Eli luokittelen itseni vielä aloittelijaksi, koska salilla en ole käynyt kuin kohta vuoden säännöllisesti 3-4kertaa/vko. Sellaista asiaa pohdiskellut tässä pitemmän aikaa, että onko vain rahan haaskausta ostaa lisäravinteita? Vai onko niistä kehitykseen/massankasvuun niin paljon hyötyä että kannattaisi kokeilla? Kehitystä olen itsessäni huomannut mukavastikkin vaikka paino on pysynyt kokoajan samana 185/95kg.Treeneistä olen kyllä palautunutkin nopeasti sen kanssakaan ei ole ollut ongelmia ja hierojalla on tullut käytyä kerran kuukaudessa-->tuntuu lihakset ottavan paremmin treenit vastaan kun ei ole mitään tukoksia/jumeja
Olen siis ihan perus kotiruokaa syönyt, mutta proteiini pitoisesti +100g/pv
Ja jos teidän mielestänne lisäravinteista on tosiaan niin paljon apuja, niin antakaa jotain suosituksia aloittelijalle mitä kannattaisi kokeilla kun niitäkin on niin monenlaisia.
Ja oletteko te muut milloin aloittaneet ottaan lisäproteiinia/muita lisäravinteita?
Olen siis ihan perus kotiruokaa syönyt, mutta proteiini pitoisesti +100g/pv
Ja jos teidän mielestänne lisäravinteista on tosiaan niin paljon apuja, niin antakaa jotain suosituksia aloittelijalle mitä kannattaisi kokeilla kun niitäkin on niin monenlaisia.
Ja oletteko te muut milloin aloittaneet ottaan lisäproteiinia/muita lisäravinteita?