten mieleen, että eikö burana ohenna verta? Minkä taas luulisi olevan huono juttu tatuoinnin kannalta... Vai onko se vaikutus niin minimaalinen ettei sillä ole merkitystä?

En, koska ei mulla ollut enkä ehtinyt hakeakaan. Söin aamupalan ja join vadelma-kivennäisvettä :) Niin ja tauolla söin palan suklaata, auttoi kummasti! Tuli muuten mieleen, että eikö burana ohenna verta? Minkä taas luulisi olevan huono juttu tatuoinnin kannalta... Vai onko se vaikutus niin minimaalinen ettei sillä ole merkitystä?

Ei burrella niin kovaa vaikutusta ole ohenemisen kantilta, mut hyvä että sulla oli hyvät safkat alla ja vedit välipalaa. :)

"Lol" :D Tervetuloa moikkaamaan jos tunnistat!

Todella hieno ja naisellinen kuva :) Burana ei ohenna verta, itse napsin aina buranaa jos on aikomus koko päivä olla neulan alla kuten on ollu vähän taipumusta :D Ero on kun yöllä jä päivällä ainakin loppuvaiheessa kun samaan kohtaan nakutetaan monta kertaa niin ei esim luun päälle nakuttaminen tee sitä efektiä että hermokipu leviää sieltä eteenpäin. Tulee parempaa jälkeäkin kun pystyy olemaan rennompana.

Jaiks! Teenköhän mä jotain väärin kun tuntuu että kuva lähtee ruven mukana kokonan kävelemään? Tai no ei ehkä ihan kokonaan, mutta parista kukasta on lähtenyt noita "keskiviivoja". Äskenkin rasvaa laittaessani paperiin tarttui pala rupea ja sen mukana myös pala mustaa viivaa. Eihän sitä kauheasti huomaa, mutta mielelläni pitäisin noi pikkuviivatkin kukkasissa...

Olen rasvaillut punaisella bepanthenilla muutaman kerran päivässä niin että olen painellut kuvaan ihan ohuen kerroksen rasvaa. Rupea ei ole oikeastaan missään muualla kuin kukkien punaisissa osissa ja muutenkin on tosi nätisti parantumassa, viivojen häviäminen vaan harmittaa ja mietin voiko sitä ehkäistä jotenkin.

Aika jännä jos noin tummat viivat lähtee irti, mutta onhan se niin että tuoreena kuvan viivat erottuu eniten. Onko niiden kukkien ääriviivoista lähtenyt vielä väriä? Jos ei ole, niin ehkä siks kontrasti voi olla isompi verrattuna niihin sisällä oleviin.
Varovainen pesu muutaman kerran päivässä ja annat ihon kuivahtaa huoneenilmassa, sitten ohut kerros rasvaa, voi levittää eikä tarvi painella. Mutta jos haluat että noi viivat näkyy paremmin, niin meet sit vaan korjaukseen ennen kuin lähet takas Britteihin. Kandee käydä näyttämässä mahd.pian tatskaajalle sitä kuvaa ja jutella korjauksesta. Don't worry, pahemminkin voisi olla ja homman saa kyllä fiksattua. ;)

Ääriviivoista ei ole lähteny väriä, mutta tosiaan noita kukan sisällä olevia mustia viivoja on lähtenyt kokonaan pois. Käteen jäi rupi ja viiva, ihossa ei enää yhtään mitään :D Paitsi tietty sitä kukan punaista väriä. Käyn näyttämässä ennen lähtöä ja onhan tuo totta että sit voi korjailla... Ärsyttää vaan huomata että rasvatessa kuva jää paperiin kiinni :(

Ääriviivoista ei ole lähteny väriä, mutta tosiaan noita kukan sisällä olevia mustia viivoja on lähtenyt kokonaan pois. Käteen jäi rupi ja viiva, ihossa ei enää yhtään mitään :D Paitsi tietty sitä kukan punaista väriä. Käyn näyttämässä ennen lähtöä ja onhan tuo totta että sit voi korjailla... Ärsyttää vaan huomata että rasvatessa kuva jää paperiin kiinni :(

Mihin ihmeen paperiin?

Anteeks, mut mihin sä paperia tarviit/käytät? Ja sun kandee tosiaan mahdollisimman pian mennä näyttää sitä, että saat korjattua vielä täällä, koska korjaus yleensä maksuton. Tietty myös siksi, että se ehtii ottaa sun korjauksen kalenteriin.

Levitän rasvan paperilla, en halua tunkea likaisia sormiani kuvaan.

Joo en suosittelis paperia, peset kädet ennen levittämistä niin helppoa se on. Paperi hankaa sitä.

Levitän rasvan paperilla, en halua tunkea likaisia sormiani kuvaan.

No ei ihme että ruvet lähtee ja kuvat kärsii kun paperilla hangataan. :lol2:

Voi helvetti nyt sentään, edelleenkään en mä mitään hankaa vaan painelen silleen hellästi. Ihan sama kuin sormilla laittaisi... Mulle on aina sanottu et ei saa koskea käsillä vaan pitää laittaa sellasilla vanulapuilla tai paperilla :(

Japilta saa kyllä taattua lapsellista vittuilua aina vaikka kysyisi miten asiallisen kysymyksen... Jättäisit jo rauhaan jooko.

Enemmän siitä paperista tai vanusta irtoaa nöyhtää kuin juuri pestyistä käsistä. Rasvankin voi avata valmiiksi ennen kuin pesee kädet.

Nöyhtää tosiaan irtoaa ja ei se paperi/vanulappu ole yhtään sen puhtaampi mitä luulis. Ihan simppeliä, ekoina päivinä pestään hellävaraisesti kuva, annetaan kuivahtaa itsekseen ja sitten levittää sormin sen rasvan siihen päälle (näin he, jotka käyttävät rasvaparantelua siis). Tuolla tavalla tassut ja leima pysyy puhtaana kun prosessi on selkeä. Näiden parin päivän jälkeen voikin sitten olla jo iisimmin kun iho alkanut jo hieman parantua, rasvan levittelykin on jo helpompaa, eikä niitä tassuja tarvi koko pestä ennen levittelyä. Mutta kaikenlaiset paperit sun muut vanulaput pois, en oikein tajua tuollaista ohjetta.

Noh, levitän sit tästä lähtien käsillä :) Mulle on tosiaan sanottu noin jo silloin kun otin ekan kuvan (tästä on viitisen vuotta). Kielsi ehdottomasti koskemasta siihen sormilla ekan viikon aikana.

Ei siitä paperista muuten mitään nöyhtää irtoa. En käytä mitään haipakkaa paperia vaan esim. pehmeää talouspaperia, millä rasvan saa siististi paineltua kuvalle.

Saitko tatskaajalta kirjalliset hoito-ohjeet? Entä suulliset? Mitä neuvoi? Mikset toiminut niiden mukaan?

Joo. Joo. Että rasvaa muutaman tunnin välein ekat 2 viikkoa, levitä pehmeällä paperilla ettei tatuointiin mene pöpöjä. Toiminpas.

Muoks.
Kirjallisissa lukee "Levitä voide aina puhtain käsin tai talouspaperia käyttäen".

Eli onko se sit mun tyhmyyttä jos teen kuten sanotaan enkä ala sooloilemaan :jahas: Eikä se viivojen lähteminen siitä paperista todellakaan ollut kiinni, olisivat kyllä lähteneet muutenkin kun ihan selvästi muste oli ruvessa ja lähti ruven mukana ilman mitään avittamista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom