Tarvitsenko apua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nuijapää
  • Aloitettu Aloitettu

Nuijapää

Moi mä oon -Nickname- 18v ja juon kaljaa, ciideriä (joskus viinaakin) arkisin + vk loppusin, polttan tupakkaa ja treenaan 3-4kertaa viikossa salilla :( syön kaikkee mitä kaapista löytyy ja usein käyn grillillä.. elän sinkkuna ja tuskasesti tappelen lukion kanssa neljättä vuotta..

Kaikki tää avautuminen siks että tänään illalla tulin kotiin ja jälleen kerran jouduin puhumaan äidin ja siskon (isä ja veli kait samanlaisia ku minä) kanssa kyseisistä "harrastuksista".. tässä mietein et vois kattoa leffan ja mennä taas huomenna salille.. mut onko tässä missään mitään vitun järkeä. Mikään itsemurhahautoja en oo mut jos joku tunnistaa mitään itsetsään tästä mitä kirjotin ni sanokaa jotain :P vaikka vittuilua, ei paljon haittaa..

Joo ja oon lukenu pakkista vuoden päivät ja kirjottanut muutaman vastauksen ite, eli oon niitä hiljasia sivustaseuraajia ja tääkin tunnustus tulee useamman kaljan jälkeen :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuijapää sanoi:
Moi mä oon -Nickname- 18v ja juon kaljaa, ciideriä (joskus viinaakin) arkisin + vk loppusin, polttan tupakkaa ja treenaan 3-4kertaa viikossa salilla :( syön kaikkee mitä kaapista löytyy ja usein käyn grillillä.. elän sinkkuna ja tuskasesti tappelen lukion kanssa neljättä vuotta..
Jos olet itse sitä mieltä että elämässäsi on jotain vikaa, niin ei muuta kuin muuttamaan jotain. Et ainakaan tuntunut kovin tyytyväiseltä. Tosta yllä olevasta tekstistä nyt voisi saada senkin käsityksen, että elät täysillä, mutta taas muusta vuodatuksesta ei..

Jospa kokeilisit askeettista bodarin elämää, eli roskaruoat pois (sekä tupakka ja viina) niin aikaa riittäisi myös koululle? Toinen vaihtoehto olisi välimuoto, jossa viinaa maisteltaisiin kohtuullisia määriä vain viikonloppuisin? Tupakkaa nyt ei varmaan kukaan suosittele.

... niin ja naiset tukevat myös elämää, näin mulle on kerrottu. :)

Miten pystyt treenaamaan 3-4 kertaa viikossa jos ryyppäät noin paljon?Mulla ainakin leikkais pumppu kiinni.

Nuijapää sanoi:

Mies auttaa silloin miestä, kun hätä on suurin. Tule rohkeasti mukaan keskusteluhin ja kysy apua, mihin sitä ikinä tarvitsetkin. Kenenkään ei pitäisi olla tässä maailmassa täysin yksin omien ajatustensa kanssa, joten minä olen valmis kantamaan korteni siihen kekoon, josta sinun uudistettu elämäsi alkaa kasvamaan.

Kun hätä on suuri, autettavan on oltava lähellä.

:love:

Oot ihan normaaliteini normimurheineen. Siitä se lähtee :thumbs: Eipä silti, mulla on käytännössä ihan sama tilanne vaikka olenkin 10v vanhempi :D thats life

Älä yritä tehdä kaikkea kerralla, eli jättää roskaruokaa pois, lopettaa dokaamista, lopettaa tupakanpoltto ja aloittaa reenaaminen kunnolla. Yritä tehdä asteittain kaiken "pahan" pois jättäminen. Kaikille ei nimittäin täydellinnen elämän muutos sovellu.

Ensin vaikka vähän hiljennät tahtia ja vähennät dokaamista, sitten kunnon reeni ja niin eteenpäin. :)

Itselläni meni tuossa pari kuukautta sitten kanssa aik kovaa. Eli v-loput ja joitakin arkipäiviä kännissä, silloin ei tullut reenattua eikä syötyä ja tupakkaakin polttelin (poltan kyllä vieläkin) Sitten vain pikkuhiljaa itseä niskasta kiinni ja eteenpäin. Nyt reenataan kovaa ja välillä otetaan reenistä lepoa, eli syödään mäkkärissä ja juodaan muutama olut. :)

Kannattaa toi ryyppäys jättää yhteen kertaan viikossa. Koska siitä tuskin on helppo kokonaankaan luopua. Silloin siinä touhussa on jotain hohtoakin. Kyllä moni sun ikänen juo ja arkisinkin. Jossain vaiheessa alkaa vaan menohalut hiipua ja löytyä paljon muutakin sisältöä. Syömisiisi on ainakin helppo vaikuttaa. Luet pakkikselta ruokavinkkejä ja opettelet ravinnon päälle. Sitten mätän näistä terveellisemmistä vaihtoehdoista sitä naamaan, mikä parhaiten maistuu. Kyllä se vielä siitä.

Luet vaan joka päivä pakkiksen Treeni ja ravinto -foorumia, osallistut keskusteluun, ostat vipit ja tulet chattiin niin siitä se lähtee. Keskity tyttöihin ja treeneihin niin ei tarvitse tuhlata aikaa viinan ja tupakan kanssa. :)

Mietit, mitä haluat elämältäsi ja elät sen mukaan. Jos haluut hyvään paikkaan opiskelemaan, niin jätät reunalla elämisen, jos taas haluut trukkikuskiks ni jatka samaan malliin.

Nii, ja jos haluut isoks, alota syömään kunnolla ja jätä röökit ja viinakset.

Selvästi tarvitset apua, kun sitä kerran pyydät. :)

Sen verran poikkean toisten hymistelylinjalta, että kehottaisin sinua muistamaan, että kenestä tahansa tulee helposti alkoholisti. Tiedän, että monet ikäisesi juo yhtä usein, mutta hyväksi se ei ole kenellekään.

Sitäpaitsi, viinan ottamisen lopettaminen helpottaa yleensä kaikenlaisia angstejakin.

Se mitä tarvitset, on jonkinlainen sisältö elämään, mikä on aika monilla ihmisillä hakusessa, ei pelkästään nuorilla. Tyttöihin sekaantumista kannattaa ehkä kuitenkin toistaiseksi välttää, koska ihmisen onnen ei pitäisi koskaan olla riippuvaista muista ihmisistä. Ellei osaa olla onnellinen yksin, ei ole sitä kaksinkaan.

Reinhardtin teesit tässä kysymyksessä: 1. Jätä alkoholi kokonaan pois ainakin vähäksi aikaa -jos tuntuu, ettet pysty tai halua, kävele saman tien AA:han.

2. Tämän jälkeen suosittelen tupakanpolton lopettamista. Alkoholista ja viinasta säästyneet rahat pistät säästöön, ja lähdet vuoden päästä ulkomaille tms.

3. Koska sinulla on anyway angst ja kamalaa, voit yhtä hyvin alkaa keskittyä siihen koulunkäyntiin; sitäpaitsi kun saat jotain aikaseksi, olosi paranee.

4. Syö hyvin, nuku tarpeeksi ja ulkoile. Ja näytä vaikka koko tämä ketju äitimuorille ja siskolle, jos ne ovat sinusta huolissaan, ne haluavat luultavasti auttaa.

5. Niin tylsältä kuin se kuulostaakin, rutiini ja säännölliset elämäntavat pitävät pystyssä silloin, kun seinät kaatuu päälle.

Lopuksi: elämä on loppujen lopuksi pieniä hengähdystaukoja kriisien välillä. Totu siihen ajatukseen. ;)

reinhardt sanoi:
Selvästi tarvitset apua, kun sitä kerran pyydät. :)

Sen verran poikkean toisten hymistelylinjalta, että kehottaisin sinua muistamaan, että kenestä tahansa tulee helposti alkoholisti. Tiedän, että monet ikäisesi juo yhtä usein, mutta hyväksi se ei ole kenellekään.

Sitäpaitsi, viinan ottamisen lopettaminen helpottaa yleensä kaikenlaisia angstejakin.
.

Reinhardtin teesit tässä kysymyksessä: 1. Jätä alkoholi kokonaan pois ainakin vähäksi aikaa -jos tuntuu, ettet pysty tai halua, kävele saman tien AA:han.

2. Tämän jälkeen suosittelen tupakanpolton lopettamista. Alkoholista ja viinasta säästyneet rahat pistät säästöön, ja lähdet vuoden päästä ulkomaille tms.

Hei jos kolli nyt on ottanut pari bizzee ni ei sen nyt tarvii sentään munkiks ruveta.

osku sanoi:
Hei jos kolli nyt on ottanut pari bizzee ni ei sen nyt tarvii sentään munkiks ruveta.

Pari bisseä ja "juon arkena ja viikonloppuisin/kirjoitin tämän parin kaljan jälkeen" ovat kaksi aivan eri asiaa. Suomalaiset juo pääsääntöisesti liikaa, ja ihan varmasti jollekin 18-v sällille EI ole hyväksi ottaa usein edes bisseä eikä varsinkaan polttaa tupakkaa.

reinhardt sanoi:
Pari bisseä ja "juon arkena ja viikonloppuisin/kirjoitin tämän parin kaljan jälkeen" ovat kaksi aivan eri asiaa. Suomalaiset juo pääsääntöisesti liikaa, ja ihan varmasti jollekin 18-v sällille EI ole hyväksi ottaa usein edes bisseä eikä varsinkaan polttaa tupakkaa.

No joo,kyllähän tekstistä selvästi paistaa läpi jonkinlainen pahoinvointi mutta se nyt ei vaan ole realistista eikä aina tarpeellistakaan luopua kaikista paheista noin kerta rysäyksellä.

Ja nyt me aletaan vaitteleen täällä keskenään eikä kukaan muista jeesata kollia!!! :D

Ei muuta kun juokset suoro kourassa tyttöjen perässä.Kyllä sä asetut kun löydät naisen itselles.Tosin viikolla on turha juoda kun baareissakaan ei ole paljon iskettävää ainesta.Ja mitä iloa dokata himassa?Treenaat ja syöt niin perjantaina on kivempi mennä baariin.

masai1967 sanoi:
perässä.Kyllä sä asetut kun löydät naisen itselles.Tosin viikolla on turha juoda kun baareissakaan ei ole paljon iskettävää ainesta.

Öööh kokemuksieni mukaan potentiaalinen iskuaines on eniten saatavilla isommissa kaupungeissa järjestyksissä päivinä: ti, ke, ma, to, su, la ja pe. Mikäli kohdesegmentti on baarihenkilökuntaa niin maanantai asettuu kärkeen. Mikäli kohdesegmentti on rokkiasenteista, haalarillista tai alempaa keskiluokkaa niin tiistai on kärjessä. Mikäli kohteen ikä on alle 20v paras iskupäivä on keskiviikko. Viikonloppuna segmentti on sekalainen, useinkaan todellinen kysyntä ja tarjonta ei kohtaa optimaalisesti :offtopic:

keijo s sanoi:
Öööh kokemuksieni mukaan potentiaalinen iskuaines on eniten saatavilla isommissa kaupungeissa järjestyksissä päivinä: ti, ke, ma, to, su, la ja pe. Mikäli kohdesegmentti on baarihenkilökuntaa niin maanantai asettuu kärkeen. Mikäli kohdesegmentti on rokkiasenteista, haalarillista tai alempaa keskiluokkaa niin tiistai on kärjessä. Mikäli kohteen ikä on alle 20v paras iskupäivä on keskiviikko. Viikonloppuna segmentti on sekalainen, useinkaan todellinen kysyntä ja tarjonta ei kohtaa optimaalisesti :offtopic:

Näin on. Siksi kirjoitinkin "iskettävä aines" koska standardi tarjoilijaa joka dokaa maanantaina en A. halua iskeä tai B.ei tarvitse iskeä.
:lol2:

Nuijapää sanoi:
Tarvitsenko apua?
Tuntuuko susta itsestäsi että juominen on hanskassa vai lipsuuko? Itsekin otin aika reippaasti sun ikäisenä, mutta en koskaan ollut suuremmin huolissani. Mulla on iän myötä dokaaminen vähentynyt huomattavasti ikään kuin itsestään, ei vaan tee mieli vetää koko ajan. Toki elämäntilanne vaikuttaa asiaan, seurustelu ja mahdollinen perheen perustaminen sekä siirtyminen opiskelijaelämästä työelämään yleensä rauhoittaa juhlintaa. Sullahan lienee piakkoin inttikin edessä, se lopettanee ainakin arkijuopottelun joksikin aikaa.

Hyvä neuvo on toki tuo monen jo mainitsema naisen hankkiminen. Hanki mielellään vielä sen verran vihainen, ettet uskalla ryypätä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom