BB Tapani Tape Valkosen elämäkerta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ok. Hyvä vinkki. Pistin kirjaston kautta varaukseen. Jää mielenkiinnolla odottamaan.

"Valkonen kertoo nähneensä Zanen Kultsalla kahvilan jonossa ja ihmetelleensä ensin, että kuka on tuo pieni mies verkkapuvussaan? Myöhemmin Valkonen näki Zanen lavalla poseeraamassa, ja nyt tämä olikin muuttunut valtavan isoksi, sen lisäksi että oli täydellisen sopusuhtainen. Kehonrakennuksessa on aina kyse illuusiosta."

Valkonen ei varmasti ole ainoa, joka on Zanen fyysistä pienuutta ihmetellyt, verrattuna siihen uskomattomaan illuusioon, joka syntyi Zanen astuttua lavalle.

On kovaa kritiikkiä kyllä. Hyväksymättä laittomuuksia niin onko täällä montakin ks liiton mestaria tai minkään muunkaan liiton kuka tähän keskusteluun osallistuu? Tape ei kuitenkaan ihan teini ollut enää ~2014 vuonna. 😊

On kovaa kritiikkiä kyllä. Hyväksymättä laittomuuksia niin onko täällä montakin ks liiton mestaria tai minkään muunkaan liiton kuka tähän keskusteluun osallistuu? Tape ei kuitenkaan ihan teini ollut enää ~2014 vuonna. 😊
Oletko nähnyt kyseisen liiton tason?

Oletko nähnyt kyseisen liiton tason?
Joo se tietty on kisaajien oma asia missä kunnossa lavalle tullaan mutta niinhän se menee että kilpailijat tekee kisasta kovan mutta ei se mielestäni tee yhtään väheksyttävämmäksi sitä että voittaa vähemmän ”arvostetun” liiton kisat.

Saman dieetin ne urheilijat joka tapauksessa tekee ja lahjakkaimmat menee kisaamaan sinne missä on jaossa eniten rahaa. Tai niin minä ainakin tekisin.

Aina voi mennä perästä ja voittaa ne kisat jos se ihan ilmaiseksi tulee. 👍🏼

Täytyypäs ostaa kirja.
Tapelle tulee täällä aika paljon negatiivista mutta on mukava tyyppi livenä.
Sen verran pitkään ollut bodikuvioissa mukana että luulen hyviä juttuja riittää kirjassa.

Joo se tietty on kisaajien oma asia missä kunnossa lavalle tullaan mutta niinhän se menee että kilpailijat tekee kisasta kovan mutta ei se mielestäni tee yhtään väheksyttävämmäksi sitä että voittaa vähemmän ”arvostetun” liiton kisat.

Saman dieetin ne urheilijat joka tapauksessa tekee ja lahjakkaimmat menee kisaamaan sinne missä on jaossa eniten rahaa. Tai niin minä ainakin tekisin.

Aina voi mennä perästä ja voittaa ne kisat jos se ihan ilmaiseksi tulee. 👍🏼
Ei itellä mitään Tapea vastaan ole, en juurikaan tiedä mitään hänestä kun en oo seurannut. Yökylässä Maria Veitola vaikutti ainakin leppoisalta tyypiltä.

Onhan se hieman eri karsiutua eliminaatiosta ja voittaa kovatasoinen kilpailu kuin tehdä podet ja kehua olevansa Suomen mestari.

Tuolla kyseisessä liitossa taitaa jonkin verran olla selkeää syntholin käyttöä eikä siihen taideta puuttua koska heidän säännöt sen varmaan sallii? Musta se on ainakin todella ruman näköistä kun pilataan lihaksen oikea muoto (kuten Tapen hauikset)

Tiesittekö että Tape on professori? Eivaan 😁😁
Screenshot_20210412-193322_Chrome.jpg

Ei itellä mitään Tapea vastaan ole, en juurikaan tiedä mitään hänestä kun en oo seurannut. Yökylässä Maria Veitola vaikutti ainakin leppoisalta tyypiltä.

Onhan se hieman eri karsiutua eliminaatiosta ja voittaa kovatasoinen kilpailu kuin tehdä podet ja kehua olevansa Suomen mestari.

Tuolla kyseisessä liitossa taitaa jonkin verran olla selkeää syntholin käyttöä eikä siihen taideta puuttua koska heidän säännöt sen varmaan sallii? Musta se on ainakin todella ruman näköistä kun pilataan lihaksen oikea muoto (kuten Tapen hauikset)
Ymmärrän tavallaan pointtisi mutta samaan kategoriaan putoaa ks ajatus mallilla kehonrakennus liiton mestari ja fitness urheilun mestari. Kumpiko niistä sitten ei ole mestari?

se on tosiaan maku kysymys mitenkä halutaan sääntöjä laittaa tuon syntholin käytön osalta ja niinkuin jo osan kehonrakennus lajin ideologiaan tavallaan kuuluu ”ei testata” niin eikö se salli sitten tosiaan kaikki.

Siinä olen samaa mieltä että millekkä se näyttää jos sitä reilusti käytetään. 👍🏼

Tape-elämäkerta saatavana nyt myös äänikirjana, eli ei tarvii edes lukea. Bookbeat, Storytel ym...

Kirjan julkaisuaikaan sopii hyvin tämän päivän uutinen:

Rehellisyyttä arvostava Tapani Valkonen on sanojensa mittainen mies. Hän oli niin rehellinen, että tunnusti syyllistyneensä törkeään velallisen epärehellisyyteen, kolmeen rekisterimerkintärikokseen sekä törkeään veropetokseen.

Tapani Valkonen ei missään sanonut itse olevanse rehellinen vaan arvostaa rehellisyyttä.Siinä on ero jos vaivautuu ajattelemaan.

Jos ihminen kertoo arvostavansa eniten jotain elämänarvoa, mutta ei vaikuta noudattavan tätä itse, niin hän ei silloin kovin paljon sitä voi arvostaa.

Tämän enempää en nyt vaivaudu tätä ajattelemaan.

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom