Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tässäpäs ois kuvaa tatuoinnista, leikkasin oman naaman pois:)
Tämä siis Thaimaassa otettu bambutatuointi, ja hintaa kertyi noin 10euroa.

Liitteet

• tattooo.jpg
    tattooo.jpg
    10,2 KB · Katsottu: 1 005
Oon tässä nyt aatellu tatskan ottamista useamman vuoden ja kuvan aihe on tarkkaan viilailtu omaan makuun sopivaksi. Kuva tosin on lyömättä lukkoon, koska kaksi siskoa työstää omia ehdotuksiaan parasta aikaa. :)

Tässä nyt on kuitenkin pikku mutka matkassa, sillä tossa syksyllä mulla todettiin jotain häikkää pumpussa. Tämän takia mulle sitten laitetaan puolen vuoden sisään valvontalaite ihon alle. Se siis tulee rintaan vasemmalle puolelle ja jäljelle jää n. 3cm mittanen arpi. Ja kuinka kävikään, juuri tähän paikkaan meinasin tatskan laitattaa. Kysymys kuuluukin, voiko arven päälle tehdä tatuointia/kärsiikö tatska arvesta? Haittaako esim. luomet yms. ihon "huonot" kohdat?

Kysymys kuuluukin, voiko arven päälle tehdä tatuointia/kärsiikö tatska arvesta? Haittaako esim. luomet yms. ihon "huonot" kohdat?

Kyllä arven päälle voi ottaa kuvan, kunhan arpi on tarpeeksi hyvin parantunut. Eli sille kannattaa antaa aikaa jos mille. Eli en ihan kuukauden päästä menisi kuvaa ottamaan arven päälle. Moni ottaa tatskan arven päälle just sen takia, että haluaa peittää sen "rumuuden". Ja se, että kärsiikö tatska arvesta riippuu ihan arvesta ja kuvasta mikä siihen tulee päälle.

Luomen päälle toisaalta ei kannata tatskaa ottaa. Joten jos kuva sallii, niin skippaa juuri sen luomen kohdan jollain tavalla. Mulle tehtiin niin, tatskaajalla oli kyllä aika vapaat kädet siinä kohden. Teki puunjuuria käsivarteen ja pari luomea tuli vastaan, jotka sitten vain nätisti skippasi ohi.

:)

tää on vähän offtopic/ontopic mutta mistä löytyis skandinaavien/norse logoja/kuvia ?
koitin googlea mutta ei tullu vastaan oikeen mitään järkevään....
tarkoitus ottaa tatuoinniks joku järkevä kuva nahkaan aiheeseen liittyen

Ei kai tää nyt tänne kuulu mutta......

Pari päivää sitten kaupassa oli hieno tilanne kun käveli kuva näkyvillä.
Mummot katsoi tavalliseen tapaansa paheksuen ja kassalla sitten oli joku nuorempi kaveri jolla itsellään oli fullsleeve, tyyppi tarras ranteesta kiinni ja katsoi kuvaa, samalla sanoi "vitun siisti kuva, kuka teki?".

Se tuli aika puskista, aika antoisaa kun joku muukin arvostaa sitä kuvaa jonka on vielä nimenomaan itseään varten ottanut :haart:

Pari päivää sitten kaupassa oli hieno tilanne kun käveli kuva näkyvillä.
Mummot katsoi tavalliseen tapaansa paheksuen ja kassalla sitten oli joku nuorempi kaveri jolla itsellään oli fullsleeve, tyyppi tarras ranteesta kiinni ja katsoi kuvaa, samalla sanoi "vitun siisti kuva, kuka teki?".

Miksi joulukuussa pitää olla kuva esillä jossain? Onko tämä vielä se uusi kuva?

Useimmiten se mummojen paheksuntakin on siellä omassa päässä.

Siis mielestäsi joulukuussa pitää olla tatskat piilossa? Vai tarkoitatko, että pukeutuu liian vähäisiin vaatteisiin vuoden aikaan nähden?

No mitäs kuule ihan oikeasti luulet? Ymmärrän, että kuvista ollaan ylpeitä (ja olen itsekin omistani), mutta ei tarvitse sentään kulkea puolialasti ympäri vuoden, että kaikki varmasti pääsevät niitä kauhistelemaan.

Mitä niillä muiden mielipiteillä on väliä, kunhan itse tykkää?

En nyt oikein saa kiinni siitä, mitä tällä haluat sanoa. Minulle ei ole mitään väliä kiinnostaako ketään mitä mieltä minä tästä asiasta olen, mutta koska kyseessä on keskustelupalsta niin sanoin sen silti. Se, kiinnostaako jotain henkilöä onko joku mielestäni typerää ei vaikuta siihen, onko se mielestäni tai oikeasti typerää. Ei tatuointeja piiloon oteta, mutta itselleni ei ole koskaan valjennut miksi vaatteisiin pitää suunnilleen leikata reikiä että ne varmasti näkyvät kaikissa tilanteissa.

Jaahas, ja tolla logiikalla pitää kulkea koko talvi ilman paitaa jos ottaa selkään kuvan?

Laita se hiha vaan vaan, niin ei mummot naura kun värjöttelet wifebeaterissa...

Jaahas, ja tolla logiikalla pitää kulkea koko talvi ilman paitaa jos ottaa selkään kuvan?

Laita se hiha vaan vaan, niin ei mummot naura kun värjöttelet wifebeaterissa...

Heh, en nyt tiedä yrititkö vaan vaan olla hauska vaiko provota ,mutta en todellakaan kulje vähissä vaatteissa ,vaan käärin tuon hihan tuosta kuvan kohdalta ettei ole koko hiha tuossa rasvassa.
Ja kuten sanoin niin ei tätä kuvaa ole tarkoitus esitellä, en vaan tykkää pitää rasvaisen kohdan päällä hihaa, se on näkyvillä vain sen aikaa kun paraneminen kestää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom