Tarkastaja Partasen fanitusthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai se on noin nuori, no en ois arvannu kyllä. Mietin että salettiin on maturempi (n.35 v). No ehkä ne hinkit ja muutenkin muodokas ulkomuoto hämäsi..

Juuri samaa arvelin itsekin tuon iän suhteen... Kaikki ei ole sitä miltä näyttää :rolleyes:

En oikeastaan tiedä, miksi seuraan tätä threadia suht säännöllisesti, mutta on ollut mukava huomata, että tuommoinen uskoakseni muidenkin naisten silmiin hyvinkin "tavallinen" suomalainen nainen vetoaa näinkin voimakkaasti tämän palstan miehiin.

Siinä viime viikon "tiukka paita"- kohdassa olin muuten aivan varma, että juuri sillä hetkellä kaikissa kotikatsomoissa miehet siirtyivät huomaamattaan lähemmäs telkkarin ruutua
:)

En oikeastaan tiedä, miksi seuraan tätä threadia suht säännöllisesti, mutta on ollut mukava huomata, että tuommoinen uskoakseni muidenkin naisten silmiin hyvinkin "tavallinen" suomalainen nainen vetoaa näinkin voimakkaasti tämän palstan miehiin.

Ehkä juuri sen takia, että haluat tietää miten muidenkin naisten silmiin hyvinkin "tavallinen" suomalainen nainen vetoaa näinkin voimakkaasti tämän palstan miehiin.:D

Nytkun tarkemmin katon, ni on sillä kyllä ihan julmetunkokoset melonit! herraisä..Ääni sillä on kyllä kauhea, ei sitä voi kuunnella valkonen mies, mut rintavarustus.. No just.. Viel ku valkasis hiuksesa, ni joo-o..:)

Nytkun tarkemmin katon, ni on sillä kyllä ihan julmetunkokoset melonit! herraisä..Ääni sillä on kyllä kauhea, ei sitä voi kuunnella valkonen mies, mut rintavarustus.. No just.. Viel ku valkasis hiuksesa, ni joo-o..:)
En tiedä miksi, mutta repesin totaalisesti kun luin ton Indican tekstin. :D

Eli veikkaan että jos Hanna koskaan googeloi omalla nimellään, on kyllä varmaan törmännyt jo tännekin.
Varmasti on, ja onhan Hannasta monilla muillakin foorumeilla vastaavanlaisia threadeja(esim.Itsetyydytys.org), joten ei se ole pelkästään Pakkislaisten mieleen. Kyllä Hanna sen tietää, että nuoret miehet kuolaa sen perään. Sen takia se haluaakin joka jaksoon ainakin sen yhden kohtauksen missä se kävelee kameraa päin tiukka paita päällään. Sitten se pääsee taas lukemaan netistä kehuja itsestään.

En tiedä miksi, mutta repesin totaalisesti kun luin ton Indican tekstin. :D

Varmasti on, ja onhan Hannasta monilla muillakin foorumeilla vastaavanlaisia threadeja(esim.Itsetyydytys.org), joten ei se ole pelkästään Pakkislaisten mieleen. Kyllä Hanna sen tietää, että nuoret miehet kuolaa sen perään. Sen takia se haluaakin joka jaksoon ainakin sen yhden kohtauksen missä se kävelee kameraa päin tiukka paita päällään. Sitten se pääsee taas lukemaan netistä kehuja itsestään.

ahhaha :D

jos hanna luet tän, tee ittelles tunnarit ja sano meille moi :haart:

Uuuuhhhh tämmöisenkin threadin mä oon missanut. Itse muutun ihan pähkinöiksi ku jossain nään edes Hannan kuvan :kuola: kivissä alkaa tuntua heti semmoista mukavaa sähköistä kutinaa (tiedätte miehet tunteen) ja paisuvaiskudos alkaa keräämään lisää verta.
Ihan milloin vaan Hanna, ihan milloin vaan.......:haart:

Uusimman 7päivää Televisio liitteessä on Partasesta muuten juttua/kuvia :kuola: harvoin tulee vessassa TV-lehteä luettua...... :haart:

Ne pupukorvat, ne pupukorvat.......mun pupuseni.....mun.........

Edit: Kuvien katseluun sopii taustamusiikiksi esim. Muse: Take my eyes off you.

:lol2: Riittääkö tuohon tunti, pääsee vähän alkuun vasta...

"voitko vielä kerran näyttää miten sä kävelit siinä x. tuotantokauden 3. jaksossa siellä kadunvarressa?"

"joo hyvä, sit seuraavaks hidastettuna"

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom