Tapout xt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Erja-L.H
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mainostenorjana :face: haksahdin tähän tapout xt-juttuun, onko muita samaan "ansaan" menneitä? Tarkoituksena olis tänään kokeilla core osio tästä.

Mutta jos jollain kokemusta ja ehkä tuloksiakin niin olis kiva kuulla !
Palaan asiaan kunhan treeni takana :hyper:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itsekin mietin yhteen väliin tuon tilaamista. En vain löytänyt mistään kokemuksia tuosta niin jätin sitten tilaamatta.

Oon tilannut ja nyt on kaksi treeniä vedetty. Pakko sanoa että aika hc treeni on, mutta eipähän ainakaan kylmäksi jätä. Toistaiseksi oon sitä mieltä, ettei huono ostos, mutta saa nähdä pystyykö ihan tuon suositellun aikataulun mukaan vetämään (6 krt/vk) näin kylmiltään. Haastava pitkään treenanneellekin.

palailen asiaan enemmän kokemusta omaavana.

Itse hommasin tuo tapout XT setin itselleni. Olen nyt kuukauden käynyt salilla ja ajattelin vielä käydä kolme viikkoa, jolloin peruskuntoni hieman kasvaa. (myös määräaikaisuuteni salilla päättyy). Tämän jälkeen aloitan 90 päivän tapout XT treenin! härdellille: Ohjelma sisältää 12 dvd:tä. 1 dvd, 1 viikko (kuusi päivää). Jonka jälkeen siirrytään dvd nro kahteen, jota tehdään seuraava viikko jne. Kuminauhoja käsittääkseni kannattaa hommata vahvempia ja useampia. Kyseessähän tulee olemaan itselleni melkoinen elämäntapamuutos muutenkin, joten ajattelin asiasta ehkä aloittaa blogin pitoa :)

Kaveri tuota ainakin kovasti suositteli ja kehui. Mä hikoilen kuin pieni sika niin en moista viitti hankkia. Lemahtaa muuten pian koko kämppä hieltä kun alkaisi kotona moista treeniä vetämään.

Latasin ton netistä. Onks siinä montaki semmosta narua mukana? kyllä tolla ainaki rasvaa polttaa :D. Ei tossa kyllä mitään uutta ollu imo, ainoo vaan että noi on koottu tohon 45min.

Tulipa ostettua tuo, alkusilmäyksellä ei näytä ihan läpihuutojutulta vaan jopa melko rankalta :eek:
Töiltä kun keskiviikkona tai tiistaina kerkeää kokeilemaan niin päivitellään mielipidettä tänne.

Itselläni on toinen Tapout XT viikko käynnistynyt. Itselläni taistelulajitaustaa ja tykkään muutenkin 'raisummasta' treenistä ylipäätään. Ulkomaan asukkina olen treenannut pääasiassa kotona jo monta vuotta- takana on Insanityt ja P90X:t pari mainitakseni (P90X on muuten todella hyvä treeniohjelma)

Tykkään todella paljon XT:stä, ja suosittelen jos tykkää haastaa itseään, tässä treenissä tosiaan hiki lentää ja tekee mieli lopettaa :) Mutta kuitenkin painaa menemään. Treeniaika kuluu nopeasti, kun koko ajan vaihdetaan liikettä (välillä hieman liiankin nopeasti). Itse olen hommannut tällaisen 'kotikuntosalin', jonka avulla ainakin itse (hieman alle 3-kybänen N) olen saanut lihasmassaa kasvatettua: Bodylastics 28 pcs *MMA TRAINING Set (328 lbs.) Quick-Clip Resistance Bands System with 12 anti-snap exercise tubes, Heavy Duty components, carrying case, DVD and FREE 6 month membership to LIVEEXERCISE website: Amazon.co.uk: Sports & Outdoors

Tapoutissa kyllä tarvitsee olla nuo vastuskuminauhat, isoimmassa osassa treenejä niitä käytetään (ohjelman latasin netistä). Kolme kuukautta aion vetää aikataulun mukaan, jonka jälkeen hyvin ansaitulle joululomalle Suomeen. :) Tänne voin päivitellä treenifiiliksiä.

Zone-sarja -42%
Kokeilin tuota upper body strenghtiä ja olkapäät aivan loppu jo 10min jälkeen :face:
Ei ollut toivoakaan ekalla yrittämällä koko reeniä läpi pelkän salilla käymisen jälkeen, rasitus niin erilaista että hieman pitää aloitella tässä vielä että saa kehon kestämään kokoaikaista rasitusta :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä tykkäsin kanssa ja mun mielestä nuo on hyvää vaihtelua treeniin. Mulla nostaa kynnystä jättää treeni väliin sellasina päivinä kun ei vaan huvita lähtä salille tai ulos lenkille. Ja tulee tehtyä vähän erilaisia liikkeitä kropalle, noissa on tosi paljon erilaisia lankku- ja punnerrussovelluksia.

Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen kerta ikinä kun joku TV Shopin liikuntahärvellys on sen näköistä, että sillä voi jopa saada tulosta aikaan.

Bodypeukku :thumbs: Tapoutille siitä, etteivät lähteneet siihen 3min kaksi kertaa viikossa soopaan... jos kehitystä haluaa vaatii se kolme varttia kuusi kertaa viikossa :)

Back
Ylös Bottom