Tarvetta lisäravinnolle?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Päivää, ja heti näin alkuun anteeksi jos sattuu olemaan väärällä alueella tämä.

Olen 18 vuotias ja teen viikossa 5 kertaa salilla massaharjoittelua, joissa tulee tehtyä viikon aikana kaikki lihasryhmät pohkeista hartioihin. Tämän lisäksi teen 3-4 kertaa viikossa cardioharjoittelua (juoksen/soudan).

Syön 3 ateriaa ja 3 pikkupalaa päivässä, mutta haluasin kuulla mielipiteitänne olisiko minulla tarvetta jonkinsortin lisäravinneaineille, mitään sellaisia kun tällähetkellä en käytä. Varsinkin minua huolestuttaa nuo massareenit jotka ovat viikolla, kun ne tuppavaat menemään iltaan ja ennen unta ei tule enää lämmintä ateriaa syötyä. Ja tottakai olisi kiva kuulla onko tuollainen massa/cardio-reeni aivan typerää puuhaa ilman jotain palautumisaineita. Erittäin mukavaa olisi jos voisitte vielä kertoa hyviä esimerkkejä valmistajista ja tuotteista jotka sopisivat, niin ei tulisi sitten valikoiman huonointa tuotetta ostettua.

Paljon kiitoksia etukäteen,
KukkaKeppi

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by KukkaKeppi2k
Varsinkin minua huolestuttaa nuo massareenit jotka ovat viikolla, kun ne tuppavaat menemään iltaan ja ennen unta ei tule enää lämmintä ateriaa syötyä.
Saisitko imaistua heti treenin jälkeen palautusjuoman ja 1-2 h sen jälkeen sitten jonkun hiilihydraattipitoisen aterian? Tuotteista esimerkiksi Bull's Recovery on helppo tapa tutustua palautusjuomien ihmeelliseen maailmaan, koska siinä on käytännössä kaikki palautukseen tarvittavat lisäravinteet (proteiini, hiilihydraatit, kretiini ja glutamiini) yhdessä ainoassa tuotteessa.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom