Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaisko kukaan suositella Tampereella tatuoijaa? Ite ekaa kertaa liikkeellä eikä oikein mitään hajua missä/kuka voisi tehdä... Tarkoituksena ottaa dead mans hand jonkinlaisena variaationa olkapäästä olkavartta pitkin alaspäin. Kyseessä jo pidempään ollut haave, ja haluaisin sen toteuttamisen jättää todellisen ammattilaisen käsiin.

Osaisko kukaan suositella Tampereella tatuoijaa? Ite ekaa kertaa liikkeellä eikä oikein mitään hajua missä/kuka voisi tehdä... Tarkoituksena ottaa dead mans hand jonkinlaisena variaationa olkapäästä olkavartta pitkin alaspäin. Kyseessä jo pidempään ollut haave, ja haluaisin sen toteuttamisen jättää todellisen ammattilaisen käsiin.

Toi Toni duunas ihan siistin kallo kortti setin frendille tos viime viikolla. Oli sanonu kuulemma et tykkää tehdä kaikkee kortti ja peli aiheista meisinkii. Se duunaa tuolla Herwoodin puolella ja on täällä näköjään muitakin siellä käyny tikattavana kun kattelin tos aikasemmin noita biomekaniikka juttuja. Ite en niin hirveesti niistä tykkää vaikka onkin ihan hienoja teknisesti, oon nääs kans enemmän mieltyny noihin kortti aiheisiin ja oon hetken jo sellasta suunnitellu. Luultavasti meen Tonille sen teettään kun saan rahaa tarpeeks sivuun.
Tos ton frendin kuvasta linkki (onpas se pitkä:wtf: )

http://kosketus.spaces.live.com/pho...ntExpand=0&addCommentFocus=0&pauseSlideshow=0

Sori tuli ihan väärä osote äsken. Tää toimii paemmin
y1piuss6IIEDBUXhazwqFe0jmM2Maiwr7FhPRLQPg6NtDZuaf1kqRWebw29DEUWSbZ_

Biomekaniikka, Pääkallot ja kuolema :) Nehän on parhaat aiheet.

Toi Toni duunas ihan siistin kallo kortti setin frendille tos viime viikolla. Oli sanonu kuulemma et tykkää tehdä kaikkee kortti ja peli aiheista meisinkii. Se duunaa tuolla Herwoodin puolella ja on täällä näköjään muitakin siellä käyny tikattavana kun kattelin tos aikasemmin noita biomekaniikka juttuja. Ite en niin hirveesti niistä tykkää vaikka onkin ihan hienoja teknisesti, oon nääs kans enemmän mieltyny noihin kortti aiheisiin ja oon hetken jo sellasta suunnitellu. Luultavasti meen Tonille sen teettään kun saan rahaa tarpeeks sivuun.
Tos ton frendin kuvasta linkki (onpas se pitkä:wtf: )

http://kosketus.spaces.live.com/pho...ntExpand=0&addCommentFocus=0&pauseSlideshow=0

Ok kiitti vinkistä. Tosi siistiä jälkeä tehnyt ja tyylikin on juuri sitä mitä haluaisin. En tiedä meneekö mainostamisen puolelle, mutta missäköhän liikkeessä kyseinen herra mahtaa tikata?

En nyt tiedä minkälaista olisin ottamas niin olisko jotai ideoita mikä otetaan tuohon forkkuun? Jotain linkkii? jossa olisi paljon vaihtoehtoi, joku hieno kirjoitus :)

Joku voi antaa vinkkiä ehkä siihen fonttiin, mutta eiköhän sun kannattas iha itte päättää se teksti:jahas:.

Vai ymmärsinkö oikein mitä sä haet?

Kaulaan en kyllä tatuoisi (ainakaa tuossa iässä). Oma asiansahan se tietysti on mutta, vaikeuttaa kyllä huomattavasti työnsaantia tulevaisuudessa.

Kaula on kyllä aika hc-paikka tatskalle. Varmasti moneen paikkaan vaikuttaa juurikin duunin haussa vaikka kuin olisi pätevä. Olen tosin itsekin silti sitkeästi sitä mieltä että kaulalle/niskaan tulee tatska. Oma on nahkani.

Monella työnantajalla on silti ihmeellisiä ennakkoluujoja siihen miten esim asiakkaat reagoivat. Itse pidän myös kesällä pitkähihaista paitaa duunissa, työnantajan toivomuksesta. Toisaalta ymmärrän toisaalta en. Mutta kunnioitan palkanmaksajan toivetta enkä ala asiasta miekkailemaan sen kummemmin.

Joskus on asiakkaana ollut vanhempi n 70v herrasmies joka huomasi käden kun hiha nousi hiukan. Keskusteltiin papparaisen kanssa 20 min tatskoista ja niitten symboliikasta. Saatiin hyvä keskustelu aikaan mutta tiedän myös sen että joskus tulee kukkahattuja joitten kanssa homma ei menisi näin hyvässä hengessä.

Tähän mennessä on oma asenteeni ollut, että puku päällä ei kuvat näy. Kuitenkin tuo full-sleeve-prokkis edennyt jo siihen pisteeseen, että pitäisi lähteä tekemään t-paidan rajaaman alueen ulkopuolelle (forkkuun). Hieman olen miettinyt, josko sittenkin aloittaisin sen toisen puolen värjäämisen. Tuppaa tuo vanha kansa tosiaan olemaan sen verran ennakkoluuloista ryhmää, että mielellään vielä lykkäisi hieman. Kuten joku viisas jo jossain sanoi, niin pienenkin kuvan kantaminen voi olla yllättävän raskasta. Miksi siis ottaa niitä ekoja kuvia kaikista näkyvimpiin paikkoihin? Varsinkin nuorella iällä. Ei taida tatskaajatkaan tehdä asiakkaalle ekoja töitä esim kämmenselkiin tai kaulaan. Diggaan kuitenkin ihan kybällä juuri kaulan alueella olevia tatskoja, ja joillekkin sopivat helvetin hyvin päänahkaan (tai jopa kasvoihin) hakatut kuvat tyyliin Kerry King. Itse tosiaan en ottaisi.

Hmm.. paljon puhetta, mutta vähän infoo...:jahas:

Tähän mennessä on oma asenteeni ollut, että puku päällä ei kuvat näy. Kuitenkin tuo full-sleeve-prokkis edennyt jo siihen pisteeseen, että pitäisi lähteä tekemään t-paidan rajaaman alueen ulkopuolelle (forkkuun). Hieman olen miettinyt, josko sittenkin aloittaisin sen toisen puolen värjäämisen. Tuppaa tuo vanha kansa tosiaan olemaan sen verran ennakkoluuloista ryhmää, että mielellään vielä lykkäisi hieman. Kuten joku viisas jo jossain sanoi, niin pienenkin kuvan kantaminen voi olla yllättävän raskasta. Miksi siis ottaa niitä ekoja kuvia kaikista näkyvimpiin paikkoihin? Varsinkin nuorella iällä. Ei taida tatskaajatkaan tehdä asiakkaalle ekoja töitä esim kämmenselkiin tai kaulaan. Diggaan kuitenkin ihan kybällä juuri kaulan alueella olevia tatskoja, ja joillekkin sopivat helvetin hyvin päänahkaan (tai jopa kasvoihin) hakatut kuvat tyyliin Kerry King. Itse tosiaan en ottaisi.

Hmm.. paljon puhetta, mutta vähän infoo...:jahas:

Jos lykkää kuvan ottoa vanhan kansan takia kannattaa se jättää ottamatta kokonaan. Itsellesi sä sen teet, et muille. Kuvan kantaminen ei nimenomaan saa olla raskasta.

Mä kannan omat kuvani ylpeänä. Omia valintoja joiden takana seison.

Pakko vielä palata kuvan omistajan postaukseen! Kolme tatska kertaa ja 8h ! Mitä vittua te olette siellä oikein tehneet. Ei tuossa kuvassa ole mitään ihmeellistä mikä vaatisi välillä kuvan parantelua. Mulle tehtiin viime tiistaina käden ympäri kulkeva tribaali mikä ulottuu kaulaan asti ranteesta. Teko aika 12h, mutta kyseessä on musta tribaali minkä hakaamiseen kuluu vitun kauan. Jos miettisit vielä minkä takia sulta tälläisiä kysyttään ennenkuin alat urpoja heittelemään. Pieni vilkaisu peiliin ja vaihtamalla artistia saat nopeesti ja parempaa jälkeä. :thumbs:

Pakko vielä palata kuvan omistajan postaukseen! Kolme tatska kertaa ja 8h ! Mitä vittua te olette siellä oikein tehneet. Ei tuossa kuvassa ole mitään ihmeellistä mikä vaatisi välillä kuvan parantelua. Mulle tehtiin viime tiistaina käden ympäri kulkeva tribaali mikä ulottuu kaulaan asti ranteesta. Teko aika 12h, mutta kyseessä on musta tribaali minkä hakaamiseen kuluu vitun kauan. Jos miettisit vielä minkä takia sulta tälläisiä kysyttään ennenkuin alat urpoja heittelemään. Pieni vilkaisu peiliin ja vaihtamalla artistia saat nopeesti ja parempaa jälkeä. :thumbs:
Mulla meni ohi, kelle sä nyt annat palautetta?

Ja oliko tuossa mitään muuta pointtia kuin keulia jollain istumisien kestoilla? Hyvin epäolennainen asia kuitenkin ja aika pitkälti riippuu myös siitä tatskaajasta kuinka pitkään haluaa kerrallaan naputella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom