Taskuun menevä digikamera ja säädöt

Naru sanoi:
Canonillahan on kampanja, että jos ostat Canonin kameran, lähettämällä Canonille kopion ostokuitista saat 128MB muistikortin ilmaiseksi.

Onkos tuosta juttua jossain Canonin sivuilla kun en löytänyt? Ostin nimittäin Canonin juuri muutama päivä sitten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valitettavastio jostain piti karsia niin tiputin nuo alle 4Mp kamerat pois vertalustani.
Nyt pitäis enään löytää parhaat hinnat noille kameroille niin voisi alkaa harkitsemaan tilaamista.
Vituttaa vaan kun katselee hintoja erimaissa ja esim Olympus C-770 on jenkeissä halvimmillaan alle 305dollaria eli vajaa 240eur ja euroopasta tota ei myy kukaan edes saksassa alta 400 euron.
Muutaman kympin hintaeron nyt ymmärtäisi mutta 160 euroa niin alkaa vituttamaan.
Olen käsittänyt että jos tilaa jenkeistä niin pitäis maksaa alv plus oliko se nyt 4% tullimaksuja??
Vaikka laittas muutaman kympin kuljetuskustannuksia niin tulee silti älyttömän paljon halvemmaksi.
Kysymys kuuluukin että onko kukaan tilannut jenkeistä ja jos on niin paljon tuli maksuja listahinnan päälle ja mites takuut hoituu?

Orfeus sanoi:

Onko tuo tarjous koko Euroopassa voimassa? Googlettamalla löytyi lähinnä ranskankielisiä keskusteluryhmiä missä mainostettiin tuota.

Takarajana on tammikuun loppu 2005, ilmeisesti tää on ollu voimassa jo jonkun aikaa. Itse ostin kameran (ixus 40 :rock: ) pari viikkoa sitten.

Kepponen sanoi:
Onko tuo tarjous koko Euroopassa voimassa? Googlettamalla löytyi lähinnä ranskankielisiä keskusteluryhmiä missä mainostettiin tuota.

Takarajana on tammikuun loppu 2005, ilmeisesti tää on ollu voimassa jo jonkun aikaa. Itse ostin kameran (ixus 40 :rock: ) pari viikkoa sitten.
Narulta sain nämä linkit: http://tinyurl.com/5l9te

Älkää lähettäkö tuota tulostettua lomaketta Canonille! Tänään ropisi Canonilta postia että kopioitu/tulostettu lomake ei käy, vaan täytyisi olla alkuperäinen (jonka saisi kun liittyisi jonkun Mum Plus Onen jäseneksi). Finet.binaries.keskustelu-uutisryhmässä on keskustelua aiheesta, moni muukin oli saanut saman kirjeen, eli ilmeisesti Canonilta alkoi muistikortit loppua ja keksivät uusia sääntöjä :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom