Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin poijaat, unelmanne on täyttymässä ja Hanna on tulossa heittämään muutamat kommentit kun kiireiltään kerkeää.
Onnistuisko haastis?
Mulla on vahva tunne, että Hanna tykkää vähän nuoremmasta lihasta
Kyllä tässä taitaa käydä nyt niin, notta Hanna tulee, kaikki jäätyy ihan totaalisesti. Hanna heittää muutamia kommentteja parille uskaliaalle uroolle, jotka eivät vielä ole pyörtyneet kaiken veren pakkauduttua tattiin, ja lähtee sitten pois. Tämän jälkeen tulee noin x kuolahymiötä, alkaa törkee viuhuna kun kaikki kollit runkkaa meisseli punaisena, sitten hiljenee ja seuraavan kerran nää samat jätkät nähdään joskus kolmen viikon päästä täällä kun pääsevät Tilkan antenniosastolta.
Mä pyydän Hannan heti privaan
Mitä sää tarkoitat?Eniten harmittaa, ettei itse ketjun aloittaja ringmeister ole enää keskuudessamme :itku:
Mä pyydän Hannan heti privaan
Mä pyydänki sen MESEEN!
Kahdeksantoistakesäinen liha on Hannan mieleen tottakai.;)
Mitä sää tarkoitat?
Kysyisin vielä semmosta, että muuttuuko tämän/tulevan thredin ikäraja sitten kahdeksaantoista, vai pysyykö ihan asiallisena?
Eniten harmittaa, ettei itse ketjun aloittaja ringmeister ole enää keskuudessamme :itku: