BB Tapani Tape Valkosen elämäkerta

Jos ihminen kertoo arvostavansa eniten jotain elämänarvoa, mutta ei vaikuta noudattavan tätä itse, niin hän ei silloin kovin paljon sitä voi arvostaa.

Tämän enempää en nyt vaivaudu tätä ajattelemaan.

Ehkä olis syytä.Tässä aletaan taas mennä aika sakealle aaltopituudelle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oma eparehellisyys ja muitten rehellisyys on hyva yhdistelma jos tarkoitus on kusettaa muita. Miksi han ei arvoistaisi siten muitten rehellisyyttä.

Nyt kato hetki ensin sun omaa nikkiä ja mieti sitten uudestaan mitä tuli kirjotettua.Me ollaan täällä foorumin alueella joka on omistettu kilpailijoille ja täällä tuntuu taas samat nimimerkit mutaavan vesiä sellasilta hahmoilta jotka on omistanut koko elämänsä lajille.P.I.S.T.E

Nyt kato hetki ensin sun omaa nikkiä ja mieti sitten uudestaan mitä tuli kirjotettua.Me ollaan täällä foorumin alueella joka on omistettu kilpailijoille ja täällä tuntuu taas samat nimimerkit mutaavan vesiä sellasilta hahmoilta jotka on omistanut koko elämänsä lajille.P.I.S.T.E
En ole kyseenalaistanut Tapen lajiin omistautumista missaan vaiheessa. En ole mudannut kenenkaan vesia. Sen tekee ihmiset itse omilla teoillaan. Jos olen laittanut tanne jotain joka ei ole faktaa korjaa ihmeessa.

Sulla on kova tapa loukkaantua muiden puolesta.

Tape vaikuttaa olevan taparikollinen ja rikokset harkittuja.

Kehonrakennusura ei sitä asiaa mihinkään muuta.

Tapelle toivon silti kaikkea hyvää ja sitä, että pääsisi rikoksista eroon.

Viimeksi muokattu:
Oma eparehellisyys ja muitten rehellisyys on hyva yhdistelma jos tarkoitus on kusettaa muita. Miksi han ei arvoistaisi siten muitten rehellisyyttä.

Onko Tape kusettanut muita, bisneskumppaneitaan tai kavereitaan?
Tässä tapauksessa varmaan tuolla rehellisyydellä tarkoitetaan juuri sitä, että kavereita tai bisneskumppaneita ei kuseteta. Yhteiskunta on sitten erikseen ja näin sen varmaan moni yrittäjä muutenkin kokee. Ihan turha on luulla, että parturi löisi kaikki kavereiden ja sukulaisten hiustenleikkuut kassaan, tai hieroja ei koskaan hieroisi ketään "kaverihinnalla", tai PT:t löisi kaikki verotukseen. Tapella vaan on tässä isommat kuviot.

Tapen salilla joskus aikoinaan kävin ja sellanen kokemus on, että kenenkään kanssa ei ole ollut niin helppo sopia hommia kuin Tapen. Opiskelijana kortin sai "kuivamaan" lomien ajaksi ja aikaa pidennettiin vastaava aika kortin peräpäästä. Maksut sai aina sovittua ja välillä pääsi velaksi treenaamaan, kunnes sai opintotuet. Ei ole puhettakaan, että tällaiset järjestelyt olisi millään muulla salilla toimineet.

Tape vaikuttaa olevan taparikollinen ja rikokset harkittuja.

Kehonrakennusura ei sitä asiaa mihinkään muuta.

Tapelle toivon silti kaikkea hyvää ja sitä, että pääsisi rikoksista eroon.

Tätä on aika vaikee olla ottamatta henkilokohtasesti mutta mä yritän koska oletan että kaikki osapuolet ovat täysi ikäisiä aikuisia.Täällä akaa olla taas ilma täynnä syytöksiä joiden takana on pelkkä ilma.
Treenatkaa nyt edes.

Onko Tape kusettanut muita, bisneskumppaneitaan tai kavereitaan?
Tässä tapauksessa varmaan tuolla rehellisyydellä tarkoitetaan juuri sitä, että kavereita tai bisneskumppaneita ei kuseteta. Yhteiskunta on sitten erikseen ja näin sen varmaan moni yrittäjä muutenkin kokee. Ihan turha on luulla, että parturi löisi kaikki kavereiden ja sukulaisten hiustenleikkuut kassaan, tai hieroja ei koskaan hieroisi ketään "kaverihinnalla", tai PT:t löisi kaikki verotukseen.

Puhut kuin Tapen saamat tuomiot olisivat tulleet ihan normaalista kansalaisen toiminnasta. Tuleeko mieleen, että yhteiskunta on itseasiassa jokainen ihminen? Myös sinä. Ei se ole mikään kaukainen kummajainen jonka kusettaminen ei vaikuttaisi mihinkään.

Mafiahan on järjestö, jossa omia ei saa kusettaa, mutta yhteiskuntaa saa. Nekin taitavat olla sinun mielestäsi rehellisyyttä arvostavaa porukkaa.

Tiedän kyllä itse varsin hyvin millaista on olla yrittäjä ja mitä kaikkea se mahdollistaa. Ei niistä pikku verokikkailuista kuitenkaan mitään vankeustuomiota jaeta.

Viimeksi muokattu:
Tätä on aika vaikee olla ottamatta henkilokohtasesti mutta mä yritän koska oletan että kaikki osapuolet ovat täysi ikäisiä aikuisia.Täällä akaa olla taas ilma täynnä syytöksiä joiden takana on pelkkä ilma.
Treenatkaa nyt edes.

Miksi sinä otat näitä henkilökohtaisesti vaikka asiat ja syytökset eivät liity sinuun laisinkaan? Oletko joku sijaiskärsijä vai mitä vittua?

Puhut kuin Tapen saamat tuomiot olisivat tulleet ihan normaalista kansalaisen toiminnasta. Tuleeko mieleen, että yhteiskunta on itseasiassa jokainen ihminen? Myös sinä. Ei se ole mikään kaukainen kummajainen jonka kusettaminen ei vaikuttaisi mihinkään.

Joo, en tunne tulleeni mitenkään Tapen kusetetuksi, vaikka onkin yhteiskuntaa kusettanut. Päin vastoin, Tape on aina ollut reilu mua kohtaan ja pelkkää positiivista sanottavaa oman kokemuksen mukaan herrasta, kuten sanoin.

Mafiahan on järjestö, jossa omia ei saa kusettaa, mutta yhteiskuntaa saa. Nekin taitavat olla sinun mielestäsi rehellisyyttä arvostavaa porukkaa.

Mafia on mulle sen verran etäinen, että ei mulla ole siihen mitään mielipidettä.
Mutta eihän se sen kummempaa bisnestä ole kuin mikään muukaan. Siinä vaan on riskianalyysiin otettava mukaan linnatuomio. Jotkut ehkä haluaa ottaa sen riskin suurempia voittoja tavoitellessaan.
Kyllähän monet elektroniikkajätit ja vaatemerkit tuottaa tavaroitaan mm. lapsityövoimalla ja lähes orjuudeksi laskettavilla ihmisoikeuksilla. Silti ne täyttää kaikki yhteiskunnan määrittämät eettiset ohjeistukset veroja myöten.
Joten sinällään yhteiskuntakelpoisuus ei merkkaa minulle mitään siinä, arvostanko jotain vai en, tai onko yritys minun mielestäni rehellinen.

Tiedän kyllä itse varsin hyvin millaista on olla yrittäjä ja mitä kaikkea se mahdollistaa. Ei niistä pikku verokikkailuista kuitenkaan mitään vankeustuomiota jaeta

Myöskään yhteiskunnan määrittämä rangaistusasteikko ei toimi minulle mitenkään mittarina sille, miten hyväksyttävää tai ei-hyväksyttävää joku asia on.
Seksuaalirikoksistakaan ei usein jaella mitään vankeustuomioita, mutta ilmeisesti käyttämälläsi logiikalla ne on ihan ok, tai ainakin huomattavasti vähäpätöisempiä kuin Tapen toilailut. Lähinnä verrattavisssa siihen, että hieroja hieroo kaverin verovapaasti.

Mut ei siinä, jokainen toki määrittää itse elämänsä normit ja eettiset rajat. Sulla ne on tällaset.

Sun argumentaatiota tässä ketjussa tai vaik Savolaisen ketjussa on kyllä aika haastavaa tulkita? Sakeus taitaa olla enemmän siellä päässä?

Noita Oskarin tekstejä lukiessa tulee usein olo, että on piilokamerassa.
Seksuaalirikoksistakaan ei usein jaella mitään vankeustuomioita, mutta ilmeisesti käyttämälläsi logiikalla ne on ihan ok, tai ainakin huomattavasti vähäpätöisempiä kuin Tapen toilailut. Lähinnä verrattavisssa siihen, että hieroja hieroo kaverin verovapaasti.

Mut ei siinä, jokainen toki määrittää itse elämänsä normit ja eettiset rajat. Sulla ne on tällaset.

Mikään rikos ei ole lähtökohtaisesti ok. Näin en ole sanonut. Itse en yrittäjänä osta edes yhtä ruuvia firman piikkiin jos tiedän, että käytän sen itse. Käy kyllä usein mielessä, ettei nyt pieni sääntöjen venyttäminen haittaisi. Jos näin tekisin, niin en silti sitä puolustelisi ja vähättelisi sitä omaa syyllisyyttäni lieventääkseni.

Onko sulla itsellä jotain bisneksiä menossa kun pitää noin paljon rikoksia vähätellä?

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom