Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen otettu:
katso liitettä 69170
katso liitettä 69171
Tekijänä Joker'sin Dessi (Turku). Olen ihan älyttömän tyytyväinen, sain juuri sitä mitä halusinkin ja Dessi oli ihan mahtava työssään.
Edit. Lisäyksenä vielä jos jotakuta kiinnostaa, niin vajaa 3h tuohon meni ja en vikissyt kertaakaan! Ei ees sattunut
Eilen otettu:
katso liitettä 69170
katso liitettä 69171
Tekijänä Joker'sin Dessi (Turku). Olen ihan älyttömän tyytyväinen, sain juuri sitä mitä halusinkin ja Dessi oli ihan mahtava työssään.
Edit. Lisäyksenä vielä jos jotakuta kiinnostaa, niin vajaa 3h tuohon meni ja en vikissyt kertaakaan! Ei ees sattunut
Vihdoinkin pystyy tunnistamaan Alyssan turun kaduilla :D
Otitko buranat? :D
En, koska ei mulla ollut enkä ehtinyt hakeakaan. Söin aamupalan ja join vadelma-kivennäisvettä Niin ja tauolla söin palan suklaata, auttoi kummasti! Tuli muuten mieleen, että eikö burana ohenna verta? Minkä taas luulisi olevan huono juttu tatuoinnin kannalta... Vai onko se vaikutus niin minimaalinen ettei sillä ole merkitystä?
"Lol" :D Tervetuloa moikkaamaan jos tunnistat!
En, koska ei mulla ollut enkä ehtinyt hakeakaan. Söin aamupalan ja join vadelma-kivennäisvettä Niin ja tauolla söin palan suklaata, auttoi kummasti! Tuli muuten mieleen, että eikö burana ohenna verta? Minkä taas luulisi olevan huono juttu tatuoinnin kannalta... Vai onko se vaikutus niin minimaalinen ettei sillä ole merkitystä?
Ääriviivoista ei ole lähteny väriä, mutta tosiaan noita kukan sisällä olevia mustia viivoja on lähtenyt kokonaan pois. Käteen jäi rupi ja viiva, ihossa ei enää yhtään mitään :D Paitsi tietty sitä kukan punaista väriä. Käyn näyttämässä ennen lähtöä ja onhan tuo totta että sit voi korjailla... Ärsyttää vaan huomata että rasvatessa kuva jää paperiin kiinni :(
Levitän rasvan paperilla, en halua tunkea likaisia sormiani kuvaan.
Saitko tatskaajalta kirjalliset hoito-ohjeet? Entä suulliset? Mitä neuvoi? Mikset toiminut niiden mukaan?