Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
uus kuva, pari tuntia vanha.

Halusitko välttämättä sen noin päin ?

Mulla on oikeassa ranteessa lintu ja olin ensin ajatellut sitä just tolleen että kuva olisi oikeinpäin silloin kun itse katson sitä. Tatuoija ei kuitenkaan suostunut tekemään sitä niin, koska olisi näyttänyt typerältä esim. kun käsi roikkuu sivulla ja lintu on pää alaspäin. Nyt olen ihan tyytyväinen, että tatuoija avasi suunsa ja protestoi :D

Seuraavaksi haluan jonkun hienosti piirretyn ankhin. Lantioon tai korvan taakse.

Ai kauhia mikä valinnan vaikeus, ideoita pyörii päässä miljoonia, paikkaakaan osaa oikein päättää vatsan, selän ja olkapään välillä. Kamala leimakuume, mutta ei auta kun odotella että joku suunnitelmistani osoittautuu ylivertaiseksi ykköseksi.

Ai kauhia mikä valinnan vaikeus, ideoita pyörii päässä miljoonia, paikkaakaan osaa oikein päättää vatsan, selän ja olkapään välillä. Kamala leimakuume, mutta ei auta kun odotella että joku suunnitelmistani osoittautuu ylivertaiseksi ykköseksi.

mitä turhaa suoraan vaan 4 kuvaa samalla kertaa:D

mitä turhaa suoraan vaan 4 kuvaa samalla kertaa:D

Mä oon asettanut itelleni rajaksi että mussa voi olla kymmenen kuvaa, tai lähtee ihan lapasesta, ja mulla on just toi neljä jälellä :D

Haluaa toisen tatuoinnin, mutta kun ei osaa itse piirtää eikä löydä mieleistä... :rolleyes: Ajatuksena olis nilkkaan lilja, ympärillä vois olla jotain koukeroa tms. On käsittääkseni aika yleinen kuva, mutta en vaan löydä mieleistä, joskus näin jollain nettisivulla tosi makeen liljatatuoinnin kyljessä, mutta en muista missä sen näin.... :jahas:

Oon alaikänen mut tässä jo puolitoistavuotta miettiny tatuointia..

Ajattelin hankkia "Soft Bones" ja jonkilaisen kuvan tohon oikeeseen käsivarteen... kattoo sitte tarkemmin mut se on sellanen tärkee juttu mikä pitää hankkia aikanaan xD

Saattaahan toi pikkusen kiristää.. :lol2:
tatska1706TV_ul.jpg

^

http://bigp.fi/

Tuolla, kun itse kävin viime kuvan ottamassa niin ei ollut mitkään mahottomat jonotukset. Toisaalt sulla on 1kk aikaa tässä, ellei jotain peruutusaikaa löydy niin aika mahdoton tehtävä taitaa olla saada aika tähän hätään.

Voi tehdä tiukkaa, mutta jälki on ainakin odottamisen arvoista. Pete on tehny molemmat mun kuvat, ja oon niihin TODELLA tyytyväinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom