Joo elikkä ongelmani on tämä: Olen koko kesän vuorotöissä ja iltavuorot tuottavat minulle vähän ongelmaa ruuan suhteen. Työaika iltavuoroissa on siis yleensä 14-21 ja en oikeastaan kerkeä syödä kuin 3 kertaa päivän aikana, joka tuntuu todella vähältä minulle. (Yleensä syön 4-5 kertaa päivässä.) Ensin aamupala, joka on yleensä kaurapuuroa + jotain leipää. Sitten ruoka töissä ja juuri tähän tarvitsisi ehkä ideoita. Töistä löytyy jääkaapit ja mikrot sun muut, joissa voi ruokaa tehdä/säilyttää. Olisiko jotain ideoita hyvästä ja helposta proteiinipitoisesta mössöstä, jota voisi nopeasti töissä tehdä/lämmittää? Töiden jälkeen olen kotona n. 22:30, jolloin kaivan jääkaapista mitä sieltä ikinä löytyykään. Yleensä muun perheen ruokien jämät. (Jotain kanaa/makkaraa yms.)
Protskua ei hirveästi nykyisellä ruokavaliolla tule. Joku 100g korkeintaan. (Painan n. 75kg) Olisiko kannattavaa ottaa esim. palautusjuomaa töihin iltavuoroisin? Kiitos jos joku jaksaa auttaa.
Protskua ei hirveästi nykyisellä ruokavaliolla tule. Joku 100g korkeintaan. (Painan n. 75kg) Olisiko kannattavaa ottaa esim. palautusjuomaa töihin iltavuoroisin? Kiitos jos joku jaksaa auttaa.