Tarjoustalon Pikkucrossi 1090€

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ruisranne2000 sanoi:
http://www.tarjoustalo.fi/tarjoukset.htm

Onko kukaan nähnyt tai peräti päässyt testaamaan tota isompaa 1090€ crossia, kun tekis mieli temppupyöräksi ostaa, mut kun ei ihan paskaa lelua viittis nurkkii pölyyntymään ostaa, vaikka ei kallis olekkaan???

Muuten kiva mutta muistaakseni kyseisessä mallissa on yksi iso vika, ei kytkintä. Tai siis käsikäyttöistä semmosta. Tossa muistaakseni samanlainen systeemi kun vanhoissa honda monkeyissä. Vaikeuttaa huomattavasti temppuilua!

Eiköhän tuossa kytkin ole, ainakin kuvasta päätellen.

Tutunnäköinen moottori, kävisiköhän mankiin? :D

edit. itse ostaisin ennemmin "merkkipyörän" käytettynä.

nevahood sanoi:

Samat sanat, ei tuollainen kestä kauaa ja jokin aika sitten varaosiakaan ei tästä maasta löytynyt, lieneeköhän tilanne muuttunut niistä ajoista..?

Noita mopojahan on myynnissä eri valmistajilta useita. Kaverilla tuommoinen ja laadukkaan oloinen vehe se oli lukuunottamatta starttia (kyllä, sähköstartti myös). Kivat äänet ja keulan sai ylös vielä kolmosellakin, alko heti lapsettaa, että "määkin haluan tollasen" kun kävin testaamassa.:hyper:

Edit: erikoiseksi tuossa tekee toi koko ja ketteryys joten eiköhän ruisranne2000 olis ostanu tohon rahaan 250cc jos oikeaa crossia olis kattellu.

wtf? Tossa on ~7Kw, eli n. 9hv. Mun viritetyssä pv:ssäkin oli enemmän. Ja jo 90-luvun alun 80cc crossipyörissäkin oli n. 30hv. Toi on sentään 125cc. On kyllä kulutuskin sitä luokkaa, että ei tehoa paljoa voi olla.

wtf? Tossa on ~7Kw, eli n. 9hv. Mun viritetyssä pv:ssäkin oli enemmän. Ja jo 90-luvun alun 80cc crossipyörissäkin oli n. 30hv. Toi on sentään 125cc. On kyllä kulutuskin sitä luokkaa, että ei tehoa paljoa voi olla.

Toi on nelari :arvi:

tupacalle sanoi:
Toi on nelari :arvi:
Ja? Se on tosi tehoton jopa nelariksi. Juu, en heti huomannut, että se on nelari, ja siksi vertasin sitä kaksitahtiin, mutta ei se pelkästään tota tehonpuutetta selitä.

Zone-sarja -42%
nevahood sanoi:

kone menee suoraan mankiin.. muuten hyvä mut noin vitun tehoton:eek:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Powerhousu sanoi:

On kyllä uskomattoman luumu hunttikaksfemi. Noissa kunnon 125cm crossareissa on kuitenkin se ~30kW/40hv.

Mökkileluksi ollaan kaverin kanssa ajateltu ostaa käytettynä joko Kawasaki KX 125, Honda CR 125, Suzuki RM 125 tai Yamaha YZ 125

Force sanoi:
On kyllä uskomattoman luumu hunttikaksfemi. Noissa kunnon 125cm crossareissa on kuitenkin se ~30kW/40hv.

Mökkileluksi ollaan kaverin kanssa ajateltu ostaa käytettynä joko Kawasaki KX 125, Honda CR 125, Suzuki RM 125 tai Yamaha YZ 125
Saattaa vaan nousta tommosen hinta äkkiä lähelle paria tonnia jos haluaa siedettävän kuntosen

Minkeo sanoi:
Saattaa vaan nousta tommosen hinta äkkiä lähelle paria tonnia jos haluaa siedettävän kuntosen
Höpö höpö. Mulla oli joskus nuorempana 80cc KX, joka maksoi 3000mk, eli ei lähes mitään, ja palveli mukavasti pari vuotta ilman isompia remppoja. Noi on niin yksinkertaisia vehkeitä, ettei ole isoja huoltoja.

Jos vaan saa jostain, niin kannattaa ostaa kisattu vehje, ne on parhaassa kunnossa aina. Mäntä vaihdettu jotain 10h välein, ja kytkinkin ajallaan. Ne on kyllä sitten kalliimpia, kun ei ole montaa vuotta vanhoja.

Powerhousu sanoi:
Höpö höpö. Mulla oli joskus nuorempana 80cc KX, joka maksoi 3000mk, eli ei lähes mitään, ja palveli mukavasti pari vuotta ilman isompia remppoja. Noi on niin yksinkertaisia vehkeitä, ettei ole isoja huoltoja.

Jos vaan saa jostain, niin kannattaa ostaa kisattu vehje, ne on parhaassa kunnossa aina. Mäntä vaihdettu jotain 10h välein, ja kytkinkin ajallaan. Ne on kyllä sitten kalliimpia, kun ei ole montaa vuotta vanhoja.

No, just. Tänäpäivänä tommonen KX, vuosimallia 85 maksaa 600-700e. Ja se taitaa olla vanhinpia mitä löytyy. Et kyllä on ollu halpa toi sun KX:ä! Muistan kun itellä oli tommonen vuonna 89, hintaa sillä oli noin 10.000mk!

Siis mitä vittua. Se mun KX oli vuosimallia 89, ja ostin sen joskus 96-97. Maksoi tosiaan sen 3000mk. Vai olisko ollut 3500mk, ja oli ihan kunnossa. Ei pienintäkään vikaa. Miten ne hinnat on yht´äkkiä voinu nousta noin paljon? Eurojen vika?

tommonen uus 2006 mallinen 125 cc maksaa siin 5500€
2003 mallinen maksaa siin 3000 € paikkeilla ja hinta tippuu sit joka vuos 100-200€
et voitte laskee siitä...
:)

Powerhousu sanoi:

Saanen hieman nussia pilkkua ja huomauttaa että kyse oli nyt kevareista:evil:

Powerhousu sanoi:
Siis mitä vittua. Se mun KX oli vuosimallia 89, ja ostin sen joskus 96-97. Maksoi tosiaan sen 3000mk. Vai olisko ollut 3500mk, ja oli ihan kunnossa. Ei pienintäkään vikaa. Miten ne hinnat on yht´äkkiä voinu nousta noin paljon? Eurojen vika?

Kyllä ne edelleen pyörii samoissa hinnoissa

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=340149
pahoittelut pitkästä linkistä
miten voin ton linkin laittaa vaikka sana muotoon?
Varmaan vetoaa hyvin ostajaan tuo 7vuotta sitten tehty koneremppa

Suositut

Back
Ylös Bottom