Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli Teknopalatsi?Alarik sanoi:Kuntopalatsi Teknologiakylässä, viime tammikuussa.
Aika monen pahemman taudin leviämiseen tarvitaan suora verikontakti,sen lisäksi pöpöt kyllä kuolevat tietämykseni mukaan hyvinkin nopeasti veren mukana.tuskimpa tässä maassa monikaan on mitään thaimaalaista hyppykuppaa kuntosalilta saanut,vaikka porukka joskus itseään laitteisiin telookin,kyllä ne on ihan muut olosuhteet varmastikkinAlarik sanoi:Tuosta verestä vielä, sehän on aika hankala juttu myös noin tautien yms. leviämismielessä, sen päätymistä salien laitteisiin käsissä tai muuten on aika vaikea täysin valvoa.
hömppä sanoi:useinkin mave tankoon jätettyjen 500 kg (piiikkkaasen liioteltuina);) kiekkojen kanssa niiden taltuttamiseksi takaisin telineeseen, jotta itse pääsisin tekeen kevyimmillä painoilla kun ne s...n jässikät jotka jättävät tankoon rautaa...Kun on siihen tankoonkin:curs: prkle saanut niin onse kumma ettei niitä pois saa!!!:wall: Siinä sitten hikipäisenä huudan ja kiroon tangolle. Fikksua ja
tubbi sanoi:Aika monen pahemman taudin leviämiseen tarvitaan suora verikontakti,sen lisäksi pöpöt kyllä kuolevat tietämykseni mukaan hyvinkin nopeasti veren mukana.tuskimpa tässä maassa monikaan on mitään thaimaalaista hyppykuppaa kuntosalilta saanut,vaikka porukka joskus itseään laitteisiin telookin,kyllä ne on ihan muut olosuhteet varmastikkin
Tupla-J sanoi:Harvoinpa sitä tulee salilla enää käyneeksikään kyykyttämättä ketään, ollaan me humanistit sen verran brutaalia sakkia.
Ei helkkari, ne hikoilee! Kyllä ne sitten on kovempia ku me humanistit. Me nimittäin ei hikoilla ku luokkahuoneissa.Misanthrop sanoi:Tietojenkäsittelytieteilijät ne vasta pelottavia ovat -jo tuo nimihirviö kertoo millaisista pedoista on kysymys. Olen joskus eksynyt samalle salille treenaamaan ko. ihmisryhmän kanssa ja joutunut kauhun vallassa todistamaan seuraavaa: äärimmilleen pingoittuneet lihakset rankaisevat tyhjää levytankoa, hiestä kiiltelevän otsatukan alla kiiluvat eläimen silmät. Epäluuloisen kyräilyn takana hirveä latinki kätkettyä testosteronia ja pidäteltyä raivoa.. Luoja, salli noiden agressioiden purkautua kotona päätteen ääressä eikä meidän viattomien läsnäollessa salilla! ;)
Misanthrop sanoi:Tietojenkäsittelytieteilijät ne vasta pelottavia ovat -jo tuo nimihirviö kertoo millaisista pedoista on kysymys. Olen joskus eksynyt samalle salille treenaamaan ko. ihmisryhmän kanssa ja joutunut kauhun vallassa todistamaan seuraavaa: äärimmilleen pingoittuneet lihakset rankaisevat tyhjää levytankoa, hiestä kiiltelevän otsatukan alla kiiluvat eläimen silmät. Epäluuloisen kyräilyn takana hirveä latinki kätkettyä testosteronia ja pidäteltyä raivoa.. Luoja, salli noiden agressioiden purkautua kotona päätteen ääressä eikä meidän viattomien läsnäollessa salilla! ;)
nyt on vähän , mutta halliana meinas saada kerran hippoksella aikaseks aikamoisen kalapaliikin kun sammutti valot hippoksen salilta joskus aikanaan. Se on joskus sammutellu noita valoja muualtakin hippokselta ja painellu kuulema palohälytysnappuloita.. Mene ja tiedä :lol2:amf sanoi:Enpä moisiin ole törmännyt. Halli-Ana on joskus aikoja sitten tainnut jotain lyödä monnarilla, mutta ei sitä vielä taida voida tappeluksi sanoa.
Ne on oikeesti pelottavia.Misanthrop sanoi:Tietojenkäsittelytieteilijät ne vasta pelottavia ovat -jo tuo nimihirviö kertoo millaisista pedoista on kysymys.
lej sanoi:Samalla salilla on myös käynyt joku agre-muija, jota kaikki luuli aluksi mieheksi, ja se kanssa alkoi kerran käyttäytymään niin uhkaavasti, että oli lähellä, että se ei heittänyt ketään painoilla. Tyytyi onneksi vain paiskomaan niitä pitkin salia ja huutamaan ihmisille.
Sisyfos sanoi:Onkohan kyseessä Kupittaan sali, olen kerran todistanut siellä erään täti-ihmisen treeniä, johon kuului kovaääninen kiroilu, mulkoilu toisiin treenaajiin ja näiden sättiminen?
Juurikin se. Ja taitaa olla sama ihminen kyseessä.Sisyfos sanoi:Onkohan kyseessä Kupittaan sali, olen kerran todistanut siellä erään täti-ihmisen treeniä, johon kuului kovaääninen kiroilu, mulkoilu toisiin treenaajiin ja näiden sättiminen?
eikös tost ollu joku juttu aikoinaan tyyliin jossain iltasanomissa?make998 sanoi:Mä en jaksanu kaikkia viestejä lukea läpi eli en tiedä mainittiinko tämä.Eli Havukosken nuorisotilalla oli vissiin aika rähäkkä somaleiden ja yhden paikan (entisen) vetäjän kanssa.Oli kuulemma painot lentäny ja yks somali oli lyönyt tangolla sitä äijää,se oli saanu käden eteen mutta käsihän siinä murtu..en enää muista tarkemmin mitä siinä sit tapahtu.Juttelin sen äijän kanssa ja oli tosiaan ihan kunnon matsi ollut.