Tatskat

Vaimolle aloitettiin tänään tekemään vanhan ja ruman kuvan päälle uutta ja hienoa.
Siitä tulee aikanaan kyllä pirun komea ja iso.
"Hiukan" alkoi taas poltella, jos ottais itsellekin uutta väriä ihoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen teki Björn City tattoossa Göteborgissa. Tunnet varmaan ;-)
No itse asiassa toissa viikolla kävin kahvilla...

Eikäkun sitä tarkoitin että ihan hyvännäköistä jälkeä, ja tuon kun guugletteli niin kävi ilmi että Björnilla on aikasta kiva tyyli noissa japanialaishommissa. Ja jos tuon tyyppistä jälkeä haluaa, niin ei se Göteborg niin pitkällä ole.

No itse asiassa toissa viikolla kävin kahvilla...

Eikäkun sitä tarkoitin että ihan hyvännäköistä jälkeä, ja tuon kun guugletteli niin kävi ilmi että Björnilla on aikasta kiva tyyli noissa japanialaishommissa. Ja jos tuon tyyppistä jälkeä haluaa, niin ei se Göteborg niin pitkällä ole.

Jees oon ite tosi tyytyväinen, laitan sit lisää kuvia kun oon käyny loput värit täyttelemässä. Björn on hommia tehny 22 vuotta niin luottavaisin mielin sinne meni. Jonotus aikaa oli jonkun verran, joskus maalis-huhtikuussa tilasin ajan muistaakseni.

Laitetaan lenkkiä jos muutkin haluaa nähdä äijän jälkee: http://www.citytattoo.nu/

Huomenna aamulla kaulalle nakuttamaan kuvaa. Saas nähä mitä syntyy :)

Huomenna aamulla kaulalle nakuttamaan kuvaa. Saas nähä mitä syntyy :)

Siis kaulaan? Oot varmaan miettiny, mutta miettisin sinuna vielä kerran. Ainakaan minussa ei herätä luottamusta jos on kaulassa tatuointi.
Ja olet vasta 18v... Mieti siis vielä kerran.

Täytyy sanoa että kaula on yksi hienoimmista paikoista tatuoinnille, itse en vielä tiedä olenko valmis ottamaan, osaksi juuri terin kaltaisten ennakkoluuloisten ihmisten takia, suurimmaksi osaksi omien syiden takia. Mutta anna mennä vaan jos itse olet varma ja vielä tykkäät kuvasta, saadaan ihmisille lisää paheksuttavaa ja se jos mikä on mukavaa, maailmassa tulee aina olemaan liikaa ihmisiä jotka tarttuvat ulkoisiin asioihin liikaa ;)

Osaako joku suositella Oulusta tatskaajaa . Nyt syksyllä ois tarkoitus käydä ottamassa full sleeve. Teema ois suunniteltuna ja nyt tarvittaisiin taitavan artistin silmää. Miksi ei kauempaakin, turha alkaa tatuoinnissa säästään. :)

Täytyy sanoa että kaula on yksi hienoimmista paikoista tatuoinnille, itse en vielä tiedä olenko valmis ottamaan, osaksi juuri terin kaltaisten ennakkoluuloisten ihmisten takia, suurimmaksi osaksi omien syiden takia. Mutta anna mennä vaan jos itse olet varma ja vielä tykkäät kuvasta, saadaan ihmisille lisää paheksuttavaa ja se jos mikä on mukavaa, maailmassa tulee aina olemaan liikaa ihmisiä jotka tarttuvat ulkoisiin asioihin liikaa ;)
Juu-u, samaa mieltä.

18-vuotiaana ei kyllä vältsysti ole "valmis" päättämään haluaako noin näkyvälle paikalle ottaa. Elämä voi viskoa vaikka minne vielä ja voi sitten koitua ongelmaksi moinen.

Itehän olen jo niin vanha, että voin hyvillä mielin tatuoida vaikka otsaan. :D Ja itse asiassa kaulaan on suurella todennäköisyydellä tulossa jossain vaiheessa...

Anyways, hiukan tuohon liittyen; aloin olemaan tatuoinnit näkyvillä asiakkaiden tiloissa tuossa taannoin. Aika vapauttavaa, vähän niin kuin tulis kaapista ulos. :D

Tosin sitten kun pyörin asiakkaan asiakkaiden luona tai heidän läsnäollessa, niin piilossa olisi toistaiseksi pidettävä, se kun ei ole mun päätettävissä miltä asiakkaan edustajan "kuuluu" näyttää.

Osaako joku suositella Oulusta tatskaajaa . Nyt syksyllä ois tarkoitus käydä ottamassa full sleeve. Teema ois suunniteltuna ja nyt tarvittaisiin taitavan artistin silmää. Miksi ei kauempaakin, turha alkaa tatuoinnissa säästään. :)

Mosse, tekee oulussa HOP:ssa kuvia...ainakin itse pidän jäljestä.

Tuolta löytyy jotain kuvia -> http://www.pitbull.fi/tattoo.html

edit. ja OT...Mossella on aivan helvetin hienoja koiria...

Itsellä tulee rinnan tatuointi hintsusti kaulalle eli hieman kurkkii liekin kärki paidan sisältä, ikäänkuin pieni teaseri mutta harva sen huomaa.

Siis kaulaan? Oot varmaan miettiny, mutta miettisin sinuna vielä kerran. Ainakaan minussa ei herätä luottamusta jos on kaulassa tatuointi.
Ja olet vasta 18v... Mieti siis vielä kerran.

Sun mieliks mietin vielä kerran.. ja tulin samaan tulokseen että huomenna aamulla piinapenkkiin!:dance:

Tämä kai riippuu millä alalla töitä on tekemässä.
Jollain metallialalla ei ole mitään merkitystä miltä näytät:D
Toki jos toimistorottana pitää työtä hakea niin kaipa se vaikeuttaa.

Ei pidä paikkaansa. Jos puhutaan muustakin kuin tatuoinneista, et esim. saa pitää pitkää lettiä avonaisena tietyissä paikoissa turvallisuuden vuoksi. Samoten kaikki lävärit sun muut ovat riskialttiita kapistuksia.

Riippuu alasta tietenkin, ainoa vaan että alle 2-kymppisenä tuskin tietää mitä töitä tekee 30 vuoden päästä. :whip:

Riippuu alasta tietenkin, ainoa vaan että alle 2-kymppisenä tuskin tietää mitä töitä tekee 30 vuoden päästä. :whip:

Niiiiin:D
Ei pidä paikkaansa. Jos puhutaan muustakin kuin tatuoinneista, et esim. saa pitää pitkää lettiä avonaisena tietyissä paikoissa turvallisuuden vuoksi. Samoten kaikki lävärit sun muut ovat riskialttiita kapistuksia.

Khyll mutta tatuointi ei tartu sorvin karaan kiinni ei sitten millään. Tai jos tarttuu niin lähtee muutakin kuin se tatuointi.

Sanoitkin Jollain metallialalla ei ole mitään merkitystä miltä näytät, eli se on tulkittavissa laajemminkin. Halusin vain tarttua siihen kohtaan, ei mulla muuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom