Tarkastaja Partasen fanitusthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin poijaat, unelmanne on täyttymässä ja Hanna on tulossa heittämään muutamat kommentit kun kiireiltään kerkeää.

Meinaat jotain 'kysy niin Hanna vastaa' -threadia vai? Mahtaa olla tukossa heti. Onnistuisko haastis? Kysy mitä mieltä Hanna on podarin ruokavaliosta.

Kyllä tässä taitaa käydä nyt niin, notta Hanna tulee, kaikki jäätyy ihan totaalisesti. Hanna heittää muutamia kommentteja parille uskaliaalle uroolle, jotka eivät vielä ole pyörtyneet kaiken veren pakkauduttua tattiin, ja lähtee sitten pois. Tämän jälkeen tulee noin x kuolahymiötä, alkaa törkee viuhuna kun kaikki kollit runkkaa meisseli punaisena, sitten hiljenee ja seuraavan kerran nää samat jätkät nähdään joskus kolmen viikon päästä täällä kun pääsevät Tilkan antenniosastolta.

Kyllä tässä taitaa käydä nyt niin, notta Hanna tulee, kaikki jäätyy ihan totaalisesti. Hanna heittää muutamia kommentteja parille uskaliaalle uroolle, jotka eivät vielä ole pyörtyneet kaiken veren pakkauduttua tattiin, ja lähtee sitten pois. Tämän jälkeen tulee noin x kuolahymiötä, alkaa törkee viuhuna kun kaikki kollit runkkaa meisseli punaisena, sitten hiljenee ja seuraavan kerran nää samat jätkät nähdään joskus kolmen viikon päästä täällä kun pääsevät Tilkan antenniosastolta.

haha :D ihan hyvä tapa viettää 3 viikkoa, kerkeää tunteet viilenemään.

e: suoraan sanottuna odotin miken postaavan lisätietoja hannan visiitistä ja ehkä vähän petyin kun olikin tuollainen visio :)

Mä pyydän Hannan heti privaan :kuola:

Ei helvetti mitä juttua! :hyper:

Mitäköhän tästäkin taas tulee. Homma on jo lähtenyt auttamattomasti lapasesta. Eiköhän tämäkin luomuporkkanoihin taas kierrä...

Tunnen jo nyt itseni 14vuotiaaksi..... saati sitten huomenna.:jahas:

hanna on samaa aikaa telkkarissakin, ku täällä jeij jee.. hannaa tatin täydeltä jeij jee :haart:

Tämä menee kai sille "mukafiksukysymys" -osastolle, mutta hiukan silti mietityttänyt. En varmaan pääse kysymään itse, niin ihmettelen tässä.

Nti. Partasen kohteet ohjelmassa ovat poikkeuksetta huomattavan ylipainoiset, liikkumattomat ja äärimmäisen huonoilla ruokailutottumuksilla varustettuja ihmisiä. Näille kaikille pätee sama kaava "parempi ruokavalio, vähemmän kaloreita ja enemmän liikuntaa".

Kysymys -> mitä Hanna tekisi liikaa liikkuvalle ja liian vähän syövälle? Eli päinvastainen tilanne kuin yleensä. Nyt en kuitenkaan ajattele vielä anorektista kohdetta.

Eniten harmittaa, ettei itse ketjun aloittaja ringmeister ole enää keskuudessamme :itku:
Mitä sää tarkoitat? :eek:

Kysyisin vielä semmosta, että muuttuuko tämän/tulevan thredin ikäraja sitten kahdeksaantoista, vai pysyykö ihan asiallisena?

Eniten harmittaa, ettei itse ketjun aloittaja ringmeister ole enää keskuudessamme :itku:

Olen informoinut Rinkkua siitä millaiset surrealistiset mittasuhteet tämä ketju on saavuttanut ja heitin ilmaan ajatuksen josko herra *porkkanaedit* voisi for old times sakes vielä kerran tulla kirjoittamaan samaan syssyyn kuin Partanen on linjoilla. En saanut selvää vastausta mutta aion painostaa sitä lisää vielä tänään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom