Tarkastaja Partasen fanitusthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hannalta terveisiä kaikille, että älkää ottako suotta saikkua, perjantaina 19-21 aikaan tähtemme kerkeää paikalle.
mä tiesin tän :wall: mulla on töissä iltavuoro...

Heh, Hanna mainitsee ihan varmasti jossain tulevissa jaksoissa, että kandee myös sit tsekkaa Pakkikselta ruokailuvinkkejä:D

Voi pömperön pömperö! Nyt ei mee hukkaan hommaamani uus kännykkä ja siihen tilattu datapaketti...
Mike.. Missä teet sen haastattelun? Tarviitko assaria? :nolo: En osaa mitään tietokoneista, mutta asioilla on ollu tapana pysyä pystyssä kun on ollu tilanne päällä, joten mun apuun voit luottaa. Ja en pyytäis edes palkkaa. Aattele mikä säästö!

Joo-o, tää joutuu kanssa kännyköimään tänne. Onko muuten Hanna-Nuppu jo regannut palstalle?

Saatasko se PakkoIRCciin...? Tai sitten sinne pikkujouluihin strippaamaan, kuten aikasemmin jo ehdottelin :D

Ei helvetti mitä juttua! :hyper:

Mitäköhän tästäkin taas tulee. Homma on jo lähtenyt auttamattomasti lapasesta. Eiköhän tämäkin luomuporkkanoihin taas kierrä...

Porkkana-paita yhdistettynä ketjun teemaan oliskin jees.

Mä sensuroin ton, ettei tule syytteitä.

edit: Mulla on semmonen melooniversio, mut ajattelin säästää sen huomiseen. Joku sen saatto jo eilen nähdä mutta poistin sen.

Höh, ite oon tietenkin duunissa silloin kun Hanna tulee. :(

Olkaa pojat sitten kunnolla ja rajoittakaa niitä seksistisiä kommentteja. :whip:
Hanna on hieno leidi ja sitä pitää kohdella kunnioitettavasti. :D

Ja ne Hannaa lihavaksi haukkuneet, kateelliset, amenorreasta kärsivät ja vääristyneen kehonkuvan omaavat akat voivat kanssa pysyä poissa sen aikaa kun Hanna on paikalla. Menkää siksi aikaa vaikka vetämään viikon kymmenes treeninne tai päivän viidennes pikogramman tarkkuudella laskettu rahka-annoksenne.

Ei taida keretä mitään haastista vääntämään, mutta eiköhän Hannalla ole sanansa sanottavana. Avaan vierailua varten uuden ketjun Hanna Partanen On Air. Yhdistellään sitten se ketju tähän kun homma on pulkassa.

Ja pysykää sitten asiallisena, kyseessä on tosiaankin hieno leidi kun vaivautuu faneillensa asti tulla lepertelemään.

Kannattaa tosiaan tämä ketju pitää erossa siitä tai Hansulla on monet naurut ja kuumottavat posket meidän jutuista.;)

Ps. Montakohan viestiä siihen ketjuun tulee.:D

Voi miksi en pääse Hannaa katsomaan on-line?
maailma on julma... niin julma. :itku:

ehkä illalla punaviiniä, kynttilöitä ja Hanna-triidiä. :rolleyes:
Olkaakin sitten kiltisti kun on leidi linjoilla.
:arvi:

Ja pysykää sitten asiallisena, kyseessä on tosiaankin hieno leidi kun vaivautuu faneillensa asti tulla lepertelemään.

Etenkin sniffi ja rankkuri! :curs:

Ei sillä että teidän velikultien käytöstapoja mitenkään epäilisin... :rolleyes:

... Ja pysykää sitten asiallisena, kyseessä on tosiaankin hieno leidi kun vaivautuu faneillensa asti tulla lepertelemään.

Juuri näin. Hieno Leidi. Harva tulee näin "on air" keskustelemaan ja opastamaan fanejaan. Rohkeutta ja huumorintajua löytyy naisesta. Siitä iso :worship: Hannalle...

Iltaa odotellaan...

5 tuntia 37 minuuttia enää.. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom