Oon hankkimassa sellasta pientä ja aina mukana kulkevaa digikameraa.
Onko kenelläkään hyviä kokemuksia jostain kamerasta? Hintahaarukka olis sellaset 250-400 euroa. Kiinnostas löytyykö mistään hyviä manuaalisäätöjä esimerkiksi suljinajan suhteen.
Seuraavia malleja oon harkinnut:
- konica minolta dimage g400. Hyvää erittäin nopea valmiusaika ja tarkennus. Aika halpa kun lähtee 250 eurolla.
- konica minolta x50. Kai samat hyvät puolet + 5 megapixelii ja pienempi koko.
- canon ixus 40. Ainakin pieni ja tuntui aika nopeeltakin ottamaan kuvaa putkeen salaman kanssa.
- canon ixus 30. Huonopuoli on ainakin tarkentaminen esim. urheilukuvissa.
- pentax optio s4. Tosi pieni kanssa.
- pentax optio sv. pieni ja zoomi 36 mm - 180 mm. Aika hintava tosin. Muuten tää olis varmaan valinta.
Onko kenelläkään hyviä kokemuksia jostain kamerasta? Hintahaarukka olis sellaset 250-400 euroa. Kiinnostas löytyykö mistään hyviä manuaalisäätöjä esimerkiksi suljinajan suhteen.
Seuraavia malleja oon harkinnut:
- konica minolta dimage g400. Hyvää erittäin nopea valmiusaika ja tarkennus. Aika halpa kun lähtee 250 eurolla.
- konica minolta x50. Kai samat hyvät puolet + 5 megapixelii ja pienempi koko.
- canon ixus 40. Ainakin pieni ja tuntui aika nopeeltakin ottamaan kuvaa putkeen salaman kanssa.
- canon ixus 30. Huonopuoli on ainakin tarkentaminen esim. urheilukuvissa.
- pentax optio s4. Tosi pieni kanssa.
- pentax optio sv. pieni ja zoomi 36 mm - 180 mm. Aika hintava tosin. Muuten tää olis varmaan valinta.
Kamera kulkee siis todella helposti mukana. Salama vaikuttaa vähän heikolta, mutta niinhän se taitaa olla muissakin pikkukameroissa. Optiikka pitäisi Pentaxilla olla hyvin hallussa.