Tarkastaja Partasen fanitusthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ettei tää vaan ois joku Miken salainen perversio...
Mike tekee ittelleen Hanna tunnarit ja villitsee sen jälkeen tuhansia Hanna faneja saaden siitä jotain outoa tyydytystä itselleen... ei uskota jos ei tuu :kuvia:

Koska Hanna tulee? :hyper:

E: siis tänne kirjoittelemaan

Mikäs tää tämmönen vierailu on? Mihin Hanna tulee... noin niinku fyysisesti? Ei kun aattelin vaan, että jos mulla on sattumalta asiaa sielläpäin samaan aikaan...

Hanna, niin tämä on hjuumoria, vaikkakin huonoa sellaista. Älä haasta oikeuteen, pyydä poistamaan mielummin. :haart:

Oisko poijaat näistä paidoiks? Hannalle provikat jos joku tekee.

Paidan etuosassa rintojen päällä vois lukea "LUOMUT" :D

Mikäs tää tämmönen vierailu on? Mihin Hanna tulee... noin niinku fyysisesti? Ei kun aattelin vaan, että jos mulla on sattumalta asiaa sielläpäin samaan aikaan...

Vois olla enemmänki meitä kävijöitä just sattumalta samana päivänä ja samassa paikassa.. :lol2:

Itse asiassa aika rohkea mimmi tuo Hanna jos tänne tulee omana ittenään höpöttelemään kaiken tän jälkeen.

nyt jätkät jäitä housuihin,muuten on kohta tämäkin nettikirjoittelu poliisitutkinnassa :D

Itse asiassa nauroin just puhelimessa frendille näitä kommentteja, ja joutuu toteamaan että nää kommentit on oikeesti aika hauskoja. Tuhmia, mutta hauskoja.. Oma suosikkini on kun joku totes osan hänestä just siirtyneen lähemmäksi televisiota.. :hyper::hyper::hyper:

Toivottavasti Hanna, tai tuttujen kesken Hanskuli, ota näistä poroa nenäänsä.

Mä taidan hakea saikkua..voi sit olla koko loppuviikon ruudun ääressä.. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom