Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heipä hei.
Osaisko joku teistä suositella hyvää tatuoijaa/liikettä täältä uudenmaan suunnalta?
Käyn keravalla koulua ja sieltä löysin vain kaksi liikettä, eipä kummosiltä ne kuvat näyttäneet.
Eli järvenpää-lahti-hyvinkää-yms nönönöö alueelta.
Heittäkää linkkiä ja mahdollisesti omia kokemuksia.
Kiitosta vain.
Heipä hei.
Osaisko joku teistä suositella hyvää tatuoijaa/liikettä täältä uudenmaan suunnalta?
Keravalta ajaa junalla 20 min Helsinkiin, ja maksaa ehkä 5 euroa.
Vida Locassa Kampissa. Kuvaa tehtiin aika hartaasti. Tatskaaja ei ollut ennen tehnyt vastaavaa, ja kuvaa ei haluttu vetää samantien liian tummaksi, sitä kun on mahdoton sitten myöhemmin vaalentaa. Paljon on suoraa viivaa, mikä otti oman aikansa. Olisko lopulta mennyt 8-10h.Hieno kuva! ^ Kauan tuon tekeminen kesti ja missä kävit ottamassa?
Tekis mieli ottaa tollanen polynesialais tyylinen kuvitus jostain tosta puolivälistä olkavartta ja jatkuis tonne rinnan yläpuolelle. Ketä suomes olis hyviä tän tyylin edustajia. Paljokohan tuollanen maksais?
Tässä video, jossa visualisoituna matematiikkaa, algebraa, geometriaa ym. ja niiden suhdetta luontoon. Vaikuttava video, mutta muhun se iski ehkä vielä vähän kovemmin. Mua on nimittäin vuosikausia kiehtonut juuri videossa esiintyvät jutut, ja pari vuotta sitten tatuoin matemaattisia juttuja käsivarteeni. Mä en todellakaan ole mikään matikkanero, eikä mua kiinnosta laskeminen, ainoastaan se, miten luvut, geometria, luonto ja kauneus näkyy, ja miten me ymmärretään ne. Sen enempää filosofoimatta ja selittämättä ideologiaa tän tauoinnin takana, alempana kuva itse tatesta.