Ankkuri olkavarteen? Piikkilanka habaan? Hämähäkinseitti kyynärpäähän? Tai jotain muuta äärimmäisen kliseistä ja kulunutta :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites kipeää yleensä käy ku selkään tehdään? Mulla on siis tuonne latsiin/vähä latsin yläpuolelle tulossa..
Vituttaa muuten jo valmiiksi tuo paranemisvaihe. Miten kauan siinä pitää vältellä hikoilua? Saunomattomuus voi kans olla aika tuskaa ja se rasvailu saattaa kans ruveta vituttaan. No, pitää kesken koulupäivän pyytää tyttöjä rasvaamaan selkää :D
Muutama kokenut tatskatyyppi ja tatuoija sanonut ettei se rasvaaminen ole niin tärkeää kuin se kuvan puhtaana pitäminen. Iho ei pahemmin hengitä jos siinä on kerros ylimääräistä tavaraa vielä päällä. Eli se peseminen on tärkeämpää kuin se ,että siinä on kokoajan rasvakerros päällä. Nähnyt noita kuvia joiden parantelussa ei ole käytetty rasvaa muuten kuin se pari-kolme tuntia kuvan valmistumisen jälkeen, ja jälki ollut ihan yhtä hyvää kuin rasvojen kanssa parannellessa. Itse ajattelin ainakin seuraavan tatuoinnin parannella ilman rasvaa. Ainakin ajan pitäisi olla paljon nopeampi. Serkkupoika otti vasemman olkavarren täyteen kuvaa viime tammikuussa ja paranemisessa meni lähes kaksi viikkoa (HELVETIN kauan.) ja viimekuussa oikean olkavarren n. samankokoinen leima parani ilman rasvaa 6 päivässä. Väriä lähti PALJON vähemmän kuin siitä kädestä joka oli rasvan kanssa paranneltu.
Tuo on kyllä ihan totta. Ehkä helpoin tapa saaha kuva tulehuksiin on tukehuttamalla se rasvaan, ja pahin on vielä että lisää aina uuden kerroksen pesemättä vanhoja pois. Jotku vielä lyö kelmunki tuohon. Mitä olen tatsa liikkeissä kuullut on ylihoitaminen yleisin virhe.
Vaikka kuinka moni. Nimiä löytyy tästäkin ketjusta.Osaisiko joku sanoa, onnistuisiko kukaan tuota tatuoimaan Suomessa mahdollisimman samannäköiseksi iholle kuin se on levyn kannessa?