Tarpeeksi ravintoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipe-88
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Elikkä...kävin tossa äsken keho.netin sivuilla ja kokeilin tota kalorilaskuria,kaikki määrät ei ollu iha tarkkoja mut kuitenki se anto tällaset tulokset:

Proteiineja n.180g

Hiilihydraatteja n.300g

Sokeria 78g

Kuituja n.43g

Rasvoja 117g

Ruokasuolaa 10g

Energiaa 2984kcal

No onks noi iha OK, paitsi ite iha kauhistuin tota sokerimäärää...
nii ja oon 15v, 177cm, 69kg
ajattelin huomenna ottaa ylös tarkat määrät mitä syön ja kokeilla uudestaan tota.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
miksei olisi! yllätävän hyvin syöt noin nuoreksi :thumbs:

Zone-sarja -42%
timba79 sanoi:
Mutta miksi ihmeessä tota sokeria pitää syödä?? miksein jotain parempaa hiilaria??
No sitä mä ihmettelen mistä tota sokeria tuli noin kauheesti, sinä päivänä ku laskin noi määrät,söin ruisleipää,kotitekoisia sämpylöitä,juustoa,margariinia,hernekeittoa,maitoa,lihaperunalaatikkoa,näkkileipää,vähän jogurttia,raejuustoa,maksamakkaraa ja lihapiirakan...

ipe-88 sanoi:
No sitä mä ihmettelen mistä tota sokeria tuli noin kauheesti, sinä päivänä ku laskin noi määrät,söin ruisleipää,kotitekoisia sämpylöitä,juustoa,margariinia,hernekeittoa,maitoa,lihaperunalaatikkoa,näkkileipää,vähän jogurttia,raejuustoa,maksamakkaraa ja lihapiirakan...
aika paljon on sokereita kaikessa ruuassa, kun katsoo ravintosisältöä. Usein jätetään mainitsematta mistä se hiilihydraatti ko. tuotteeseen tulee, kuinka paljon siitä on sokeria, joissain tuotteissa sitä on paljon.

hyvältä toi ravintomäärä mun silmissä näyttää, jos sitä ajattelee miten itse söin 15v, toi näyttää tosi hyvältä

Juoppo sanoi:
Syöthän sokeritonta jogurttia? Ns tavallisissa jogurteissa on sokeria yhtä paljon kuin limsoissa.
Siin on vaan sellane ongelma kun mua vaivaa toi laktoosi-intoleranssi,et saaks maustamatonta jogurttia laktoosittomana?

Miten muuten ihmeessä näyttää menevän noin paljon hh:ta?
Itsellänikin on niin, että hh:ta menee huomaamatta 2 kertaa enemmän kuin proteiinia ja rasvaa(jotkut päivät näyttää suhdetta 25p/50hh/25r), erityisen makeaa ja sokeripitoista.

...tosin liekö sillä sitten väliä, jos sen kuluttaa, eikä kerry vatsan ympärille? :D

ipe-88 sanoi:

Itse ihmettelin joskus samaa omalla kohdallani. Maidostahan ne tulee. Juo piimää, siinä on vähemmän.

Edit: ois pitäny lukee vähän tarkemmin, juot sitten laktoositonta maitoo. Mitähän se muuten sisältää?

Milo sanoi:
Itse ihmettelin joskus samaa omalla kohdallani. Maidostahan ne tulee. Juo piimää, siinä on vähemmän.
No kai sitä vois vaihtelun vuoks juoda, jos löytyy laktoosittomana,silloin kun en vielä kärsiny tosta "laktoosivammasta" ni tuli piimää joskus juotua eikä se ollu kovin hyvää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähälaktoosinen maito:

Litrassa
Proteiineja 30.00 g
Hiilihydraatteja 48.00 g
Sokeria 48.00 g
Kuituja 0.00 g
Rasvoja 15.00 g
Ruokasuolaa 1.04 g
Energiaa 449.57 kcal

ipe-88 sanoi:
Proteiineja n.180g
Hiilihydraatteja n.300g
Sokeria 78g
Kuituja n.43g
Rasvoja 117g
Ruokasuolaa 10g
Energiaa 2984kcal

Mun mielestä tossa on rasvaa aika reippaasti. Vois hiukan vähentää. Ja kannattaa muistaa ottaa se rasva hyvistä lähteistä, esim. oliivi -tai rypsiöljy. Kaikki rasva mikä tulee maitotuotteista tai lihasta, on pahaa rasvaa. Kalan rasva on toki hyvästä.

Mutta kuten sanottu, hyvin syöt nuoreksi mieheksi.

juu sanoi:
Mitenkäs ihan tavallinen rasvaton maito? Onko paljon sokeria?

Saman verran kuin kevytmaidossa. Kannattaa sitä maitoa juoda kalsiumin takia, mutta kohtuus kaikessa. Eli litrasta maitoo saa jo n. 50g sokeria ja siihen ku äpöstää vielä muuta sokeripitosta päälle niin tulee melko paljon sokeria päivää kohden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom