Eli luokittelen itseni vielä aloittelijaksi, koska salilla en ole käynyt kuin kohta vuoden säännöllisesti 3-4kertaa/vko. Sellaista asiaa pohdiskellut tässä pitemmän aikaa, että onko vain rahan haaskausta ostaa lisäravinteita? Vai onko niistä kehitykseen/massankasvuun niin paljon hyötyä että kannattaisi kokeilla? Kehitystä olen itsessäni huomannut mukavastikkin vaikka paino on pysynyt kokoajan samana 185/95kg.Treeneistä olen kyllä palautunutkin nopeasti sen kanssakaan ei ole ollut ongelmia ja hierojalla on tullut käytyä kerran kuukaudessa-->tuntuu lihakset ottavan paremmin treenit vastaan kun ei ole mitään tukoksia/jumeja Olen siis ihan perus kotiruokaa syönyt, mutta proteiini pitoisesti +100g/pv
Ja jos teidän mielestänne lisäravinteista on tosiaan niin paljon apuja, niin antakaa jotain suosituksia aloittelijalle mitä kannattaisi kokeilla kun niitäkin on niin monenlaisia.
Ja oletteko te muut milloin aloittaneet ottaan lisäproteiinia/muita lisäravinteita?
Ja jos teidän mielestänne lisäravinteista on tosiaan niin paljon apuja, niin antakaa jotain suosituksia aloittelijalle mitä kannattaisi kokeilla kun niitäkin on niin monenlaisia.
Ja oletteko te muut milloin aloittaneet ottaan lisäproteiinia/muita lisäravinteita?