Tapatko itsesi ja lapsesi ruokaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niih, tuokin on vaan yhen valmistajan luku. Tosin, töissä kun kattoo porukan sapuskoja niin kyllä siellä on välillä se 5 läppää mukana, kun ei niistä nälkä lähe ellei tosissaan syö.

Entisessä duunipaikassa kun oli urakkahomma ja tauot oli parin tunnin välein se 5min niin tuolloin monet (ja joskus itsekin) söi näitä Atrian kymppi-tuumaisia. Todellinen tosimiehen eväs oli päällekäin kaksi jauheliha-roiskeläppää ja koko paska naamariin parissa minuutissa. :D

Ei kyllä ole siihen duunipaikkaan ikävä. Kyllä mä kiireen ymmärrän, mutta syöminen on itselle pyhä hetki.

Itse katsoin tuon sarjan joku reilu kuukausi sitten ja täyttä asiaa oli. Mutta eipä ne jenkit mitään tajua, tuossakin kaikki olivat sitä mieltä, että Jamie oli väärässä, vaikka miten todisteltiin asiat.

Itse katsoin tuon sarjan joku reilu kuukausi sitten ja täyttä asiaa oli. Mutta eipä ne jenkit mitään tajua, tuossakin kaikki olivat sitä mieltä, että Jamie oli väärässä, vaikka miten todisteltiin asiat.

Aina voi luottaa siihen että suomijuntit uskoo TV:n realitysarjat totena.

Nostellaas taas vähän vanhaa ketjua, kun en parempaakaan paikkaa tälle keksinyt:

Herätyksen paikka – Suomi on Euroopan sairain maa

Tässä pieni yhteenveto vallitsevasta tilanteesta:

- Mielialalääkkeitä syö noin 750 000 suomalaista.

- Kolesterolilääkkeitä syö noin 670 000 suomalaista.

- Verenpainetautiin suunnattuja lääkkeitä syö lähes 500 000 suomalaista.

- Unilääkkeitä syö lähes 370 000 suomalaista.

- Astmalääkkeitä syö lähes 190 000 suomalaista.

Sairastelun keskeisimpänä seikkana on kuitenkin syytä pitää suomalaisten surkeita ruokailutuottumuksia. Kun syömme monipuolisen huonosti, ei sairauksia tarvitse haikailla. Jo pienillä ruokavalioon liittyvillä korjauksilla voimme saada aikaan hämmästyttäviä muutoksia.

Suurin osa meistä tietää tämän, mutta vain harvaa asia kiinnostaa, ja vielä harvempi on valmis tekemään mitään asian hyväksi. Edes vakava sairastuminen ei välttämättä saa ihmistä muuttamaan ruokailutottumuksiaan.

En tiennyt, että asiat ovat ihan näin huonosti. :(

Zone-sarja -42%
Nostellaas taas vähän vanhaa ketjua, kun en parempaakaan paikkaa tälle keksinyt:
<linkki artikkeliin jossa kaikki sairaudet paranis jos vaan syötäis terveellisemmin>

En tiennyt, että asiat ovat ihan näin huonosti. :(

Vittu mitä paskaa.

No ei se nyt varmaan sita tarkoita etta KAIKKI sairaudet paranisivat ruokavalion muutoksella, mutta olen ihan varma etta ainakin osa olisi ehkaistavissa/parannettavissa ruokavalion fiksaamisella. Ihmiset nyt vaan yleisesti ottaen syovat ihan pain vittua eika suurinta osaa kiinnosta yhtaan mita pistaa suuhunsa. Surullista sinansa, koska ainakin omasta mielestani oma kroppani on tarkein omaisuus mita minulla on ja sen takia haluan pitaa siita mahdollisimman hyvaa huolta... Ja hyvinvointi lahtee ensisijaisesti sisalta pain.

Aika melkoisesti helpottaisi jos jengi ei dokaisi niin saatanasti. Sen jälkeen voidaan hifistellä ruokien kanssa.

Se nyt on sanomattakin selvaa, mutta ei terveellisesti syominen silti ainakaan mun mielesta ole mitaan hifistelya vaan sen pitaisi olla ihan itsestaanselva asia. Kuten alkoholin kayttamattomyyden/kohtuukaytonkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vitsi mä en edes muista koska oisin viimeeks ostanu einesruokaa :wtf: Jos ei nakkeja lasketa :nolo: Tosin en tiedä onko tää ainainen jauheliha, kanasuikale linjakaan niin hyvä.

Tänään tv2 klo 22.05

Vauvanruuat ovat lisäainepommeja

Silminnäkijä: Koiranruokaa vauvalle?

Onko lemmikin ruoka lasten valmisruokaa terveellisempää? Kannattaisiko vauvoille syöttää koiranruokaa? Ohjelma selvittää, miksi ihmisruuassa sallitaan yli 180 lisäainetta, mutta sama ei tule kuulonkaan lemmikkien kohdalla. Hätkähdyttävä on myös fakta, että suuri osa alle kolmevuotiaista elää pääasiassa eineksillä.

Mitä enemmän näitä katsoo niin sitä vähemmän tuota teollista moskaa haluaa syödä tai mahdollisesti tulevaisuudessa syöttää jälkipolville.

Ja tänään tulee telkkarista: A-talk: Hyvä, paha luomu klo 21.05.

Latest posts

Back
Ylös Bottom