arfo
Epäjärjestyksenvalvoja
- Ikä
- 35
laitas kuvaa sitten :kippis1:
Juu laitan kuvaa heti ku saan kameran käsiini jostain. Aika pirun kipee paikka tatuoida tuo kaula.. meinas itku tulla :D:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
laitas kuvaa sitten :kippis1:
voiha vitalis.. elä pelottele.. itelle tulee kaulalle kanssa:hyvä:Juu laitan kuvaa heti ku saan kameran käsiini jostain. Aika pirun kipee paikka tatuoida tuo kaula.. meinas itku tulla :D:D
Osaisko kukaan suositella Tampereella tatuoijaa? Ite ekaa kertaa liikkeellä eikä oikein mitään hajua missä/kuka voisi tehdä... Tarkoituksena ottaa dead mans hand jonkinlaisena variaationa olkapäästä olkavartta pitkin alaspäin. Kyseessä jo pidempään ollut haave, ja haluaisin sen toteuttamisen jättää todellisen ammattilaisen käsiin.
Toi Toni duunas ihan siistin kallo kortti setin frendille tos viime viikolla. Oli sanonu kuulemma et tykkää tehdä kaikkee kortti ja peli aiheista meisinkii. Se duunaa tuolla Herwoodin puolella ja on täällä näköjään muitakin siellä käyny tikattavana kun kattelin tos aikasemmin noita biomekaniikka juttuja. Ite en niin hirveesti niistä tykkää vaikka onkin ihan hienoja teknisesti, oon nääs kans enemmän mieltyny noihin kortti aiheisiin ja oon hetken jo sellasta suunnitellu. Luultavasti meen Tonille sen teettään kun saan rahaa tarpeeks sivuun.
Tos ton frendin kuvasta linkki (onpas se pitkä:wtf: )
http://kosketus.spaces.live.com/pho...ntExpand=0&addCommentFocus=0&pauseSlideshow=0
Olen aika vaikea ihminen juu fonttei kiitos :D
Kaulaan en kyllä tatuoisi (ainakaa tuossa iässä). Oma asiansahan se tietysti on mutta, vaikeuttaa kyllä huomattavasti työnsaantia tulevaisuudessa.
Tähän mennessä on oma asenteeni ollut, että puku päällä ei kuvat näy. Kuitenkin tuo full-sleeve-prokkis edennyt jo siihen pisteeseen, että pitäisi lähteä tekemään t-paidan rajaaman alueen ulkopuolelle (forkkuun). Hieman olen miettinyt, josko sittenkin aloittaisin sen toisen puolen värjäämisen. Tuppaa tuo vanha kansa tosiaan olemaan sen verran ennakkoluuloista ryhmää, että mielellään vielä lykkäisi hieman. Kuten joku viisas jo jossain sanoi, niin pienenkin kuvan kantaminen voi olla yllättävän raskasta. Miksi siis ottaa niitä ekoja kuvia kaikista näkyvimpiin paikkoihin? Varsinkin nuorella iällä. Ei taida tatskaajatkaan tehdä asiakkaalle ekoja töitä esim kämmenselkiin tai kaulaan. Diggaan kuitenkin ihan kybällä juuri kaulan alueella olevia tatskoja, ja joillekkin sopivat helvetin hyvin päänahkaan (tai jopa kasvoihin) hakatut kuvat tyyliin Kerry King. Itse tosiaan en ottaisi.
Hmm.. paljon puhetta, mutta vähän infoo...:jahas:
Mulla meni ohi, kelle sä nyt annat palautetta?Pakko vielä palata kuvan omistajan postaukseen! Kolme tatska kertaa ja 8h ! Mitä vittua te olette siellä oikein tehneet. Ei tuossa kuvassa ole mitään ihmeellistä mikä vaatisi välillä kuvan parantelua. Mulle tehtiin viime tiistaina käden ympäri kulkeva tribaali mikä ulottuu kaulaan asti ranteesta. Teko aika 12h, mutta kyseessä on musta tribaali minkä hakaamiseen kuluu vitun kauan. Jos miettisit vielä minkä takia sulta tälläisiä kysyttään ennenkuin alat urpoja heittelemään. Pieni vilkaisu peiliin ja vaihtamalla artistia saat nopeesti ja parempaa jälkeä. :thumbs: