Tatskat

En tietenkään luule että pakko ottaa luonnos mikä ei ole vielä loppuun asti viilattu. Ajattelin vaan paljon se mahtais ihan itse kuvan lisäksi maksaa, toisaalta on sen verran pysyvä asia kyseessä että viitsii siitä kyllä maksaakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
millaisen ajan jälkeen porukalle on alkanut rupi muodostumaan ja miten pian se on tippunut ?
ittellä n.10 päivää vanha kuva, kolmantena päivänä alkoi rupea muodostumaan ja eipä tuota rupea enää näyttäisi pahemmin olevan jäljellä,
muutamaa pikku knööliä lukuunottamatta.

ilmeisesti aika paljon ihmisestä & ihosta kiinni kuinka parantuu?

Mulla parani alle viikossa - pelkäsin tossa jo, että mitähän helvettiä, oonko mokannu. Mutta siistiltä se näyttää.. Ja on ihan kuosissa kaikin puolin. Että on vissiin tosiaan ihmisestä kiinni. Munkaan kuva ei ihan pieni ole, eli jotenkin ajattelin paranemisen kestävän hyvinkin pitkään..

Kaikkiha tietää elokuvan xXx, nyt mietin tässä että jos ottas samanlaise tatuoinnin kun dieselillä niskassa eli xXx mutta ottaski xXL saiskoha sitä tehtyä sillee hienosti, ois iha hauskaki :D kun en ite mikään pieninkään oo... toinen vaihto ehto on että tulee XXL yläselkää ns kiveen hakattuna mutta toi tuli tässä äske mielee vaa :D

Elä ota, tuut vielä katumaan.

:rock:
millaisen ajan jälkeen porukalle on alkanut rupi muodostumaan ja miten pian se on tippunut ?
ittellä n.10 päivää vanha kuva, kolmantena päivänä alkoi rupea muodostumaan ja eipä tuota rupea enää näyttäisi pahemmin olevan jäljellä,
muutamaa pikku knööliä lukuunottamatta.

ilmeisesti aika paljon ihmisestä & ihosta kiinni kuinka parantuu?

aika yksilöllistä toi paraneminen kyl on. Mulle se tatskaaja esim. sano tekovaiheen jälkeen että verta tuli niin runsaasti että tulee erittämään sen kalvon aivan läpi kudosnestettä ja ettei kalvo sit pysy paikallaan. No, vuoto loppu himassa ko seinään ja kalvo pysy hienosti yli vuorokauden. Sen jälkeen rasvasin vaa iha hulluna joka päivä, varmaa tunnin, mut ainakin kahen välein. Tatska parani muutamassa päivässä (on kooltaan yli kämmenen suurunen, lavassa). Varmaa se ylivilkas verenkierto saatto edesauttaa asiaa mut kaikkein tärkeimpänä pidän kyllä sitä rasvausta! plus pesu päivittäin. Rupi on yleensä merkki siitä, että haava on ollut liian kuiva. Nyt vaan rasvaat (kylläpä mä ny toistan itteeni:D) hyvin siihen asti et tatska on täysin parantunu.

uutta kuvaa haaveillessa...:rock:

Nyt on jo pitemmän aikaa muhinu ajatus thorin vasarasta olkavarteen tai forkkuun. Tai sitten joku viikinki/kalevala aiheinen kuva joka sisältää ton vasaran. Saa nähä saako ikinä aikaseksi ottaa sitä.

Tänään kävin viemässä loputkin suunnitelmat tatskaliikkeeseen ja hommat on siltä osin hoidettu. Nyt sitten vaan se tuskallinen, pitkä, odotus.

Siis sitä että se tulis XXL ns kiveen lyötynä yläselkään, mutta piirtelin tota toista ja näytti hyvältä ja päätin ottaa sen

Tänään kävin viemässä loputkin suunnitelmat tatskaliikkeeseen ja hommat on siltä osin hoidettu. Nyt sitten vaan se tuskallinen, pitkä, odotus.

Tatskaa joutuu kyllä odottamaan valitettavan kauan. Itse kävin buukkaamassa lisää aikoja ja maalis-/huhtikuulta löytyi sitten 3 päivää. Tahtosin kyllä kuvat heti ja nyt mutta.. jos ei muuta niin ainakin ehtii luonnosta käydä tarkastelemassa monta monta kertaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom