Tatskat

Katsellut kesän aikana paljasihoisia ihmisiä jonkun verran niin näitä tatuointeja on jo toooooooodella monella. Ennen niitä otti vain linnassa käyneet. Itsehän en ainakaan mitään isoa tatuointia ottaisi kun suurin osa niistä on helvetin rumia.

Niin ja vedetään hatusta vaikka että 80% tatuoinneista on kantajalleen jotain merkitseviä, eli niissä tapauksessa on ihan vitun sama mitä siitä joku satunnainen ohikulkija ajattelee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä niitä pikkuisia kärpäsenpaskoja vähän joka pojalla ja tytöllä on. Harvassa on vielä isot leimat.

Tänään iltapäivällä Helsingissä Stockan kellon alla kiinnitin huomioni pitkästä aikaa hyvännäköiseen, isoon, värilliseen tatuointiin naisella. Oli (kahden sekunnin tarkastelun perusteella) selkeä, sarjakuvamaisesti piirretty pin-up koko olkavarren pituudelta. Itse en ymmärrä tatuointeja joista ei saa mitään tolkkua ilman lähietäisyydeltä minuuttitolkulla tiirailua. Toki pieniä yksityiskohtia voi piilottaa, mutta kokonaisuus (muutakin kuin että on jotain väriä ihossa) pitäisi olla ymmärrettävissä vähän etäämmältä.

Niin ja vedetään hatusta vaikka että 80% tatuoinneista on kantajalleen jotain merkitseviä, eli niissä tapauksessa on ihan vitun sama mitä siitä joku satunnainen ohikulkija ajattelee.

Näin on! Eikös tatuoinnit juuri sitä varten oteta että ne merkkaa jotain itselleen? Ainakin itse ottanut juuri tämän vuoksi.

Hieno homma jos noin ajattelee, mutta itsellä se näky kun kädet on vedetty täyteen jotain lohikäärme/tribaalisekoitusta saa lähinnä inhotus reaktion aikaan. En itsekkään ottaisi tatuointia, mikä ei mitään merkkaa, mutta monella se tuntuu nykyään olevan paikassa, josta sen varmasti huomaa kaikki. Vähän sellanen muotihomma. En tuomitse, kunhan teen havaintoja ^^

Tossa toi nyt on, jakaa varmaanki mielipiteitä, mutta ite tykkään ja se riittää :)

Liitteet

• XXL.JPG
    XXL.JPG
    29,1 KB · Katsottu: 961
mahtaakohan sattua miten paljon jos korvaan ottaa leiman ? oli tossa yksillä festareilla vessajonossa aika kovasti tatuoitu kaveri ja bongasin siltä myös korvasta tatuoinnin...pari jotain pientä symbolia tms. ei välttämättä kauheesti tunnu ku on niin pieni alue kuitenki, luulis olevan äkkiä ohi...

Oliskos jonkunmielestä hölmöä hakkauttaa selkään about 4cm halkaisijalla olevat kiinalaiset merkit kaikille neljälle vuodenajalle? Meinaan niinkun vertikaalisti ylhäältä alaspäin, muutaman sentin välein toisistaan ja ylin tulisi tohon heti niskan alapuolelle.

edit: ihan mielipidettä kysyn vaan, itseä kiinnostaisi ottaa :)

No mun mielestä olis hölmöä, mutta toisaalta eipä niitä tatuointeja muita varten oteta. Go for it, jos siltä tuntuu.

Oliskos jonkunmielestä hölmöä hakkauttaa selkään about 4cm halkaisijalla olevat kiinalaiset merkit kaikille neljälle vuodenajalle? Meinaan niinkun vertikaalisti ylhäältä alaspäin, muutaman sentin välein toisistaan ja ylin tulisi tohon heti niskan alapuolelle.

edit: ihan mielipidettä kysyn vaan, itseä kiinnostaisi ottaa :)

Vissiin tällänen vai? Ihan ok kunhan vaan ei merkit ole liian pieniä. Näin siis omasta mielestä.

The-kanji-tattoo-of-the-four-season.gif

edit. vai tarkoittaakohan toi sitä hotellia :D

Vissiin tällänen vai? Ihan ok kunhan vaan ei merkit ole liian pieniä. Näin siis omasta mielestä.

The-kanji-tattoo-of-the-four-season.gif

edit. vai tarkoittaakohan toi sitä hotellia :D

Joo kyllä noi merkit vastaavilta näyttää kun mitä itte oon kelannu :D Nimenomaan sellainen 4-5cm halkaisia merkeille ja sentti kaksi väliä... Pitää katsoa vielä.

Mulla on selässä tollanen teksti, ja ainakin itse oon tykännyt siitä. Aika tarkkana kannattaa olla merkkien kanssa, et ne menis kerralla oikein.

Yks mihin kannattaa kans painottaa, että millä tyylillä ne kanjit on tehty. Mun tatuoija, Pihlajamaan Pete, pyrki jäljittelemään siveltimen jälkeä, ja pyrittiin pois siitä liian kliinistä jäljestä.

Mut toi "neljä vuodenaikaa".."? Miks? Jos saan udella..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom