Tappelut saleilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alarik
  • Aloitettu Aloitettu

Alarik

Banned
Mahtaakohan ihmisillä olla kokemusta tappeluista saleilla, kyse ei siis ole kamppailumatsauksesta tms. ringissä tai matolla vaan ihan kunnon rähäkästä. Voisi kuvitella että ringissä ja matolla tiukka matsaus voi useinkin mennä tappelun puolelle mutta onko tällaista nähty punttisalin puolella? Itse sain kerran todistaa tappelun jälkiä eräällä salilla millä kävin joku aika sitten, saavuin salille melko aikaisin aamulla ja ihmettelin kun poliisiauto oli oven edessä, tiskillä oli pari poliisia juttelemassa lipunmyyjän kanssa. Menin vaihtamaan vaatteeni ja kun menin salin puolelle niin myyjä oli siellä moppaamassa verta lattialta. Lähtiessä kysäisin myyjältä että mitä oli tapahtunut niin myyjä kertoi että jotain tappelunrähinää oli kuulemma ollut, tarkempaa tietoa en kysynyt että mistä oli ollut kyse. Kys. sali on lähinnä akateemisen väen käytössä mikä teki tapauksesta vielä oudomman, ei sen puoleen että akateemiset sen vähempää rähisisivät kuin ei-akateemiset mutta yleensä kys. salilla oli muuten hyvin rauhallista ja asiallisen oloista asiakaskuntaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh... :D

En ole kyllä kuullut koskaan että kukaan olis alkanut tappelemaan salilla mut näköjään se on mahdollista. Jännä homma että jos sattuu tuollaiseen paikkaan 'vihamiehiä' niin sitten siellä aletaan vääntämään...

"Vittu jätkä otti mun levypainon! Ny tulee nekkuun!":hyper:

no enpä oo ikinä kuullut että punttisalilla olisi tapeltu.. Voiko enää deividimpää meininkiä ollakkaan.

Noilla akateemisilla hörhöillä on semmosta patoutunutta raivoa. Humanistit on kaikkein pahimpia.

Aikoinaan olen Turun yliopiston salilla käynyt ja siellä olen pari kertaa nähnyt niin "kovia" jätkiä, että en ihmettelisi, jos siellä ainakin sanaharkkaa voisi helpolla tulla. Se kovaa menoa, kun kaksi kynäniskää alkaa kinaamaan. Varsinkin, kun eivät muutenkaan tiedä miten salilla käyttäydytään.

syy ei siis ole se aggressiivisuus, vaan se, että kun on kaksi humanistia, niin kumpikin on aina oikeassa.

Tommonen paikka on helvetin vaarallinen, jos tulee tönimistä tai oikein kunnon tappelu. Siellä kun törröttää kaikenlaista metallikulmaa johon voi lyödä itsensä ja/tai tappelun toisen osapuolen. -> Voi tulla rumaa jälkeä. :jahas:

En ole ikinä tappelua salilla todistanut, mutta olen kuullut että salilla missä treenaan annettiin aikoinaan porttikielto skineille.
Nämä kyseiset heput uhkasivat hakata salilla treenaavat neekerit ja ilmeisesti muutkin vähemmistöt.
Salin pikkujouluissa sitten voi toki veri kuohahtaa jos niikseen sattuu, mutta silloin on jo kuningas alkoholikin mukana kuvioissa.;)

Alarik sanoi:
Mahtaakohan ihmisillä olla kokemusta tappeluista saleilla, kyse ei siis ole kamppailumatsauksesta tms. ringissä tai matolla vaan ihan kunnon rähäkästä. Voisi kuvitella että ringissä ja matolla tiukka matsaus voi useinkin mennä tappelun puolelle.

Siis mitä hä? Tarkotitko et kamppailulajien treeneissä menis reenit tappeluksi? Siis esim. kesken nyrkkeilyn alettaisiin tappelemaan? Oon ny ihan pihalla. Eihä tommosta voi tapahtua.

Kilkenny sanoi:
Noilla akateemisilla hörhöillä on semmosta patoutunutta raivoa. Humanistit on kaikkein pahimpia.
LOL! Totta! Se on niiiin syvällä, että sen kerran kun se nousee pintaan niin se on tosi rumaa katottavaa. Ja loppuikänsä häpeää sitten.

lej sanoi:
Se kovaa menoa, kun kaksi kynäniskää alkaa kinaamaan. Varsinkin, kun eivät muutenkaan tiedä miten salilla käyttäydytään.

Heh, tähän mennessä huikein salikokemus on se kun salille tuli jotain ulkolaisia vaihto-oppilaita. No, eihän siinä mitään mutta kun eivät tienneet treenauksesta mitään ja alkoivat sitten pitää laitteita varattuna muilta salilla kävijöiltä. Meinasi ruveta vituttaan siinä vaiheessa kun spedet vaan sönköttää jotain espanjaa keskenään eikä kukaan tehnyt mitään liikkeitä. Olisi tehnyt mieli sanoa pari kertaa "Get the fuck out from here!" mutta lähdin sitten itse pois kun ei jaksanut jäädä odottelemaan laitteiden vapautumista.

protsku sanoi:
Heh, tähän mennessä huikein salikokemus on se kun salille tuli jotain ulkolaisia vaihto-oppilaita. No, eihän siinä mitään mutta kun eivät tienneet treenauksesta mitään ja alkoivat sitten pitää laitteita varattuna muilta salilla kävijöiltä. Meinasi ruveta vituttaan siinä vaiheessa kun spedet vaan sönköttää jotain espanjaa keskenään eikä kukaan tehnyt mitään liikkeitä. Olisi tehnyt mieli sanoa pari kertaa "Get the fuck out from here!" mutta lähdin sitten itse pois kun ei jaksanut jäädä odottelemaan laitteiden vapautumista.

Hyvä ettei kuitenkaan mennyt tappeluksi saakka.

Mielenkiintoisena yksityiskohtana kerrottakoon että tuon mainitsemani tapauksen jälkeen kys. kuntosalin hoitaja sai poliiseilta jotain erikoistököttiä sen veren poispyyhkimiseen, jäipä vain mieleen.

protsku sanoi:

Eikö kielitaito sitten riittänyt tuota "fuckia" pidemmälle, esimerkiksi ohjeistamaan/neuvomaan ulkomaan poikia..
Ei kannata pitää vitutusta sisällä, saattaa seuraavalla kerralla napsahtaa... ;)

Olen kerran todistanut kunnon nujakan salilla. Asuin silloin ulkomailla, ja kävin sellaisella salilla, jossa treenasi kohtuullisen paljon kilpailevia kehonrakentajia ja muutenkin kovassa kunnossa olevia treenaajia.

Sali oli jaettu perinteisesti niin, että aerobiset laitteet muodostivat rivistön/jonon. Itse hiippailin aina takariviin, jotta pystyin tiirailemaan edessä stepperiä polkevia naisihmisiä :jahas:
No tällä kertaa edessäni stepperiä tahkosi kuitenkin isokokoinen paikallinen kaveri. Yhtäkkiä säpsähdin kun joku kävelee steppereiden välistä, menee edessäni olevan kaverin viereen ja rehellisesti takavasemmalta lyö tätä nyrkillä suoraan naamaan.
Tämän jälkeen alkaa hurja huuto kun kaverit yrittävät tosissaan ottaa toisiltaan tajun pois. Tosin yhtään kunnon iskua ei enää vaihdeta, vaan se on enemmän sellaista vääntämistä kun kunnollinen nyrkkitappelu. Kukaan ei mene väliin, kunnes salin ainoa työntekijä - parikymppinen noin 45 kiloinen tyttö- juoksee hätiin. Kova meteli jatkuu, mutta tilanne rauhoittuu kun tappelun aloittaja ottaa treenikassinsa ja poistuu salilta. Toinen kaveri saa apua "vammoihinsa" salin työntekijältä ja jatkaa ensiavun jälkeen stepperin polkemista.:rock: Samana päivänä kaverukset ottavat kuulemma kunnolla yhteen vielä salin lähellä olevassa hampurilaisravintolassa.

Myöhemmin kysyin yhdeltä salilla samaan aikaan olleelta paikalliselta tytöltä syytä tappeluun, niin siinä oli ilmeisesti selvitelty jonkinlaista huumekauppaan liittyvää kinaa. Molemmat näistä pukareista olivat ilmeisesti myyntipuolella ja oli sitten kai tullut jotain häikkää siitä, että kuka myy kenelle ja mitä :kippis1:

Misanthrop sanoi:
Eikö kielitaito sitten riittänyt tuota "fuckia" pidemmälle, esimerkiksi ohjeistamaan/neuvomaan ulkomaan poikia..
Ei kannata pitää vitutusta sisällä, saattaa seuraavalla kerralla napsahtaa... ;)
Jos kyse on Turusta, niin luuletko, että sinne tulisi niin fiksuja vaihto-oppilaita, ettän niitä viitsisi edes neuvoa.;)

Pari kertaa muutama vuosi sitten, ennen kuin siirryin toiselle salille, siellä yliopiston salilla näki niitä vaihtareita ja touhu oli yleensä painonnostokilpailua selänkatkomistyylillä ja sen jälkeen istuivat laitteissa loppuajan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom