Tatskat

Toki esim. tää on musta melkeen hienompi, mutta onko se enää sitä mitä mää haen?

Tää on parempi, imo ;)

Jotenki mielestäni tästä tulee enemmin columbo-fiilis. Ootko katsonut kun MTV3 Sarjalta tulee Columboja aika hyvin, ite nauhottanu paljon niitä digiboxille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on parempi, imo ;)

Jotenki mielestäni tästä tulee enemmin columbo-fiilis. Ootko katsonut kun MTV3 Sarjalta tulee Columboja aika hyvin, ite nauhottanu paljon niitä digiboxille.

Toki multa löytyy jo kaikki mahdolliset ilmestyneet sarja&leffa-boxit (ja taulut, paidat, mukit...) ja huomisesta alkaen myös tatuointi :hyvä:

Tarinaan liittyy lapsuus ja yhteiset hetket isän (ja äidin) kanssa kun sarjaa seurattiin ja sitten n. 20v myöhemmin sattumalta näin taas tv:stä ja se oli kun kotiin olisi tullut, ihan loistava :)

Ideasta kuvaksi neljässä päivässä -projekti sai eilen arvoisensa päätöksen. Tatuointi ei voisi olla yhtään parempi.

Kävin tosiaan Raumalla Needlepointissa (http://www.needlepointtattoo.com/home.html) ja siellä semmoisella nuorella miehellä kuin Ramo (Rami Rosvall). Paikka oli hieno, kaikki työntekijät niin mukavia kuin olla vaan voi ja asiakkaita riitti. Kerkesin oman 4,5 tunnin hakkaamisen (Au.) aikana nähdä aika monta tulijaa ja menijää, yritinkin Ramolle sanoa, että tommosehan leppäkertunhan mää oisin sittenkin halunnu, mutta lopetin kun se paino vaan aina kovempaa :D

En voi kun kiittää ja suositella koko paikkaa Ja jos kuvasta haluaa tarkan kopion, niin Ramo on varmasti mies hommaan. Tulen tulevatkin Roger Mooret (;)) kyllä hakemaan häneltä, jos semmosiin joskus päädyn. Mutta nyt nautitaan Columbosta, mää alan taas tuijottelemaan sitä - aina löytää jotain uutta yksityiskohtaa.

Kiitos Needlepoint, kiitos Ramo, kiitos Pakkis(&Kunnari) = mihinkähän mää oisin taas ilman teitä joutunut.......:rolleyes:

edit. ja Ramollehan on oikeesti kuukausien jonot, mulla kävi hillitön munkki kun sain päivän päähän juuri tulleen peruutusajan :wtf:

Liitteet

• tatskaaaaaa 004.jpg
    tatskaaaaaa 004.jpg
    204,2 KB · Katsottu: 997
  • tatskaaaaaa 005.jpg
    tatskaaaaaa 005.jpg
    231,3 KB · Katsottu: 754
  • columbo2day2.jpg
    columbo2day2.jpg
    48,4 KB · Katsottu: 657
  • columbo2day3.jpg
    columbo2day3.jpg
    47 KB · Katsottu: 2 518
  • columbo2day1.jpg
    columbo2day1.jpg
    40,4 KB · Katsottu: 1 920
Aikas mahtava kuva tuli. :)

Laatu tarra :thumbs:

Kiitos vaan kaverit, mukava kuulla! Totuushan on, että tuo on mun mielestä maailman hienoin tatska ikinä koskaan - vaikka kaikki muut maapallon ihmiset sitä inhoaisi. Mutta kiva tietää että ainakaan paskasti tehdyksi sitä EI voi väittää :D

Hinnasta on kyselty jonkun verran, en viiti alkaa sitä täällä yleisesti huuteleen (vaikka tuskin siinä mitään pahaa on), mutta privalla voin laittaa jos jotakin ehkä samassa tilanteessa (Columbo-kuva harkinnassa :hyvä:) olevaa kiinnostaa :)

edit. ette tiiä miten hirvitti kun tuo siirtokuva lyötiin paikoilleen?? Taisin sanoa että" Jos mää lähen nyt ja jätän satasen pöytään, niin ollaanko sujut?!" :D

Itsekin tullut Ramolta haettua pari tatuointia ja pidän häntä parhaana realistisen tyylin taitaja Suomessa.
Laatu maksaa, mutta mieluummin katsoo loppuelämänsä muutaman satkun maksanutta taideteosta ihossa kuin 50-100e "vastavalmistuneenkotitikkaajan" räpellystä!

Näin on näköjään ja onneksi pakkotoisto tiesi tämänkin homman, itse en olisi ikinä tonne osannut :)

Ne muutkin tatuoijat oli ihan huippu tyyppejä, siellä kyllä läppä lensi ja melkeen kivut unohti ;) Ja yksi niistä lähti samaan aikaan pois kun mun kuva oli valmis ja sano että on kanssa tulossa Poriin, niin pääsen kyydillä (olin siis jollain hikisellä bussilla liikenteessä). Mikä palvelu; tatuoinit vimpan päälle ja vielä viedään asiakas kotiin asti :RAUMAROCK:

Hieno kuva.

Nyt kun tätä ketjua on alkanut lukemaan, niin alkaa vähän himoittamaan itsekkin.. katsotaan..

EDIT: aika harvoin sitä muuten kuulee Porissa asuvan suusta että Raumarock :D

Aika varattu ensi viikonlopuksi Jokeriin Turkuun, Dessi hakkaa kuvan. Tytskyn galleriaa, mun silmään näyttää ainakin hyvältä ja kuvaa suunnitellessa oltiin heti samalla aaltopituudella.

Vähän jänskättää, koska mun aiempi leima on tollanen pieni paska missä meni ehkä tunti ja siitä on niin paljon aikaa etten muista miltä tatuoiminen tuntuu. Tässä uudessa menee arviolta 4h ja kuvaa tulee mm. luisen olkapääni päälle. Jaiks!

Tyhmä kysymys, mutta voiko pelkällä valkosella tehdä kuvan? Ja onko valkoisissa eroja? Ajatuksena tehdä kuva, johon ei tulis ääriviivoja valkoisen ympärille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom