Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No itse asiassa toissa viikolla kävin kahvilla...Sen teki Björn City tattoossa Göteborgissa. Tunnet varmaan ;-)
No itse asiassa toissa viikolla kävin kahvilla...
Eikäkun sitä tarkoitin että ihan hyvännäköistä jälkeä, ja tuon kun guugletteli niin kävi ilmi että Björnilla on aikasta kiva tyyli noissa japanialaishommissa. Ja jos tuon tyyppistä jälkeä haluaa, niin ei se Göteborg niin pitkällä ole.
Huomenna aamulla kaulalle nakuttamaan kuvaa. Saas nähä mitä syntyy
Juu-u, samaa mieltä.Täytyy sanoa että kaula on yksi hienoimmista paikoista tatuoinnille, itse en vielä tiedä olenko valmis ottamaan, osaksi juuri terin kaltaisten ennakkoluuloisten ihmisten takia, suurimmaksi osaksi omien syiden takia. Mutta anna mennä vaan jos itse olet varma ja vielä tykkäät kuvasta, saadaan ihmisille lisää paheksuttavaa ja se jos mikä on mukavaa, maailmassa tulee aina olemaan liikaa ihmisiä jotka tarttuvat ulkoisiin asioihin liikaa ;)
Osaako joku suositella Oulusta tatskaajaa . Nyt syksyllä ois tarkoitus käydä ottamassa full sleeve. Teema ois suunniteltuna ja nyt tarvittaisiin taitavan artistin silmää. Miksi ei kauempaakin, turha alkaa tatuoinnissa säästään.
Siis kaulaan? Oot varmaan miettiny, mutta miettisin sinuna vielä kerran. Ainakaan minussa ei herätä luottamusta jos on kaulassa tatuointi.
Ja olet vasta 18v... Mieti siis vielä kerran.
Sun mieliks mietin vielä kerran.. ja tulin samaan tulokseen että huomenna aamulla piinapenkkiin!:dance:
Ei pidä paikkaansa. Jos puhutaan muustakin kuin tatuoinneista, et esim. saa pitää pitkää lettiä avonaisena tietyissä paikoissa turvallisuuden vuoksi. Samoten kaikki lävärit sun muut ovat riskialttiita kapistuksia.Tämä kai riippuu millä alalla töitä on tekemässä.
Jollain metallialalla ei ole mitään merkitystä miltä näytät:D
Toki jos toimistorottana pitää työtä hakea niin kaipa se vaikeuttaa.
Tämä kai riippuu millä alalla töitä on tekemässä.
Jollain metallialalla ei ole mitään merkitystä miltä näytät:D
Toki jos toimistorottana pitää työtä hakea niin kaipa se vaikeuttaa.
Kaulaan en kyllä tatuoisi (ainakaa tuossa iässä). Oma asiansahan se tietysti on mutta, vaikeuttaa kyllä huomattavasti työnsaantia tulevaisuudessa.
Riippuu alasta tietenkin, ainoa vaan että alle 2-kymppisenä tuskin tietää mitä töitä tekee 30 vuoden päästä. :whip:
Ei pidä paikkaansa. Jos puhutaan muustakin kuin tatuoinneista, et esim. saa pitää pitkää lettiä avonaisena tietyissä paikoissa turvallisuuden vuoksi. Samoten kaikki lävärit sun muut ovat riskialttiita kapistuksia.