Tarjoustalon Pikkucrossi 1090€

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ruisranne2000 sanoi:
Tälläsen ostin nyt sitten. Laatupelin, enkä tota tarjoustalon pumppua.
Eikö olekkin niin, että paperilla luvatut tehot hämäävät tuon väännön takia? Kerran ajaneena pidän sitä kyllä mukavana leikkikaluna.:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Force sanoi:
makukysymys?
Olen kuullut että toi Suzuki RM 125 olis helpoin korjata (siis yksinkertaisin), mutta etuiskarit eivät ole mitää kovaa tekoa. Nämä ovat vain juttuja kavereilta, joten taitaa olla enemmän mieltymyksistä kiinni.

abine sanoi:
Olen kuullut että toi Suzuki RM 125 olis helpoin korjata (siis yksinkertaisin), mutta etuiskarit eivät ole mitää kovaa tekoa. Nämä ovat vain juttuja kavereilta, joten taitaa olla enemmän mieltymyksistä kiinni.

Itselläkin pelkästään Suzukin vempeleistä kokemuksia ja onhan ne aika helppoja korjata, tai ainakin ne viat mitä on tullut vastaan.

Säästötexistä 150€ kuvan tyyppinen crossi-saha. Lähtee ku purkka tukasta ja kulkee ainaki viittäkymppiä. Hiekalle on tosin aikusen miehen turha tuolla mennä, ei nimittäin liiku. Loistava varikko-mopo.

:hyper:

Liitteet

• 4125a.webp
    4125a.webp
    22,8 KB · Katsottu: 695
ruisranne2000 sanoi:
Tälläsen ostin nyt sitten. Laatupelin, enkä tota tarjoustalon pumppua.
Hupia riittää ja peli on tarkoitettu aikuisille, et jousitus on sen mukaan.

Nyt vois ostaa sliksit renkaat alle ja koittaa vaihtaa väityksiä.

Onko kellään muulla tällästä kulkupeliä ja kokemuksia!!PS. Tässä linkki mun pyörään
http://www.motokonig.fi/cms/etusivu/tuotteet/thumpstar/mallisto.html?open=33

--
Kerrotko tarkemmin, millainen vempain on ajella? Mahtuuko siihen aikuinen ihminen kunnolla kyytiin. Tässä tapauksessa 180cm/100kg. Ja viekö miestä kuinka eteenpäin? Kiitos jo etukäteen.
Kun itse törmäsin samanlaiseen laitteeseen vähän aikaa sitten ja ajattelin, että siinä olisi eto peli mökille pikku huristeluun.:)

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom