Tatskat

Budapestin reissulla tarttui jalkaan. (2,5h tikkaamista ja hinta 90e). Tajuaa sen miten kalliita tatskat Suomessa onkaan. Laskettiin että lennot Budaan meno-paluu 140e + 90e tatska = 230e. Ja sillä hinnalla tota kuvaa ei täällä olisi tehty. ;) Kannattaa harkita, ainakin jos isompaa kuvaa on ottamassa. Samalla vaikka pienelle lomalle.

tat2e.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Budapestin reissulla tarttui jalkaan. (2,5h tikkaamista ja hinta 90e). Tajuaa sen miten kalliita tatskat Suomessa onkaan. Laskettiin että lennot Budaan meno-paluu 140e + 90e tatska = 230e. Ja sillä hinnalla tota kuvaa ei täällä olisi tehty. ;) Kannattaa harkita, ainakin jos isompaa kuvaa on ottamassa. Samalla vaikka pienelle lomalle.

tat2e.jpg

Toi on ihan hyvän näkönen kuva mutta säästäminen ajatuksena on ehkä dorkinta mitä tatskojen kohdalla voi tehdä.. Itse en ainakaan halua jännätä yhtään sen kanssa miten hyvää jälkeä saan. Kun kattoo noita kuvia mitä jengi on hakenut halvalla niin se on koko elämän vitutus sitten :D Eriasia jos tietää jotain siitä ulkomaisesta tatskaajasta. Ei haittaa ite maksaa yhtään satkua tunti kun tietää että jälki on viimesen päälle hyvää..

Toi on ihan hyvän näkönen kuva mutta säästäminen ajatuksena on ehkä dorkinta mitä tatskojen kohdalla voi tehdä..

Samaa mieltä siitä että tautuointi on todella huono paikka säästää euroja, mutta jos saman tason kuvaa saa 3 kertaa halvemmalla jossain ulkomailla niin ei se enää niin dorka ajatus olekkaan. Yhtälailla niitä protekijöitä on ulkomailla kun Suomessakin. Tietenkin kannattaa ensin selvittää hyvä liike missä tehdä.

Tänään eräässä tatska-mestassa kuultua keskustelua/kommenttia, eräältä nuorelta naiselta jonka homma on tehdä lävistyksiä siellä.

"
- hei pelle, vittu tuu nyt tänne
- URPO!!!!
- vittu mä olin kännissä eilen
- kun tulin avaa mestan tänään niin tos oli heti yks lävitys-jobi ja vittu kun mä vaan tärisin kun on niin paha darra
- mennään kohta bisselle
- tuol veskissä voi polttaa röökii jos haluu, mut ei budii sillon jos on asiakkaita ja liike auki
- arvaa mikä mua pelottaa eniten, se et joku kerta lävistän jonkun alaleuan vahingossa kun teen kieliläväriä "

Olis mielenkiintosta kuulla mikä tämä eräs paikka on, jossa on tuollasta puhuttu. Ei sillä, että olen itse läväreitä ottamassa, vaan toi on hiukkasen törkeetä jos siellä on joku darranen ammattitaidoton mulkku töissä.

Asiasta toiseen, ens kuussa ottamaan leimaan toiseen käteen. Toissa vuonna otin puolikkaan hihan, ja nyt olis vuorossa toiseen käteen 3/4 sleeve. Japanilaisella teemalla jatkan. Viime vuonna piti jo mennä ottamaan, mutta piti viime hetkellä perua kun tuli juttuja. Nyt vihdoin odottaminen palkitaan..nice.

En nyt tiedä, onko tätä kyselty täällä aiemmin, mutta onkohan suomessa toista Individual Inkin Lassen veroista tatuoijaa? Olis taas aika ottaa lisää mustetta ihoon, ja eipä ole vielä tähän mennessä toista samanveroista täältä suomesta löytynyt. (itse tosin en ole hänellä käynyt).

Petri Syrjälä Art for Lifessa näyttäis olevan kans helvetin taitava kaveri , mutta enimmäkseen realisista kuvaa taitaa tehdä?

Ulkomailtahan nyt löytyy helvetin taitavaa artistia, ja omaa silmää kiehtoo mm. Nick Baxterin tyyli (värikästä sleeve-kuvaa enimmäkseen tutkinut).

En nyt tiedä, onko tätä kyselty täällä aiemmin, mutta onkohan suomessa toista Individual Inkin Lassen veroista tatuoijaa? Olis taas aika ottaa lisää mustetta ihoon, ja eipä ole vielä tähän mennessä toista samanveroista täältä suomesta löytynyt. (itse tosin en ole hänellä käynyt).

Petri Syrjälä Art for Lifessa näyttäis olevan kans helvetin taitava kaveri , mutta enimmäkseen realisista kuvaa taitaa tehdä?

Ulkomailtahan nyt löytyy helvetin taitavaa artistia, ja omaa silmää kiehtoo mm. Nick Baxterin tyyli (värikästä sleeve-kuvaa enimmäkseen tutkinut).

En oo kattellut sun mainitsemien tyyppien töitä, mutta Ducks Tattoon Jartsa vaikuttaa pätevältä. Ite yritän saada sille ajan heti kun mahdollista.

Itse myös varasin ajan ensimmäistä tatuointia varten. Lokakuuhun menee, mutta hyvää kannattaa odottaa ;) Sellainen 12cm x 12cm kuva tulee lapaan. Ite suunniteltu niin ei ainakaan tule samanlaista vastaan :)

Kuulin tatuointimessuilla ulkomailla sellasta puhetta että Lasse olis ihan euroopan kärkitasoa..eiköhän sitä suomen parhaimpana yleisesti oo pidetty.

mites ketkä ootte parannellu kuvaa easy tattoo rasvalla. sehän vissiin on tarkoitus hieroa kuvaan? hierotaanko niin kauan, että rasva on imeytynyt? jos näin tekee niin mahdollinen rupihan lähtee mukana?

tat2e.jpg

missä liikkeessä ja kuka ton teki ? mun mielestä on siisti ja ei säästämisessä oo mitään pahaa

mites ketkä ootte parannellu kuvaa easy tattoo rasvalla. sehän vissiin on tarkoitus hieroa kuvaan? hierotaanko niin kauan, että rasva on imeytynyt? jos näin tekee niin mahdollinen rupihan lähtee mukana?

Ite oon käyttäny viimeset 5-6kertaa easy tattoon rasvaa ja on huomattava ero paranemisessa. Tosin en ole hieronut sen kummemmin rasvaa vaan levittänyt normaalisti. Kyseistä rasvaa ei tarvi mitään vitunmoista klönttiä vaan vetää kevyen sivuun koko kuvan alueelle. Parasta tossa rasvassa on se että imeytyy suht. äkkiä eikä jää vaatteeseen kiinni niinku muut rasvat mitä yleensä käytetään kuviin. Suosittelen!

Ite oon käyttäny viimeset 5-6kertaa easy tattoon rasvaa ja on huomattava ero paranemisessa. Tosin en ole hieronut sen kummemmin rasvaa vaan levittänyt normaalisti. Kyseistä rasvaa ei tarvi mitään vitunmoista klönttiä vaan vetää kevyen sivuun koko kuvan alueelle. Parasta tossa rasvassa on se että imeytyy suht. äkkiä eikä jää vaatteeseen kiinni niinku muut rasvat mitä yleensä käytetään kuviin. Suosittelen!

Joo oon jo huomannut, että rasva on kyllä hyvää tavaraa. Jostain olin vaan lukevinani, että pitäs gently massage into tattoo joten testatin niin tulihan siinä lainaa irrota. Tosin ei sitä kyllä paljoo ole.

Mustavalkoinen kolibri, otettu keväällä. Epätarkka valokuva.

tatuointi.jpg

Viime viikolla ensimmäisen kerran joku tuntematon kommentoi tatuointiani (pieni kuva käsivarressa). Kadun mies tuli tökkäämään tatuointiani ja kysyi, olenko ollut vankilassa :D Ehkä mä olen sitten niin pelottavan näkönen, kun on näitä LIHAKSIA (:lol2:) ja kaikkee!

aika moni tuntuu käyttävän täällä easy tattoota, ihan jees tuote ( hakkaa kyllä esim helosanin ja bebanthenin), mutta kokeilkaas tattoo goota:rock:;)! on tosi hyvä, vaikka siinä periaatteessa pitää kolmen tuotteen kanssa pelata ( saippua kuvan pesuun sekä vaha ja lotion, joita laitetaan paranemisvaiheesta riippuen). easy tattoolla tulee ihan järkky rupi tattoo goohon verrattuna, ja ainakin mulla on tattoo goota käyttäessä parantunut paljon nopeemmin.
oon kans kuullu tosta "kelmuhoidosta", en tosin oo ite tavallisen kelmun kanssa kokeillu...kerran vedettiin mulle kuvan teon jälkeen sellasta kelmua tohon päälle, jota ilmeisesti käytetään mm. palovammojen päällä. tarrtui tosi napakasti, mahdollistaa kuulemma uimisen jne, mutta jokusen tunnin päästä alko ahdistaan ja yritin ottaa pois. ei meinannu irrota sitten millään, porua vääntäen revein sitä uunituoreen kuvan päältä ja toivoin, ettei kuva lähtis mukana ( ei onneks kärsiny mitenkään). tota kai ois pitäny pitää jokunen päivä, eikä pitäis tulla rupea. en tiedä, en aio enää kokeilla kyllä:D

Onko jollakin kokemusta tatskan teettämisestä Jenkkilässä? Oon kattellu sikäläisiä paikkoja (Las Vegas) ja kuvien perusteella vaikuttavat todella osaavilta artisteilta. Miten kuvan ottaminen Jenkkilässä poikkeaa Suomessa otettuun? Onko jotain lisäriskejä vai ovatko ne yhtä hygieenisiä ku Suomessa?

Onko jollakin kokemusta tatskan teettämisestä Jenkkilässä? Oon kattellu sikäläisiä paikkoja (Las Vegas) ja kuvien perusteella vaikuttavat todella osaavilta artisteilta. Miten kuvan ottaminen Jenkkilässä poikkeaa Suomessa otettuun? Onko jotain lisäriskejä vai ovatko ne yhtä hygieenisiä ku Suomessa?

no ongelmana saattaa olla kuvan korjailu tietenkin jos huomaa parin viikon päästä koto suomessa että värit haalistu jostain kohtaa tai jotain vastaavaa.

wilmander

eli salvaa käytetään ruven lähtemiseen asti ja sitten tuota lotionia? vois vaikka testata seuraavalla kuvalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom