Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
displayimage.php
Tollanen tuli pohkeeseen, laitan paremman kuvan nyt kohta kun alkaa olla parantunut.

Heipä hei.

Osaisko joku teistä suositella hyvää tatuoijaa/liikettä täältä uudenmaan suunnalta?

Käyn keravalla koulua ja sieltä löysin vain kaksi liikettä, eipä kummosiltä ne kuvat näyttäneet.

Eli järvenpää-lahti-hyvinkää-yms nönönöö alueelta.

Heittäkää linkkiä ja mahdollisesti omia kokemuksia.

Kiitosta vain.

Heipä hei.

Osaisko joku teistä suositella hyvää tatuoijaa/liikettä täältä uudenmaan suunnalta?

Käyn keravalla koulua ja sieltä löysin vain kaksi liikettä, eipä kummosiltä ne kuvat näyttäneet.

Eli järvenpää-lahti-hyvinkää-yms nönönöö alueelta.

Heittäkää linkkiä ja mahdollisesti omia kokemuksia.

Kiitosta vain.

Tuo tattoo Kari tekee Hyvinkäällä ainakin hyvää jälkeä, tuosta Downunderista kuullut kanssa kehuja ja itsellä olisi huomiseksi jopa aikakin.

Tässä viikko sitten torstaina tehty vasemman olkavarren teos. Parani taas ennätysvauhtia. :)
Hassu juttu silleen, kävin tänään näyttämässä sitä tekijälle ja tuli puheeksi että hieman täytellään mustaa väriä tuohon reunalle kun raja näkyy liian selkeesti. Sitä vaan että samalla kun varasin tuon ajan niin sovittiin että jatketaan tätä vielä lisää muutamilla terälehdillä, laitetaan sellaisena "tuulenvire-nauhana" ympäri käden kohti kyynärvartta. Taidan olla mahoton tapaus. :D

Kuva on muisto kaverista joka on mulle erittäin tärkeä. Kuunnellut mun iloja ja murheita aamusta seuraavaan aamuyöhön, ymmärtää mua ja mun outoa huumoria. Mulle erittäin rakas ja tiedän että kaiken sen kovan ulkokuoren alla sykkii se rakastava ja lämmin sydän. Hänelle voin kertoa mitä tahansa ja tiedän että pitää myös turpansa kiinni niistä asioista. Tämä on siis kiitos.

(Tuli vähän tippa linssiin tätä kirjoittaessa..)

24092010_004.jpg

vähän tekis mieli uutta ottaa. viides kuva tulossa. tiedä vaan ottaisko vasempaan käteen välillä vai jatkaisiko tuota oikeaa kättä vielä. yläselkäänkin olis kiva saada :) kovasti joku aasia aihe mielessä.

Tässä video, jossa visualisoituna matematiikkaa, algebraa, geometriaa ym. ja niiden suhdetta luontoon. Vaikuttava video, mutta muhun se iski ehkä vielä vähän kovemmin. Mua on nimittäin vuosikausia kiehtonut juuri videossa esiintyvät jutut, ja pari vuotta sitten tatuoin matemaattisia juttuja käsivarteeni. Mä en todellakaan ole mikään matikkanero, eikä mua kiinnosta laskeminen, ainoastaan se, miten luvut, geometria, luonto ja kauneus näkyy, ja miten me ymmärretään ne. Sen enempää filosofoimatta ja selittämättä ideologiaa tän tauoinnin takana, alempana kuva itse tatesta.

fibonacci-1.jpg

Tatuointi on mikä on, eikä tärkeintä ollut se, miltä kuva näyttää tai aukeaako se yleensä muille. Mulle tärkeintä omissa tatuoinneissa on se idea, ja että se idea on mun oma. Hassua vaan näin jälkikäteen nähdä, kuinka oma tatuointi "herää eloon" tietokoneen ruudulla. Selvennykseksi vielä, että ylimmässä "hieroglyfissä" on siis Fibonaccin lukujoukon ensimmäiset numerot: 0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13 ja 21

Hieno kuva! ^ Kauan tuon tekeminen kesti ja missä kävit ottamassa? :)

**

60112_477712235630_114205395630_7406909_8292379_n.jpg

Hieno kuva! ^ Kauan tuon tekeminen kesti ja missä kävit ottamassa? :)
Vida Locassa Kampissa. Kuvaa tehtiin aika hartaasti. Tatskaaja ei ollut ennen tehnyt vastaavaa, ja kuvaa ei haluttu vetää samantien liian tummaksi, sitä kun on mahdoton sitten myöhemmin vaalentaa. Paljon on suoraa viivaa, mikä otti oman aikansa. Olisko lopulta mennyt 8-10h.

eij :)
Siis tuo dollari on kivisen auringon sisällä sen takia, että sitä palvotaan nykyään yhtäpaljon, kun ennen aurinkoa.
Pimentää ihmisten ajattelun ja keskitytään ihan vääriin asioihin elämässä. Siinä moni unohtaa, mikä pitäisi olla oikeasti tärkeää.
Ei raha ja omaisuus..

Tekis mieli ottaa tollanen polynesialais tyylinen kuvitus jostain tosta puolivälistä olkavartta ja jatkuis tonne rinnan yläpuolelle. Ketä suomes olis hyviä tän tyylin edustajia. Paljokohan tuollanen maksais?

Tekis mieli ottaa tollanen polynesialais tyylinen kuvitus jostain tosta puolivälistä olkavartta ja jatkuis tonne rinnan yläpuolelle. Ketä suomes olis hyviä tän tyylin edustajia. Paljokohan tuollanen maksais?

Tiiä nyt sitten onko Suomessa ton tyylin edustajia lainkaan? Taitavia tekijöitä täältä kuitenkin löytyy, joten heiltä kannattaa kysyä. Paras keino on vaan tutkia alan tekijöiden nettisivuja ja tekeleitä, niin saat käsityksen henkilön taidoista ja sopiiko tuon tyylin tekoon. Sitten meet kyseisen tekijän juttusille joka sitten kertoo sulle hinnan. Tuon kokoinen kuva voi olla hintahaarukaltaan 450e ja siitä ylöspäin. Riippuu yksityiskohdista ja montako tuntia menee. Joillakin on tuntitaksa ja joillakin ei. Yks kaveri maksoi yläolkavarren leimastaan 1200e, mutta se onkin pirun hienosti tehty.

Kattele netistä asuinpaikkasi tatskaajien nettisivuja jos sieltä löytyy joku taituri. Jos ei, niin seuraavan kaupungin jne jne. :) Viiden kuukauden päästä ois sitten kans noi tatskamessut taas tulossa, joten sinne tulossa taitavia artisteja. Kandee sekin pitää mielessä...

Tässä video, jossa visualisoituna matematiikkaa, algebraa, geometriaa ym. ja niiden suhdetta luontoon. Vaikuttava video, mutta muhun se iski ehkä vielä vähän kovemmin. Mua on nimittäin vuosikausia kiehtonut juuri videossa esiintyvät jutut, ja pari vuotta sitten tatuoin matemaattisia juttuja käsivarteeni. Mä en todellakaan ole mikään matikkanero, eikä mua kiinnosta laskeminen, ainoastaan se, miten luvut, geometria, luonto ja kauneus näkyy, ja miten me ymmärretään ne. Sen enempää filosofoimatta ja selittämättä ideologiaa tän tauoinnin takana, alempana kuva itse tatesta.

Täysin samoja aatoksia. Oon fanittanu kaikenlaisia geometrisiä kuvioita ja kaavoja vuosikaudet, ja ehkä joskus sellainen käteen. En vain osaa hahmottaa, millaisen haluaisin. Mitään F=ma -juttuja en halua, vähän lennokkaampaa mielummin. Ehkä tää kiinnostaa (ja tekee vaikeaksi hahmottaa) juuri sen takia, että en ole 2000-luvun Einstein.

Esimerkkinä tämä on mielestäni erittäin hieno tatuointi, tuon tyylistä ja myös tuon kokoista olen ajatellut.
Eihän tämä nyt toisaalta mikään vaativa kuva ole(?) Mutta kyllä jotain kokemusta pitäis tatuojalta löytyä tämmöisistä kuvista ennestään, ennenkö tuoliin hyppäisin.

(kuva löytyi nopasti googlaamalla)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom