Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
porrada sanoi:Mä olen todellakin ihmetelly tuota tapaa että lähetään lenkille ennen aamupalaa. Joskus näkee että ihan huippu-urheilijat sanoo tekevänsä niin. Mahtaa vaan pukata melkosen katabolian päälle..
Herra Hera sanoi:Aamuaerobinen tyhjään vatsaan toimii rasvanpoltossa tautisen varmasti. Aihetta käsittelee pakkiksellakin noin N+1 threadia (N=iso luku).
Sakael sanoi:Voisiko joku ystävällinen ihminen vääntää minulle rautalangasta, mitä haittaa proteiinidrinkistä on ennen aamulenkkiä?
Powerhousu sanoi:Ihan heittona vaan, ei mitään faktaa. Mutta elimistöhän tarvitsee hiilihydraattia toimiakseen. Jos sitä ei elimistössä ole, niin sitä otetaan rasvakerroksesta. Siis maksa muuttaa triglyseridin glukoosiksi. Jos taas elimistössä on proteiinia vapaana, tehdään siitä elimistön tarvitsema glukoosi, jolloin rasvan käyttö energiaksi vähenee.
S225T sanoi:Jep - rasvanpolttotarkoitukseen tyhjä vatsa ehdottomasti. Jos hirveä kataboliaskitsopelko iskee päälle niin glutamiinia ja/tai bcaa:a voi ottaa. Tai sitten hifiheraa. Mutta vain vähän, eikä välttämättä.
Vanek sanoi:Onko väliä mihin aikaan tuon juoksee, jos esim herää 9.00 ja lähtee 9.30 lenkille niin onko sillä mitään merkitystä?
edit.siis onko siitä jotain haittaa verrattuna aikaisempaan ajankohtaan?
pollo sanoi:Kaseiini voisi myös toimia hyvin..
Itse otan pari lasia vettä ja koffeiinit päälle.
Miksi omenaviinietikkaa?Jortsu sanoi:Mulla coctail ennen aamuaerobista on tällä hetkellä
-500 mg C-vitamiinia
-5 BCAA nappia (US Masters, pitäisiköhän ottaa enemmän?)
-UN HydroBurn (MaHuang -versio)
-huudellaan alas puolella litraa vettä jossa 15ml omenaviinietikkaa
Vire on hirveä