Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elikkä 7.2 tonnin kappaleelle kiihtyvyyden 1 m/s²??kgb sanoi:Hmm enkö nyt ymmärrä jotain tossa mainoksessa. Väätö 7.2kN/7000rpm eli 7200N. Voi lähteä käsistä. Vai mikä toi 7.2 kN:n on?
80cc on kevari :evil:Minkeo sanoi:Saanen hieman nussia pilkkua ja huomauttaa että kyse oli nyt kevareista:evil:
Totta mutta kitukasvunenPowerhousu sanoi:80cc on kevari :evil:
Höpöhöpö. Mä tykkään jostain syystä ajaa enemmän kasikympillä kuin satakaksvitosella. Se tehopiikki on selvempi, ja tekee ajamisesta hauskaa. Kaasu on melkein on/off. Alakierroksilla ei tapahdu mitään, ja kun mennään tietyn rajan yli, niin kierrokset on saman tien tapissa.Minkeo sanoi:Totta mutta kitukasvunen
Force sanoi:On kyllä uskomattoman luumu hunttikaksfemi. Noissa kunnon 125cm crossareissa on kuitenkin se ~30kW/40hv.
Ja sieltä tuli taas oikein asiantuntevan oloista juttua. 80cc crossipyörässä tosiaan on ollut ~30hp jo 90-luvun alussa. Tehoero 125 kuutioiseen on hämmästyttävän pieni. Teho vaan saadaan ulos tooooodella suppealla kierrosalueella. 125cc pyörässä tehoalue on huomattavasti laajempi, vaikka suppea sekin on.Fighter1157 sanoi:Ja 80cc crosseissa EI TODELLAKAAN ole 30 hevosta, varmaan 15 lähempänä
Powerhousu sanoi:Höpöhöpö. Mä tykkään jostain syystä ajaa enemmän kasikympillä kuin satakaksvitosella. Se tehopiikki on selvempi, ja tekee ajamisesta hauskaa. Kaasu on melkein on/off. Alakierroksilla ei tapahdu mitään, ja kun mennään tietyn rajan yli, niin kierrokset on saman tien tapissa.[/QUOTE
No eipä kyllä 125:kaan vääntöä ole ollenkaan joten en sanoisi mitään tuosta onoff kaasusta. Eikä kukaan sun ikäinen tai painoinen? voi ajaa oikeasti kasikympillä. ellei aja jotain asfalttia pitkin.
No ei ole paljoa siinäkään, mutta eron kyllä huomaa selvästi. Ootko ikinä edes ajanu kunnon kasikympillä? Se nimittäin antaa tosiaan munkin kokoiselle sellaista kyytiä, että keula ei maassa pysy jos ei makaa tankin päällä, ja 20m hypyt onnistuu ihan tosta vaan. Tehosta ei ole kiinni.Pantera sanoi:No eipä kyllä 125:kaan vääntöä ole ollenkaan joten en sanoisi mitään tuosta onoff kaasusta. Eikä kukaan sun ikäinen tai painoinen? voi ajaa oikeasti kasikympillä. ellei aja jotain asfalttia pitkin.
Varmasti saa 80cc 30 hevosta jos nrg ruiskusta otetaan 50cc koneella 25hp(ei tosin ole crossi vaan skootteri)Fighter1157 sanoi:Uusissa 125cc KAKSITAHTISISSA crossipyörissä onkin tuo 40hv muttei missään nelarissa.
Ja 80cc crosseissa EI TODELLAKAAN ole 30 hevosta, varmaan 15 lähempänä
Powerhousu sanoi:No ei ole paljoa siinäkään, mutta eron kyllä huomaa selvästi. Ootko ikinä edes ajanu kunnon kasikympillä? Se nimittäin antaa tosiaan munkin kokoiselle sellaista kyytiä, että keula ei maassa pysy jos ei makaa tankin päällä, ja 20m hypyt onnistuu ihan tosta vaan. Tehosta ei ole kiinni.
Siis voi jumalauta sun kanssas. Ihan sama mitä sanoo, niin kasikymppi on sun mielestä niin paska ja niin mopo, että sillä ei voi edes ajaa. Sovitaan sitten, että pyörän pitää olla vähintään 500cc, että se lähtee edes liikkeelle mun 80kg ruhon alla.Pantera sanoi:No, olen ajanut koko ikäni kilpaa joten voisin sanoa ajaneeni jos jotain pyöriä.
toi 20m hyppy on mahdoton, sori vaan. ei enää runko kestä tuollaisia aikuisen painolla. Ja vauhdin saaminen on myöskin hankalaa oikealla radalla, ellei ole pitkää suoraa. Mietippä nyt minkä verran se 20 m oikeasti on.
Powerhousu sanoi:Siis voi jumalauta sun kanssas. Ihan sama mitä sanoo, niin kasikymppi on sun mielestä niin paska ja niin mopo, että sillä ei voi edes ajaa. Sovitaan sitten, että pyörän pitää olla vähintään 500cc, että se lähtee edes liikkeelle mun 80kg ruhon alla.
Ja vittu kun minä en ole sitä kehunut maasta taivaaseen. Kunhan sanoin, että sillä on hauskempi ajaa kuin isommalla. Siis kivempi leikkikalu. Vastauksena tähän on heti: "Eikä kukaan sun ikäinen tai painoinen? voi ajaa oikeasti kasikympillä. ellei aja jotain asfalttia pitkin." En kai mä nyt saatana kisaamaan tollasella lähtis. Jotain rajaa.Pantera sanoi:ei kasikymppi ole mikään paska tai mopo, mutta en mä kehuis sitä maasta taivaaseen niinkuin sinä, jos kuski tulee olemaan aikuinen mies.
Pantera sanoi:hei pieni lapsi, älä itke.
ei kasikymppi ole mikään paska tai mopo, mutta en mä kehuis sitä maasta taivaaseen niinkuin sinä, jos kuski tulee olemaan aikuinen mies. pikkupyörät on tarkoitettu lapsille. eikä se teho ekana lopu, vaan rungon, vanteiden ja iskunvaimentimien kestävyys tulee vastaan. kyllähän jossain mökin nurtsilla voi ajaa vaikka norsu.
Pantera sanoi:No eipä kyllä 125:kaan vääntöä ole ollenkaan joten en sanoisi mitään tuosta onoff kaasusta. Eikä kukaan sun ikäinen tai painoinen? voi ajaa oikeasti kasikympillä. ellei aja jotain asfalttia pitkin.