Tatskat

Juho Sipilä on mun naapuri täällä hausjärvellä, tiedätkö errdy onko Juho tekemässä vai kuka?
Ps. Helvetin hyvän paikan olet valinnut. Osaatko sanoa hintaa per tunti?

Juholle on joo aika varattu. Hinnasta en osaa mitään sanoa, about kämmenen kokoinen kuva tulee, tekstiä ja jonkin verran yksitysikohtaista kuvitusta. Taitaa mennä sinne 500 euron paremmalle puolelle siis.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuolla on kyl joka vuos joku ihan jäätävä leimaaja paikalla. Olikse nyt hernandez(?) viime vuonna, jolla on ihan maagisia noi ilman ääriviivoja tehdyt potretit. Tapahtumana toi on kuitenkin omaan mieleen aika paskasti toteutettu ja vähän väsyny. Kerran käyny ulkomailla alan messuilla ja eroa oli toteutuksessa ja fiiliksessä kun yöllä ja päivällä.

Mä oon käynyt vain kerran noilla messuilla, joten oon periaatteessa aika rookie siinä mielessä. Kaveri ollut mukana järkkäämässä noita messuja ja se yleensä käy noissa ulkomaiden messuilla kans. Harmi vaan että ne Hesan järkkärit ei ota opikseen (kuuntele muita), vain sen takia kun dissaavat toista. (Tyyliin, jos ei ole leimoja kaulasta varpaisiin, et ole varteenotettava mielipide.) Mut se on asia toinen... ;)

Kumpi tekee parempaa jälkeä kuopiossa tino's tattoo vai angeltattoo? Tarkoitus ottaa selkään vähän isompi ja ehkä myös vaativampi kuva niin jäljenkin pitäisi olla myös hyvä.

..eppä taida ihan kartalla olla, jos tätä pitää kysyä..

..eppä taida ihan kartalla olla, jos tätä pitää kysyä..
Tietämättömän pitää kysyä, kerro sitten jos pääsis kartalle:D

En suosittele kumpaakaan. Siis tuollaiseen vaativaan kuvaan.
Ai miks et, vois laittaa vaikka kuvan näytille joku päivä kun muistaa ja on toisella koneella.. Ei nyt mikää hirveen vaativa mut ei kehtaa minkään osaamattomankaa antaa tehdä:hyper:..

Niin millä tavalla vaativaa? Kyllähän Tino on yksi suomen parhaimmista. Ei välttämättä realistisissa kuvissa mutta muuten.

Katsoin äsken vasta tuon gallerian, ja olihan tuolla ihan hienojakin kuvia. Hämmentävää sikäli, kun on nähnyt livenä muutaman tinon tekemän kuvan joka meni muualle korjattavaksi luokattoman jälkensä takia. Mutta kylläpä kyseistä miestä ainakin noiden galtsukuvien perusteella uskaltaa suositella.

Mä oon käynyt vain kerran noilla messuilla, joten oon periaatteessa aika rookie siinä mielessä. Kaveri ollut mukana järkkäämässä noita messuja ja se yleensä käy noissa ulkomaiden messuilla kans. Harmi vaan että ne Hesan järkkärit ei ota opikseen (kuuntele muita), vain sen takia kun dissaavat toista. (Tyyliin, jos ei ole leimoja kaulasta varpaisiin, et ole varteenotettava mielipide.) Mut se on asia toinen... ;)

Ite tulee jonkun verran pyörittyä monen suomalaisen ns.kovan luokan tatuoijan kanssa ja kyl niistä aika moni skippaa noi messut vaikka asuis stadissakin. Ja just noitten järjestelyiden ja sisällön takia. Vaikka tosta nyt ei mitään koko kansan messua olla tekemässäkään niin onhan noi sisällöltään ja toteutukseltaan aika väsyneet.

Ite tulee jonkun verran pyörittyä monen suomalaisen ns.kovan luokan tatuoijan kanssa ja kyl niistä aika moni skippaa noi messut vaikka asuis stadissakin. Ja just noitten järjestelyiden ja sisällön takia. Vaikka tosta nyt ei mitään koko kansan messua olla tekemässäkään niin onhan noi sisällöltään ja toteutukseltaan aika väsyneet.

Kyllä niissä on ehdottomasti parantamisen varaa munkin mielestä jos oot kattonut kaiken läpi alle parissa tunnissa. Leimaajien tilat on hemmetin pienet/ahtaat ja en nyt itteä ainakaan kauheasti innostaisi siellä mitään kuvaa ottaa. En tiedä kuinka normijuttu toi on yleisesti ottaen, mutta ite ainakin ihmettelin viime kerralla tuota asiaa. Ärsyttävän sokkeloinen tila toi Kaapelitehdas muutenkin on.

Katsoin äsken vasta tuon gallerian, ja olihan tuolla ihan hienojakin kuvia. Hämmentävää sikäli, kun on nähnyt livenä muutaman tinon tekemän kuvan joka meni muualle korjattavaksi luokattoman jälkensä takia. Mutta kylläpä kyseistä miestä ainakin noiden galtsukuvien perusteella uskaltaa suositella.

Vähän ihmeelliseltä kuullostaa, voisiko olla jonkun samassa puljussa työskentekevän tyypin tekeleitä tai jotain tosi vanhoja? Meinaan oon aina pitänyt Tinoa ihan laatu artistina jolta tommonen omanlainen hieman new schoolimpi orientaali irtoaa tosi hienosti ja aika omannäköisesti.
Vai onko miws sitten hypännyt johonkin ei niin tuttuun genreen ja vääntänyt jotain luokttomia vanhan koulun ankkureita? Vaikea kyllä totakaan uskoa.

Kerran kävin messuilla ja menin heti perjantaina messujen auettua ja täytyy kyllä todeta etten kovinkaan kauaa viihtynyt. Jos ei leimaa meinaa ottaa, niin eipä tuolla kauheasti näkemistä ole.

Mut eikös toi Rossi noita pääasiassa puuhaa? Oon saannut siitä vähän semmosen kuvan, että se on snadisti semmonen vähän omapäinen...

Vähän ihmeelliseltä kuullostaa, voisiko olla jonkun samassa puljussa työskentekevän tyypin tekeleitä tai jotain tosi vanhoja? Meinaan oon aina pitänyt Tinoa ihan laatu artistina jolta tommonen omanlainen hieman new schoolimpi orientaali irtoaa tosi hienosti ja aika omannäköisesti.
Vai onko miws sitten hypännyt johonkin ei niin tuttuun genreen ja vääntänyt jotain luokttomia vanhan koulun ankkureita? Vaikea kyllä totakaan uskoa.

Tuo voisi kyllä olla syynä. Siis se jälki oli tasoa KarppiMies88. Ihan järkyttävää paskaa. Värit epätasaisia, viivat vedetty päin vittuja jne.
Tosiaan puhe oli vain että Tinos tattoolla otettuja kuvia kyseiset olivat ja tästä hieman liian hätäisesti vedin johtopäätöksen että koko lafka suoltaa tuollaista paskaa. Mutta ei näköjään, ainakin nuo gallerian kuvat ovat vakuuttavia.

Kerran kävin messuilla ja menin heti perjantaina messujen auettua ja täytyy kyllä todeta etten kovinkaan kauaa viihtynyt. Jos ei leimaa meinaa ottaa, niin eipä tuolla kauheasti näkemistä ole.

Mut eikös toi Rossi noita pääasiassa puuhaa? Oon saannut siitä vähän semmosen kuvan, että se on snadisti semmonen vähän omapäinen...

Rosti järkkää noita messuja ja on omapäinen persoona kyllä. Rossista en osaa sanoa mitään muuta kuin että nettisivujensa perusteella ainakin tekee hyvää jälkeä. Rosti ja Rossi siis kaks eri jannua... :)

Tietämättömän pitää kysyä, kerro sitten jos pääsis kartalle:D

Ai miks et, vois laittaa vaikka kuvan näytille joku päivä kun muistaa ja on toisella koneella.. Ei nyt mikää hirveen vaativa mut ei kehtaa minkään osaamattomankaa antaa tehdä:hyper:..
En osannut koneelta ottaa pelkkää kuvaa niin netistä piti ottaa.
Ilman tekstejä ajattelin ottaa selkään:evil::D
Y-back%20DB4W%20back.jpg

Käsiinkin olisi tarkoitus ottaa jotain mut en oikein tiedä mitä, kuhan tuon nyt eka ottais.
Vois käydä tinolta kysyy kun mennää kuopioo et paljonko suunnillee maksaa ja miten aikoja on. Ei varmaa yhdellä kerralla valmistu?

^^Helvetin hieno!

Minäkin olen tatuoijan kanssa jutellut, ensi kuussa pitäisi mennä puukotettavaksi. Pitäs vaan aikataulut saada sovitettua yhteen.

Nostellaas, tiä sit menikö ohi viimeks vai miten, mutta jokatapauksessa. 100, 200, 500, 500+ ?

Paljonkohan voisin olettaa joutuvani maksamaan seuraavanlaisesta kuvasta lapaan:

Rose_Tattoo_by_anghellic7.jpg

Tuota siis jatkettaisiin varren muodossa hieman selkää pitkin alaspäin ?

E: tuli kuva hieman isona :D

Suositut

Back
Ylös Bottom