Mitenkä pitäsi jakaa tuo lihasharjoittelu esim minun kohdalla tiistaina kun treenissä on Rinta ja hauis? Voima ei tahdo enää kolmen rintaliikeen jälkeen riittää mihinkään hauiksen treenaamiseen, vaan voimat ovat aivan loppu ja treenistä tulee sellaista "kohta ohi" ajatuksella väännettävää tuskaa ilman tulosta.
Pitäsikö tuo rinta ottaa sitten kevyemmin tai vaihdella esim jokatoinen viikko Hauis ensin?
Tämä ei ainakaan minusta kuullosta kovin järkevältä?
Yksi vaihtoehto olisi tietenkin vaihtaa Perjantaina (hartiat/ojentajat) päivästä ojentajat haban tilalle, jolloin paljon penkkiä tekemässäni treenissä rasitus olisi hyvin samanlainen, niin rintaan kuin ojentajiinkin.
Onko tuo vaihto lähes pakollinen askel, vai onko jokin järkevämpikin tapa ilman suurempaa hävikkiä itse treenaamisessa?
Pitäsikö tuo rinta ottaa sitten kevyemmin tai vaihdella esim jokatoinen viikko Hauis ensin?
Tämä ei ainakaan minusta kuullosta kovin järkevältä?
Yksi vaihtoehto olisi tietenkin vaihtaa Perjantaina (hartiat/ojentajat) päivästä ojentajat haban tilalle, jolloin paljon penkkiä tekemässäni treenissä rasitus olisi hyvin samanlainen, niin rintaan kuin ojentajiinkin.
Onko tuo vaihto lähes pakollinen askel, vai onko jokin järkevämpikin tapa ilman suurempaa hävikkiä itse treenaamisessa?
Monet täälä väittää että muutaman penkin tai kyykyn tai MaVen jälkeen ei riitä puhti enää muuhun...mulla vasta se into herää kun on kaiki mehut puristanu itsestä ja tuntuu että lisää energiaa koko ajan saa.