Tatskat

Esimerkkinä tämä on mielestäni erittäin hieno tatuointi, tuon tyylistä ja myös tuon kokoista olen ajatellut.
Eihän tämä nyt toisaalta mikään vaativa kuva ole(?) Mutta kyllä jotain kokemusta pitäis tatuojalta löytyä tämmöisistä kuvista ennestään, ennenkö tuoliin hyppäisin.

(kuva löytyi nopasti googlaamalla)

No googlaamalla löysin sitten minäkin infoa noista polynesialaisista (ollaan skarppeina siellä ;) ) ja kuulemma Davidillä on kokemusta niistä, tekee hommia Tatuatalla www.tatuata.com

Ja tässä saitti jossa enemmän infoa noista ton genren leimoista ja merkityksestä. http://www.tahititatou.com/index.html

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Esimerkkinä tämä on mielestäni erittäin hieno tatuointi, tuon tyylistä ja myös tuon kokoista olen ajatellut.
Eihän tämä nyt toisaalta mikään vaativa kuva ole(?) Mutta kyllä jotain kokemusta pitäis tatuojalta löytyä tämmöisistä kuvista ennestään, ennenkö tuoliin hyppäisin.

Todella hieno kuva! Noilla merkeillä tosiaan jokaisella on oma merkityksensä, että "tarkkana" saa olla ton genren kuvien kanssa.

Sitten noin yleisesti: onko porukka tatuoinut jalkojaan? En nyt välttämättä hae sitä pientä kuvaa sieltä nilkasta. vaan kunnon peitettä reiteen/reiden ympäri. Googlettelin tossa jos jonkinlaisia kuvia ja aika mahtavia jalkaviritelmiä löysin. Oishan noissa jaloissa pinta-alaa ja paikkana sellainen, että ei todellakaan näy ellei varta vasten haluais.

Jaahas, selkä projekti starttasi vähän virallisemmin.
Reilun kuukauden päästä eka sessio ja siitä sitten jatketaan kunnes valmiiksi tulee. Hirvittää kyllä hieman koko homma, mutta hieno siitä taatusti tulee.

Himottais tuollanen SW-aiheinen kuva ottaa :kuola: Kait se idea tulee sitten kun tullakseen..

71968_494466536110_606291110_7557840_1938648_n.jpg

Oon nähnyt jäbän varmaa Tampereen ikeassa. Pelästyin kun luulin että joku fakin yakuza siinä, mut sit huomasin et se olikin vaan cheekki tatskoilla. Petyin hieman. Mut anyway, erilaisuus kunniaan, jee!

Homma vähän näyttää siltä, että kundi tekee itse omat leimansa. Ainakin mitä joidenkin kuvien kommenttia luki, niin sain semmosen käsityksen. Ja jos EI itse niitä tee, niin (anteeks nyt vaan) hyi häpeä sille joka kehtaa tuollaisia kuvia tatuoida (=laatu).

Järkyttävää ja noin nuorena ottanut kuvat. Ylipäätänsä en ymmärrä kotitekoisten (= kaverin olohuoneessa) hakattujen kuvien päälle, kuka hullu semmoisia menee ottamaan mutta saatikka sitten, että vielä naamaan. On niitä upeitakin naamatatuointeja, esimerkiksi maori-tatuoinnit HYVIN TEHTYINÄ ovat upeita.

Ei kai se nyt oikeasti ole tuommoisia "kuvia" naamaansa ottanut?

Kyllä on, jannu sattuu asumaan samalla paikkakunnalla. Ja noiden tekemisestä toi on osakseen vastannut myös itse, mutta suurimman osan noista on tehnyt yksi uraansa alotteleva sankari, just sillä olohuoneen sohvalla.

Ei oo vissiin siirtokuvien käyttö ihan tuttua hommaa. Tai edes ääriviivojen piirtäminen. Vetääkö noi ihan vaan tyhjälle iholle ilman mitään luonnostelua? Siltä toi ainakin näyttää.
Ei oo kyllä ihan normimeininkiä.

Ja eihän siinä jos aihe on huono, mutta kun viiva ei ole tasaista eikä huolellista. Joku kunnon tatuoija saa tuosta kaverista hyvän asiakkaan..

Ylipäätänsä tatuointeja ja tatuoijia arvostellessa on aiheen edelle mentävä tekniikka. Osaako iskeä tasaista viivaa ja oikeaan syvyyteen. Ei sillä, tarviihan aloitteleva tatuoija potilaita, mutta saa olla pönttö kaveri että suostuu naamansa antamaan kankaaksi aloittelijalle. Jokainen tavallaan..

Ei kai se nyt oikeasti ole tuommoisia "kuvia" naamaansa ottanut?

Näyttäs siltä.Tota kyllä katotaan pitkään joka paikassa.Kyllä varmaan erottuu joukosta sitten kun se tatuointi julkkis kattokaa mua elämä ei mennytkään putkeen ja yrittää hakea töitä yms.

Järkyttävää ja noin nuorena ottanut kuvat. Ylipäätänsä en ymmärrä kotitekoisten (= kaverin olohuoneessa) hakattujen kuvien päälle, kuka hullu semmoisia menee ottamaan mutta saatikka sitten, että vielä naamaan. On niitä upeitakin naamatatuointeja, esimerkiksi maori-tatuoinnit HYVIN TEHTYINÄ ovat upeita.

Eipä tuossa kaverin olohuoneessa - tatuoimisessa ole mitään ihmeellistä jos tatuoija osaa asiansa. Ja ihan turha nassuttaa jostain siisteydestä / puhtaudesta. Afrikassa neekerit viistää savimajoissaan sopulin kulmahampailla toisilleen tatuointeja ja ei käy kuinkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom