Tatskat

Jesh, tänään tuli uusi tatuointi kätöseen :dance:.

Viimeiset 20 minuuttia olin aikalailla naama norsunvitulla :david:.

Helvetin hieno tuli ja kunhan paranee (ja intti antaa myöten), jatketaan tatskaa <3.

EDITSONI: kuvankin voin laittaa, kunhan paranee ensiks.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jesh, tänään tuli uusi tatuointi kätöseen :dance:.

Viimeiset 20 minuuttia olin aikalailla naama norsunvitulla :david:.

Helvetin hieno tuli ja kunhan paranee (ja intti antaa myöten), jatketaan tatskaa <3.

EDITSONI: kuvankin voin laittaa, kunhan paranee ensiks.

Jos oot ma menossa inttiin niin onnea matkaan, koska siellä on ehkä paskin ympäristö ikinä tatskan paranemiselle :D

Jos oot ma menossa inttiin niin onnea matkaan, koska siellä on ehkä paskin ympäristö ikinä tatskan paranemiselle :D

Jepson, eli 12 päivä inttiin..

Sittenhän sen näkee, kuinka koko käsi mätänee siellä saastaisessa intissä :D

Jepson, eli 12 päivä inttiin..

Sittenhän sen näkee, kuinka koko käsi mätänee siellä saastaisessa intissä :D

ai luulin että se olis jo nyt maanantaina, no kyl se itse asiassa ehtii 12 päivässä jo aika paljon parantua.

ai luulin että se olis jo nyt maanantaina, no kyl se itse asiassa ehtii 12 päivässä jo aika paljon parantua.

En mä nyt niin tiukille tuota tatuoimista kehtais lykätä..

Olis varmaan aika vittumaista, jos pääsis huuhtelemaan/rasvaamaan tota tatskaa vaan pari kertaa päivässä, kun on näin uusi vielä.

On muuten vähän eri näköset nuo Jesse-tatskat. :D Ei ihme että toisen tekijän luo on tunkua, ja toista ei edes tiedetä(?)...

Prkl kun toinen sisko on just semmonen vouhottaja että koko ajan tenttas miulta seuraavan tatskan aihetta ja halus välttämättä suunnitella sen, mutta nyt puolentoista kuukauden jälkeen ei oo vielä viivaakaan paperilla... :/

Milläs jengi suojailee tatskansa nyt kun on hyvät kelit ja ottavat aurinkoa.. Jotkut eivät suojaa mitenkään mutta jos on ottanut kalliin ja helvetin magean tatskan niin miksi se pitäisi polttaa auringossa piloille :D
Itse laitan tota Miami Inkin fade shieldiä ja sivelen sitä vähänväliä uudelleenkin ettei pääse haalistumaan.

ei noi kyllä oo mikskään muuttunu vaikka oon ollu pitkäänki aina auringossa ilman rasvaa. Yleensä tulee tavan aurinkorasvaa laitettuu vähän reilummin vaan jos uudempi kuva kyseessä.

ei noi kyllä oo mikskään muuttunu vaikka oon ollu pitkäänki aina auringossa ilman rasvaa. Yleensä tulee tavan aurinkorasvaa laitettuu vähän reilummin vaan jos uudempi kuva kyseessä.

Minkälaista kuvaa sulla on? Lähinnä just varmaa monimutkasemmat värikuvat luulis kärsivän..

Monenmoista kuvaa, on vähän isompia ja värejä myös. Tummat saattaa haalentuu jonkun verran jos on suht uus ja on kovassa paahteessa pitkään. Mutta ei oo itellä ainakaan vaikuttanu millään tavalla kun ottanu esim talvella ja seuraavana kesänä en oo pahemmin ikinä muistanu rasvailla. Nytkun tuli puheeks niin voishan noihin levitellä jos pitemmän ajan aurinkossa on. Sillon kyllä kannattaa suojata kunnolla jos kesällä ottaa uuden tatuoinnin ja sit ottaa aurinkoo vaikka 2-3vkon päästä.

Monenmoista kuvaa, on vähän isompia ja värejä myös. Tummat saattaa haalentuu jonkun verran jos on suht uus ja on kovassa paahteessa pitkään. Mutta ei oo itellä ainakaan vaikuttanu millään tavalla kun ottanu esim talvella ja seuraavana kesänä en oo pahemmin ikinä muistanu rasvailla. Nytkun tuli puheeks niin voishan noihin levitellä jos pitemmän ajan aurinkossa on. Sillon kyllä kannattaa suojata kunnolla jos kesällä ottaa uuden tatuoinnin ja sit ottaa aurinkoo vaikka 2-3vkon päästä.
No hyvä jos ei heti mee sit vituiks :D Itellä on maaliskuussa otettu, mut kyl tää eka kesä varmaa kantsii öljytä tiuhaan :)

Milläslailla porukka hoitaa uutta tatuointiaan?

Tälle uusimmalle tatskalle testaan "kelmuhoitoa" (:D), eli kolme-neljä päivää pidän elmukelmua melkein koko ajan.

Pesen ja rasvaan kolme kertaa päivässä ja silloin annan olla ilman kelmua vähän aikaa (~15min).

Tuntuu siltä, et paranee ihan eri malliin (nopeammin), kuin muut tatuoinnit.

Rupea ei ole tullut yhtään.

Aikaisemmin en käyttänyt kelmua, kuin sen muutaman tunnin tatuoimisen jälkeen ja rasvasin about 5 kertaa päivässä.

Eihän tuossa ole järkeä. Kelmua kannattaa pitää lähinnä vain silloin, jos tuoreella tatuoinnilla on vaarana hankautua esim. yöllä nukkuessa tai karkeita vaatteita käytettäessä. Itse olen pitänyt kelmua aina vain ensimmäisen yön, seuraavan päivän ja seuraavan yön. Liika "kelmuttaminen" voi lisätä turvotusta ja ihohuokoset voivat hermostuta hapen puutteesta.
Itse pesen uutta kuvaa aina aamuin ja illoin n. vajaan viikon verran. Pesussa käytän Sebamediä tai pesurasvaa tällä hetkellä suihkusta löytyy iso pumppupullo tätä.
Tuore tatuointi tulee pitää rasvattuna 24h, ja siihen kannattaa käyttää EasyTattoo rasvaa. Olen rasvaillut bepanthenillä, helosanilla jne. ja tuo on ollut ylivoimaisesti tehokkain ja paras. Paranemisaika on puoliintunut ja rupea ei koostu juuri ollenkaan. En tiedä muista kaupungeista, mutta Jyväskylästä tuota saa ainakin His Master's tattoosta. Suosittelen.

Eihän tuossa ole järkeä. Kelmua kannattaa pitää lähinnä vain silloin, jos tuoreella tatuoinnilla on vaarana hankautua esim. yöllä nukkuessa tai karkeita vaatteita käytettäessä. Itse olen pitänyt kelmua aina vain ensimmäisen yön, seuraavan päivän ja seuraavan yön. Liika "kelmuttaminen" voi lisätä turvotusta ja ihohuokoset voivat hermostuta hapen puutteesta.
Itse pesen uutta kuvaa aina aamuin ja illoin n. vajaan viikon verran. Pesussa käytän Sebamediä tai pesurasvaa tällä hetkellä suihkusta löytyy iso pumppupullo tätä.
Tuore tatuointi tulee pitää rasvattuna 24h, ja siihen kannattaa käyttää EasyTattoo rasvaa. Olen rasvaillut bepanthenillä, helosanilla jne. ja tuo on ollut ylivoimaisesti tehokkain ja paras. Paranemisaika on puoliintunut ja rupea ei koostu juuri ollenkaan. En tiedä muista kaupungeista, mutta Jyväskylästä tuota saa ainakin His Master's tattoosta. Suosittelen.

Heh, itsekkin käytin tuota viime tatuointiin..

En tiedä johtuiko siitä rasvasta vai mistä, mutta tuli aivan sairas "rupimatto" siihen tatuoinnin päälle :D.

Mulla ei tullut myöskään ollenkaan rupea tatuoinnin päälle kun pidin kelmua 3 päivää, 3 kertaa päivässä pesu ja pesun jälkeen noin tunti ilman kelmua. Ja tyytyväinen olen tatuointiin.

Noni nyt on eka tatska otettu! Otherside tattoon Tony maalaili olkapäähän ja vähän matkaa käteeki polynesialaista tyyliä. Hitto että kuumotti istua siinä penkissä just enneku neula kosketti ihoa! Mutta yllätys oli kova kun eihän se tuntunut miltään! :)

Laita toki kuvaa! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom