Takin No Shortz
Banned
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harva varmaan viitsii lähteä salille roudaamaan sitä omaa vaakaa...
Paljonkos tuollainen tavallinen mutkatanko painaa?
Paljonkos tuollainen tavallinen mutkatanko painaa?
Yleensä sen 8,5 kg?
Yleensä sen 8,5 kg?
... ja mun salilla 10kg ilman lukkoja.hunter killer sanoi:Meijjän salilla se on 10kg lukkoineen...
Ja eikös se loppujenlopuks ole aika sama painaako se 12.5kg vai 15kg. Saman verran se kuitenkin painaa seuraavallakin viikolla. Olettaen siis että käyt aina samalla salilla
timse sanoi:Kyykkytangot painaa mun salilla 25kg, penkkitangot taas 20kg... näyttävät aivan samoilta päälleppäin
... ja mun salilla 10kg ilman lukkoja.
Kyykkytangot painaa mun salilla 25kg, penkkitangot taas 20kg... näyttävät aivan samoilta päälleppäin. Sitten on vielä lyhyempiä suoria tankoja esim pystäriin, jotka painaa 15kg.
Turha näitä on arvailla. Vaa'assa on totuus.
Ja eikös se loppujenlopuks ole aika sama painaako se 12.5kg vai 15kg. Saman verran se kuitenkin painaa seuraavallakin viikolla. Olettaen siis että käyt aina samalla salilla
Kyykkytangot painaa mun salilla 25kg, penkkitangot taas 20kg...
Voi helvetti. Romutit juuri minun SF- ja DF-syklini. Mistä tiedän, että kumpi tanko on kyseessä, jos meidänkin salilla on noin :itku: Kannan siis tästä lähtien vaakaa aina kainalossa puntilla.
woot, painaako se 25kg?Vaikka timse sanoikin, että nuo näyttävät päällepäin samalta niin ainakin meidän salilla erottaa hyvin sen yhden 25kg kyykkytangon. Ensinnäkin se on helvetisti paksumpi ku normi 20kg tanko. Toiseksi se on joku erityisesti kyykkäämiseen tehty tanko, joten siinä on merkkiviivojen lisäksi keskellä tankoa sellanen viiva mistä varmistajat näkee, että se on keskellä selkää se tanko kun kyykkää.