KSENA sanoi:siis taisin kirjottaa epäselvästi, mutta oletetaan, että treenaat klo 18, tuut salilta pois klo 19.30 ja oot vetäny palkkarin. tämän jälkeen et syö enää hiilaria, koska sillä ei sinänsä tee enää mitään, koska se varastoituu rasvaksi helposti ja yöllä menee kasvuhormoonin eritys? pilalle, jos on liikaa hiilihydraattia kehossa. joten jos treenaat aamulla, niin sitten vaan hiilaria päivän aikana, mutta itse vedän viimeisellä aterialla niin pelkkää proteiinia, kuten rahkaa
Mun mielestä kannattaa syödä silti. Insuliini on kuitenkin vissiin kehon anabolisin hormoni. Mä menisin ite ainakin myöhemmin nukkumaan tai vetäisin iltapalallekin hiilareita jos myöhään treenaisin. Mäkin olen kuullut jotain ton suuntaista että kasvuhormonien eritys heikentyy/lykkääntyy insuliinin ansiosta mutta kuinka suuri vaikutus sillä loppupeleissä on? Tai siis onko siitä niin paljon enemmän hyötyä kuin treenin jälkeisten hiilareiden nauttimisesta? Joku fiksumpi vois valaista muakin kun pisti mietittimään.