Olen lueskellut muutaman päivän foorumia ja todella paljon on tullut hyödyllistä tieto. Kuitenkin herää hiukan kysymyksiä kun tälläinen aloittelija olen ja tekisi mieli hiukan päästä reenailemaan mutta kun ei oikein tiedä mistään mitään heh... joten viisaammat neuvokoon. Periaatteessa en ole tehnyt viimeisen 5 vuoden aikana tuskin mitään mikä kehittäisi lihas kuntoa kun on tullut biletettyä ja syötyä kaiken maailman roskaruokaa. Ennen olin ainakin omasta mielstäni ihan ok kunnossa kun vielä pelasin lätkää mutta nyt on ruvvennut hiukan toi mahan ympärys kasvaa ja ei oikein enää 25v iässä enää viitsi ravata baareissa. Sattumalta muutama vikko sitten sain tuollaiset vehkeet: Kettler punnerruspenkki Primus 100, säädettävät käsipainot (12,5) ja Mutkatanko. Ajattelin aloittaa kotona hiukan ensin tekemään jotain kun se motivoi jotenkin enemmän kuin salille lähtö ja tiedän myös että salilla on pystyy tekemään paljon monipuolisemmin asioita kuin kotona omilla laitteilla mutta mutta... Tarkoitus olis hiukan ainakin muuttaa läskiä lihakseksi ja laihtua hiukan. Nyt 172/96 ja ennen kun vielä urheilin niin 172/~80.
1. Millaisia liikkeitä noilla pystyy tekemään?
2. Liikkeiden nimet?
3. Mites kannattaisi alkaa reenaamaan?
4. Tuossa kun lueskelin noita ohjelmia sun muita niin miettisin et miten noita katotaan kuinka paljon pistän painoa sarjoihini? Jotain käryä kyl on mut kaipaisin vaan tarkan tarkennuksen heh...
Etukäteen iso kiitos vastauksista ja hyvästä foorumista josta olenkin saanut aikas paljon vinkkeja eri asioista.
Jatohon punnerruspenkkiin on enemmän painoja kuin noi mitä tos on tullut mukana...
1. Millaisia liikkeitä noilla pystyy tekemään?
2. Liikkeiden nimet?
3. Mites kannattaisi alkaa reenaamaan?
4. Tuossa kun lueskelin noita ohjelmia sun muita niin miettisin et miten noita katotaan kuinka paljon pistän painoa sarjoihini? Jotain käryä kyl on mut kaipaisin vaan tarkan tarkennuksen heh...
Etukäteen iso kiitos vastauksista ja hyvästä foorumista josta olenkin saanut aikas paljon vinkkeja eri asioista.
Jatohon punnerruspenkkiin on enemmän painoja kuin noi mitä tos on tullut mukana...