Tatskat

Mitäs jengi on nyt oikeesti mieltä tuosta, että punaiselle alueelle tikataa? Itse olen syksyllä menossa ottamaan ranteeseen tatskan, kai. Ehkä ylemmäs, ei tiedä vielä. Rinnasta ja olkavarresta löytyy jo tatuointi. Eikä niistä ainakaan ole negatiivista palautetta tullut. Niin, maksan itsekin työstä verot yms. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos nyt oikeasti miettii, että mitä joku voisi olla siitä mieltä, voisivat mahdolliset kommentoijat kertoa millaisissa töissä ovat (edes suunnilleen). Jonkun raksaranen rannetatuointi ei ehkä herätä yhtä paljon kommentteja kuin vakuutuskauppiaan, vaikka ei jälkimmäisellekään enää tänä päivänä tule välttämättä mitään sanomista.

edit. itse olen osittain asiakaspalvelussa, osittain teen töitä puljun edustajana erilaisten yhteistyötahojen kanssa eikä ketään ole koskaan kiinnostanut minkään alueen tatuoinnit muuten kuin positiivisessa mielessä. Punaiselta alueelta löytyy myös.

Työskennellyt liikkeessä myyjänä, metallialalla ja tätä nykyä myöskin puhtaasti asiakaspalveluammatissa.

e: Niin ja työhaastattelussa laittaa vaan peittävää voidetta yms, ja tulee sitten ekana aamuna töihin leima ranteessa/kaulassa/ranteessa :D Eikai tatuointi oo syy irtisanomiselle :lol2:

Mä oon tällä hetkellä hoitoalalla, kotihoidossa. Kuus kuvaa löytyy joista näkyvillä normaalisti kaksi, kesäisin 4-6. Ei ole mitään ongelmaa ollut asian suhteen.

Työskentelen rakennusalalla, joten arvatenkaan ongelmia ei ole ilmennyt. Yksissä pikkujouluissa muuan pikkupomo vähän nieleskeli, kun näki ekaa kertaa mun hihat. Kyseli myöhemmin samana iltana, eikö ole vaarana, että on työnsaantihankaluuksia. Sanoin, että "kysäsepä tolta pomoltas". Ei sitten kysellyt enempiä, ei multa eikä toimitusjohtajalta.

Mua himottais ottaa kuvaa kaulaan ja kämmenselkiin. Jossain vaiheessa on kuitenkin tarkoitus siirtyä yrittäjäksi, ja siinä hommassa henkilösuhteilla on huomattavasti enemmän merkitystä kuin ihan palkollisena ollessa. Ihmiset nyt vaan on välillä niin umpimielisiä, että ne voi sivuuttaa ammattitaitoisemman ja halvemman tekijän ja ottaa mieluummin kivannäköisen peruspertin.

Ois varmaan rinta aika varma noin työnsaannin puolesta, jopa hihattomalla on piilossa jos nyt jossain rannalla/kesällä tulisi työkavereita vastaan.

Kovasti ollut harkinnassa moinen jo muutaman vuoden, ensin ajattelen käsivarteen mutta se on aika yleinen vaihtoehto.

Kuulin että rintaan kirpasee aika paljonkin?

Jeps, en sillä vaan ihan jotain kysyäkseni asiasta, täten vahvistaakseni ideaa siitä että sen vielä tulen ottamaan. :D

Itselläkin on ollut tarkoitus leimaa laittaa, ja luultavimmin sen rintaan isken kun sieltä se ei näy kuin niin haluttaessa. Tulevaisuuden ammatti kuitenkin on aika asiakaspalvelupainotteinen.

Olen vaan miettinyt syytä että miksi laittaisin sen, kyllä sen jotai pitää merkata meikäläiselle. Joskus keväällä lupasin itselleni että jos pääsen kouluun mihin pyrin niin sitten laitan kuvan, vähän kuvastamaan jotain että kovalla työllä onnistuu kyllä, mutta helvetistäkö minä tiedän mikä tollasta symboloi. Hirveen vaikeita nää tatska-asiat vaikka eihän toi nykyään edes ole niin loppulista kuin ennen.

Olen jankannut tätä tässä(kin) ketjussa ainakin sata kertaa, mutta IMO ei kannata ottaa mitään kuvaa vain koska haluaa jonkun tatuoinnin. Itsellä kaikki kuvat ovat lähteneet siitä kuvasta, että tuon haluan tatuoida itseeni, ja paikkakin on ollut kuvan kautta kaikissa itsestäänselvä. Ainahan voi selailla symbolisanakirjoja ja yrittää väkisin suunnitella sitä kuvaa, mutta se on siinä kuitenkin sen verran kauan, että ei kannata hätiköidä.

Edelleen myös täysin IMO ja EHRAM, mulle on ihan sama ottaako joku minun mielestäni tyhmiä ja/tai rumia tatuointeja, kunhan juttelen.

Ois varmaan rinta aika varma noin työnsaannin puolesta, jopa hihattomalla on piilossa jos nyt jossain rannalla/kesällä tulisi työkavereita vastaan.

Kovasti ollut harkinnassa moinen jo muutaman vuoden, ensin ajattelen käsivarteen mutta se on aika yleinen vaihtoehto.

Kuulin että rintaan kirpasee aika paljonkin?

Ei sitä kannata ajatella kuinka paljon kirpasee. Kyllä sen kestää vaikka rintaan tuntuu huomattavasti vittumaiselta kuin esim olkavarteen. En nyt millään muotoa pelottele.
Tärkeää kuitenkin on että tatska on sellaisessa paikassa missä itse sen haluaa olevan.:)

itsellä oikea käsi lähes kokonaan leimattu, olkapäästä ranteeseen, automekaanikkona töitä teen eikä kertaakaan oo mainittu negatiivisesti, eikä ole mikään nyrkkipaja.
edellisessä työpaikassa, varastossa, tuli kans joltain pikkupomolta vähän kyselyä että kuulunko johonki mopojengiin tms. mutta annoin sen asian olla ihan omanaan...

Off-topic:
Ihme thread, jo kahdella eri koneella näyttää että on sivu 318 mutta eipä kai oikeasti ole kun heittää vaan tän sivu 317 alkuun.

EDIT: Jah, katos, nyt tää viesti menikin oikeasti sivulle 318.

Mun idea kuvasta on jo hyvinki pitkällä ja jostain kumman syystä JUURI NYT tuntuu olevan oikea aika alkaa vakavamminki miettii sen ottoa :)
Siitä tulee varrrrrrmasti hieno! Kunhan ensin löydän tatuoijan, jonka kädentaitoon luotan :D

Eikö jonkin luonnoksen voi teettää liikkeessä? Itsellä on erittäin selkeä idea mutta en osaa juuri piirtää. Koneella varmaan pystyisin kuvia yhdistelemällä luomaan jonkinlaisen version.

Tehdäänkö toi luonnos vain jos sitoudutaan ottamaan se kuva?

Eikö jonkin luonnoksen voi teettää liikkeessä? Itsellä on erittäin selkeä idea mutta en osaa juuri piirtää. Koneella varmaan pystyisin kuvia yhdistelemällä luomaan jonkinlaisen version.

Erillisestä maksusta suht todennäköisesti suunnittelevat/ tekevät luonnoksen asiakkaan niin halutessa.

Ei kai kukaan tatuoija, jolla on vähänkään ammattiylpeyttä oleta, että otat sen suunnitellun tatuoinnin jos et ole siihen tyytyväinen? Jos taas olet niin todennäköisesti kannattaa ottaa se sillä tatuoijalla joka sen on piirtänytkin, jos haluaa että lopputulos on samannäköinen kuin kuvassa. Toki joku kellarileimaajakin varmasti osaa jonkun tribaalisohron vääntää. Kyllä sitä luonnosta hiotaan niin kauan, että asiakas on tyytyväinen tai vetäytyy hommasta. Etukäteen kannattaa toki kysyä, veloittaako tatuoija jotain pelkästä suunnittelusta. Tuskin kuintenkaan antaa sulle piirtämäänsä kuvaa mukaan jonkun toisen hakattavaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom