tarpeellista juoda?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joonaz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
elikkäs onko tarpeellista käyttää Fast Muscle+ ennen ja jälkeen treenin
niinkuin pakkauksen ohjeissa sanotaan, eli saavutetaanko sillä kehityksen kannalta jotain hyötyä? itse olen käyttänyt sitä ennen että jälkeen treenauksen, mutta onko siitä mitään hyötyä tai vastaavasti haittaa jos sitä ei ota jälkeen treenauksen..

:worship:

Sehän on palautumisjuoma, eli jälkee treenin sitä ennemmin ottais, jos siis ottaa vaan kerran. Tää tosin on vaa meikän mielipide.

Juu, siis ilman muuta treenin JÄLKEEN, palkkarihan tuo on, no haittana ennen treeniä
voitaisin mun mielestä pitää liiallista määrää hiilareita koneessa->treeni ei kulje

Xtreme sanoi:
no haittana ennen treeniä voitaisin mun mielestä pitää liiallista määrää hiilareita koneessa->treeni ei kulje

Tosi on. En tiedä kuinka yksilöllisesti eri ihmisten elimistöt suhtautuu hiilareihin ennen treeniä, mutta mulle tähän mennessä paras systeemi on ollut syödä runsashiilarinen (~150g) aamupala, hiilariton (<20g) lounas ja tästä 2-4h päästä treeni. Treenin jälkeen sitten palautusjuoma, kuten tämä Fast Muscle+, ja siitä ~1h päästä runsashiilarinen ateria. Loput ateriat sitten taas hiilarittomia.

Joonaz sanoi:
elikkäs onko tarpeellista käyttää Fast Muscle+ ennen ja jälkeen treenin
niinkuin pakkauksen ohjeissa sanotaan, eli saavutetaanko sillä kehityksen kannalta jotain hyötyä? itse olen käyttänyt sitä ennen että jälkeen treenauksen, mutta onko siitä mitään hyötyä tai vastaavasti haittaa jos sitä ei ota jälkeen treenauksen..

:worship:

Itse ottaisin ennen treeniä pelkkää protua. Eli heitä vaikka heradrinkki naamaan puoli tuntia ennen salia ja tuo Muscle+ sitten vasta salin jälkeen. Tulee äkkiä :urjo: jos vetää nopeita hiilareita ennen treeniä.

Ite vedin ennen ja jälkee.. nyt se loppu eikä mitää eroo siinä miten hyvin jaksaa.. eli jos uudestaa ostan ni pelkästää jälkee

Juu ihan turhaan niitä hiilareita kittaat tuollai ennen treeniä. On tuo fast hinnaltaan muutenkin yliarvostettua tavaraa. Syö hyvin, että jaksat ja muscle+ vasta treenin jälkeen.

Edit: Ei ole muuten montaa viikkoa kun aiheesta on palstalla viimeksi turistu, joten search käteen jos et näillä turinoilla usko :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom