tankkaus ennen aamuaerobista

Ikä
44
Eli mitenkä on kannttaako aamulla ennen lenkille lähtöä tankata edes proteiinia, vai onko parempi että lähtee ihan tyhjällä mahalla käpsyttelemään. Tarkotuksena olis ihan puhdas rasvanpoltto, ilman että lihaksia lähtee...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä tommonen 20 grammaa heraa vois olla ihan paikallaan, ei hirvittävästi vaikuta rasvanpolttoon mutta ehkäisee kataboliaa.

Mä olen todellakin ihmetelly tuota tapaa että lähetään lenkille ennen aamupalaa. Joskus näkee että ihan huippu-urheilijat sanoo tekevänsä niin. Mahtaa vaan pukata melkosen katabolian päälle..

porrada sanoi:
Mä olen todellakin ihmetelly tuota tapaa että lähetään lenkille ennen aamupalaa. Joskus näkee että ihan huippu-urheilijat sanoo tekevänsä niin. Mahtaa vaan pukata melkosen katabolian päälle..

Aamuaerobinen tyhjään vatsaan toimii rasvanpoltossa tautisen varmasti. Aihetta käsittelee pakkiksellakin noin N+1 threadia (N=iso luku).

Herra Hera sanoi:
Aamuaerobinen tyhjään vatsaan toimii rasvanpoltossa tautisen varmasti. Aihetta käsittelee pakkiksellakin noin N+1 threadia (N=iso luku).

Ehdottomasti tyhjällä vatsalla ja perään aamupala!! Yksinkertaista!

Ehdottomasti tyhjällä vatsalla aamulenkki.

Mä juon sen litran vettä ja lähen käveleen sen jälkeen. Ehtii pikkasen heräilläkki ja laittaa vaatetta päälle.

Itse otan protskudrinkin ennen lenkille lähtöä. Käsitykseni mukaan siitä ei pitäisi olla ainakaan haittaa rasvanpolton kannalta.

Kahvia kahvia koneeseen. Ruokaa vasta treenin jälkeen.

Jep - rasvanpolttotarkoitukseen tyhjä vatsa ehdottomasti. Jos hirveä kataboliaskitsopelko iskee päälle niin glutamiinia ja/tai bcaa:a voi ottaa. Tai sitten hifiheraa. Mutta vain vähän, eikä välttämättä.

Voisiko joku ystävällinen ihminen vääntää minulle rautalangasta, mitä haittaa proteiinidrinkistä on ennen aamulenkkiä? :david:

Mulla coctail ennen aamuaerobista on tällä hetkellä

-500 mg C-vitamiinia
-5 BCAA nappia (US Masters, pitäisiköhän ottaa enemmän?)
-UN HydroBurn (MaHuang -versio)
-huudellaan alas puolella litraa vettä jossa 15ml omenaviinietikkaa

Vire on hirveä :hyper:

Sakael sanoi:
Voisiko joku ystävällinen ihminen vääntää minulle rautalangasta, mitä haittaa proteiinidrinkistä on ennen aamulenkkiä? :david:

Ihan heittona vaan, ei mitään faktaa. Mutta elimistöhän tarvitsee hiilihydraattia toimiakseen. Jos sitä ei elimistössä ole, niin sitä otetaan rasvakerroksesta. Siis maksa muuttaa triglyseridin glukoosiksi. Jos taas elimistössä on proteiinia vapaana, tehdään siitä elimistön tarvitsema glukoosi, jolloin rasvan käyttö energiaksi vähenee.

Powerhousu sanoi:
Ihan heittona vaan, ei mitään faktaa. Mutta elimistöhän tarvitsee hiilihydraattia toimiakseen. Jos sitä ei elimistössä ole, niin sitä otetaan rasvakerroksesta. Siis maksa muuttaa triglyseridin glukoosiksi. Jos taas elimistössä on proteiinia vapaana, tehdään siitä elimistön tarvitsema glukoosi, jolloin rasvan käyttö energiaksi vähenee.

Joo tällainen käsitys mullakin asiasta on. Eli itsekin oon tyhjän vatsan kannattaja..

Kahvia, stack2 (niitä oli jäänyt kaappiin puoli purkillista) ja vettä on meikäläisen eväät 0,5 h ennen lenkkiä..

edit: Ja vielä, että kai se proteiinin hyöty jää aika minimaaliseksi kun se käytetään energiaksi eikä "rakennusaineena"??

S225T sanoi:
Jep - rasvanpolttotarkoitukseen tyhjä vatsa ehdottomasti. Jos hirveä kataboliaskitsopelko iskee päälle niin glutamiinia ja/tai bcaa:a voi ottaa. Tai sitten hifiheraa. Mutta vain vähän, eikä välttämättä.

Kaseiini voisi myös toimia hyvin..

Itse otan pari lasia vettä ja koffeiinit päälle.

Onko väliä mihin aikaan tuon juoksee, jos esim herää 9.00 ja lähtee 9.30 lenkille niin onko sillä mitään merkitystä? :nolo:
edit.siis onko siitä jotain haittaa verrattuna aikaisempaan ajankohtaan?

Vanek sanoi:
Onko väliä mihin aikaan tuon juoksee, jos esim herää 9.00 ja lähtee 9.30 lenkille niin onko sillä mitään merkitystä? :nolo:
edit.siis onko siitä jotain haittaa verrattuna aikaisempaan ajankohtaan?

Eipä kai. Kunhan ei syö ennen tuota. Ideahan on se että maha olisi mahd. tyhjä, jotta rasva palaisi. Ajankohdalla ei ole mitään merkitystä. Aamulla se maha vain sattuu olemaan tyhjä.

Jortsu sanoi:
Mulla coctail ennen aamuaerobista on tällä hetkellä

-500 mg C-vitamiinia
-5 BCAA nappia (US Masters, pitäisiköhän ottaa enemmän?)
-UN HydroBurn (MaHuang -versio)
-huudellaan alas puolella litraa vettä jossa 15ml omenaviinietikkaa

Vire on hirveä :hyper:
Miksi omenaviinietikkaa?

Suositut

Back
Ylös Bottom