Tappelut saleilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alarik
  • Aloitettu Aloitettu
Junnuna about ensimmäisellä salikäynnilläni todistin läheltäpiti-tilanteen. Yksi tyyppi treenasi toisen mielestä huonossa paikassa, eikä siirtynyt pyynnöistä huolimatta, joten kesken pull-over sarjan toinen siirsi penkin ja siinä lötköttävän kaverin sivuun :) Hetki siinä sitten oltiin nenät vastakkain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole kertaakaan törmännyt, enkä tätä ketjua lukuunottamatta ees kuullut mitään. Jotain varmaan urbaania legendaa joskus kuulin kaverista joka olisi piloille menneen sarjan takia isolla levypainolla pistänyt pukukaapit sileiksi. Mutta tuo on tosiaa aika todennäköisesti vain paisuteltua juttua. Rauhallista on salilla aina ollut, erimielisyydet on tulleet lähinnä jostain musiikista ja nekin välillä salin henkilökunta ja joku treenaaja.

Joo, mahtava fiilis kun on hyvä treenivauhti päällä ja "lisäravinteet" jytää ja potkii. Mut sit se saakelin painonnostopelle nyysii 40kg käsipainot, ei helvata, pakko ottaa joku kynis lyömäaseeks ja huitasta nii et tuntuu....

;-)

No huh:eek: En oo ollut todistamassa ikinä muuta, kun joskus aikoinaan jotkut kaverit riiteli helvetin äkäisesti ravintoasioista:hyper: :lol2: :lol2: Eikä tietämystä vissiin ollut kummallakaan ainakaan ulkonäön perusteella:david:

Noh, kai ne tunteet voi semmosestakin kuumeta kun ollaan 200% guruja:D

Turussa, taas, olen sellaisen tapauksen nähnyt, kun yksi äijä kuumeni joillekin nuoremmille kavereille, kun ne eivät suostunnet poistumaan treenaamaan toiselle penkkitelineelle. Salilla oli siis kaksi telinettä, joista toisessa ne jätkät oli olleet jo jonkin aikaa.

Se ukko paukautti paikalle ja melkein heti vaati niitä jätkiä vaihtamaan telinettä. Ne tietysti oli ihmeissään ja ihan ystävällisesti sano, että mikset sä voi mennä tohon toiseen, kun se kerran on vapaa. Telineet oli täysin identtiset. Se ukko kilahti ihan täysin ja alkoi huutamaan, että olisi syytä väistää ennen kuin vetää niitä turpaan. Ja lähellä olikin, ettei niin tehnyt.

Syy vaihtoon oli se, että siinä toisessa, vaikka ne oli identtisiä telineitä, pystyy muka paremmin tekemään "katkaise selkäsi ja pompauta levytanko betonilattian kautta pullover look-a-like"-liikettä. Se sama äijä on juttujensa mukaan käynyt jo 20 vuotta salilla, mutta silti on ihan sen näköinen kuin muutkin aloittelijat ja tekee lähes kaikki liikkeet cheatilla ja päin vittua. Eikä silti saa painoja ylös.

Samalla salilla on myös käynyt joku agre-muija, jota kaikki luuli aluksi mieheksi, ja se kanssa alkoi kerran käyttäytymään niin uhkaavasti, että oli lähellä, että se ei heittänyt ketään painoilla. Tyytyi onneksi vain paiskomaan niitä pitkin salia ja huutamaan ihmisille.

Oi jospa olisi nämä kaksi henkilöä joskus olleet samana päivänä paikalla.

Timba79 sanoi:
Jotain varmaan urbaania legendaa joskus kuulin kaverista joka olisi piloille menneen sarjan takia isolla levypainolla pistänyt pukukaapit sileiksi.

K-P :hyper:

Alarik sanoi:
Minulla on vähän samanlainen kuva hammaslääketieteellisessä opiskelevista.

Niin, mutta onneksi me päästään purkamaan nuo sadistiset, sisälle pakkautuneet tunteet potilaisiin...

Enpä moisiin ole törmännyt. Halli-Ana on joskus aikoja sitten tainnut jotain lyödä monnarilla, mutta ei sitä vielä taida voida tappeluksi sanoa.

Reeenari sanoi:
Olen kerran todistanut kunnon nujakan salilla. Asuin silloin ulkomailla, ja kävin sellaisella salilla, jossa treenasi kohtuullisen paljon kilpailevia kehonrakentajia ja muutenkin kovassa kunnossa olevia treenaajia......................................
Missä tää oli?

:curs: Antihumanismia prkle. :curs: EN OO KOSKAAN VETÄNY HERNEITÄ MISTÄÄN NENÄÄ JA OON IHAN V**UN RAUHALLINEN:curs:

Hurjinta mitä mun salillaoloaikana on tapahtunu on varmaan joku tavallista kovempi yksittäinen karjasu...

Jos salilla on energiaa rähistä, on treeni liian löysää.
Enpä itse ole koskaan oikeastaan todistanut minkäänlaista konfliktia millään salilla, sanallista tahi fyysistä. Jos jotain on pakko mainita, niin yleensä vaan ne kuuluisat:"onko sulla pahasti kesken" ja "voinko tehä tässä välissä"-lausahdukset. Eikä siitä tulisi mitään jos salille mentäisiin sellasella:kaikki pois mun tieltä, mulle kaikki laitteet heti vapaaksi NYT!-asenteella, käytöstavat rokkaa missä tahansa paikassa, mutta erityisesti saliharrastuksen parissa :rock:

Olis se muuten aika hurjaa jos kuntosaleillekin tulisi portsarit. Voitaisiin käydä tämänkaltainen keskustelu:

"No niin, nuuhkaistaanpas ensin vähä. Mitäs sitä on otettu?"
"Jahas, mikä se täällä pullottaa? Pulloa taskussa vai?"
"No niin ja sitten avataan sitä treenikassia, jotain kilisee epäilyttävästi!"
"Voimanostovyössä on liian iso solki, sitä voi käyttää lyömäaseena. Ei käy."
"Proteiinihormoonia mehukanisterissa? Nyt jätkä ulos täältä!"

Portsari voisi myös käännyttää salin ovelta kaikki joilla on jo valmiiksi liian suuret lihakset. Mittanauhalla katsotaan onko hauis yli 50 senttiä. :D

Ei ole koskaan tullut tappelua todistettua. Olin kerran yhdellä maksuttomalla salilla vuonna kivi ja miekka. Sinne sitten pamahti 3 tyyppiä pilotti kahdella, nahkarotsi yhdellä ja maiharit jalassa kaikilla. Nämä veijarit rupesivat kovaan ääneen huutamaan jotain tähän suuntaan: "Onko herra xxxxx:sta näkynyt?!!" "Vittu se kuolee" "Ootteks nähny xxxx:sää meillä olis puhuttavaa sille nyt!!" tätä jatkui vähän aikaa ja salin jokaisen paikan tutkittuaan kaverukset lähtivät pihalle. Eli varmaan tuosta olisi jotain tappelun tapaista tullut sillä äijät tuntuivat olevan aika tosissaan, kun naamat olivat kokolailla tämän hymiön kanssa identtiset :curs: .
Täytyy sanoa, että mitään niin tyhmää en oikeastaan tiedä, kun salilla riidan haastaminen ja tappelut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom