Tampereen yöelämä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dear_a
  • Aloitettu Aloitettu
Pari viikkoa sitten keskiviikkona tuli käytyä pitkästästä aikaa Tampereella. Onnelaan eksyttiin euron illoille -> tuhannen päissään, mutta porukkaa riitti ja hauskaa oli :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Henkisesti 20v ja fyysisesti 35v äijäkööri (kumminkin naisista pitävä :haart: :love: ) vierailulla tampereella lauantaina. Missä hyvä meiniki:whip:?
Joko pikkujouluamätöörihelvetti on päässyt kylällä irti :zzzz:?

jonkeli sanoi:
...
Sema = pelkkiä amiksia, jos haluat pelkästään autoista puhuvien viiksisällien seuraan niin sinne. huomaa -> :) (taitaa maksaa 2e sisään, mutu) ...
Viimeisen reilun kolmen vuoden aikana oon istunut Semaforissa enemmän kuin kaikissa muissa baareissa yhteensä. Ja se on paljon. -Trust me. Ikinä en ole autoista puhunut siellä kenenkään kanssa, ja viiksiä ei ole tullut bongailtua. Semafori tais alkaa vetään jengiä marraskuussa 2002 kun ne pisti pienen ilmoituksen asematunneliin: "0,5e olut -2e ke ja la". Seuraavana lauantaina oli mukavasti ihmisiä, toisena ei saanut enää ikkunapaikkaa ja kolmantena lauantaina oli jo aivan täyttä. Muina viikon päivinä oluen sai kahdella eurolla jos antoi alennuskupongin. Saman ostoksen yhteydessä sai takaisin kasan kuponkeja. Jonkin ajan päästä oluen hinta nousi 2,3e/0,5l ja hinta alkoi koskemaan kaikkia päiviä. Nykyään tuoppi maksaa 2,5 (vai onko arkisin 2e?), mutta tuotevalikoimaan kuuluu myös edullinen olutkannu.

Ennen muusikista vastasi asiakkaat kolikoillaan, nykyään DJ:t kiusaavat oluen kittaajia tanssimusiikilla. Tanssilattian avaaminen pari vuotta sitten pilasi baarifiilistä merkittävästi.

Sema on viikonloppuisin aina aivan täynnä ja siten ahdistava paikka, mutta mikään muu paikka ei kelpaa meikäläiselle kun mietitään minne mennään kiskomaan pohjia aikaisin iltapäivällä tai viettämään tylsää maanantai-iltaa. Semassa ei tarvitse välittää hienostelevista davideista, siellä on hyvä meininki kun tietää, että suurin osa porukkaa ihan rehellisesti halvan oluen perässä dokaamassa. :) Oma baari kullan kallis. :haart:

f-edit: Joku kysy kerran, että miten baarin nimi voi olla "Semafori"? Se kuulostaa joltain koiran ruoalta.

jonkeli sanoi:
Ei taida Alessa olla 6-kymppisiä ainakaan viikonloppuisin. + halpa olut
Jee Jee soittaa nykyään muutakin kuin suomalaista. + halpa olut.
Hellää ei taida enää olla. Vanha Hellä keskustassa oli loistava. Onneks eivät siellä rokkia soittaneet, vaan metallia.

Kostaja X sanoi:
Hellää ei taida enää olla. Vanha Hellä keskustassa oli loistava. Onneks eivät siellä rokkia soittaneet, vaan metallia.

Näiden sivujen mukaan Hellässä avajaiset huomenna. En tiedä mitä tässä välissä on tapahtunut... remonttia tms kenties?

Onnelahan on se ykköspintaliitopaikka tällä hetkellä. Valttina sielä on se rock-puoli joka on kyllä asiallinen. Sisään on viikonloppuisin 10€, mutta silti paikka on aivan täynnä.

Ilves on toinen "kallis" paikka, joka on erityisesti vanhemman väen suosiossa.

Senssi, NiteTrain ja Trendi ovat pahimmat teinipaikat, yläikäraja näihin 24v :hyper:

Groovessa saat väistellä vonkaavia maahanmuuttajia, jotka kyttäävät tanssilattian reunalla, en suosittele.

Be-pop on nostanut suosiotaan rajusti viime aikoina. Dj on n. 60v, joka sitten näkyy siinä, että tän vuosituhannen musiikkia on turha toivoa. Paljon soi 60-70 luvun klassikoita ja erikoisuutena muutama hidas biisi kesken illan.

Ilmaispaikoista paras on Hämeenkadun Grand Star Cafe, jossa on hyvä urheiluhenkinen tunnelma etenkin Tapparan kotipeli-iltoina.

w3e4r5t sanoi:
Näiden sivujen mukaan Hellässä avajaiset huomenna. En tiedä mitä tässä välissä on tapahtunut... remonttia tms kenties?

Ei perkele! Tonnehan minä poikkean heti kun tervehdyn.:rock:

edittiä: vanhalla toimipaikalla Tammela/Kaleva on aika hiljasen näköstä, eikä ainakaan aluks näkynyt mitään infoa uusista tiloista.

kouluun ku tässä ykspäivä menin ni olin näkevinäni hellän kyltit entisen kivan/divan paikalla:)

edit: nojoo tossa linkissähä se uus osote lukeeki

Kostaja X sanoi:
vanhalla toimipaikalla Tammela/Kaleva on aika hiljasen näköstä, eikä ainakaan aluks näkynyt mitään infoa uusista tiloista.

Noni, nyt ollaan mun alalla! :D
Eli Hellä avattiin tänään.. en ole ihan 100% varma. Lauantaina on ainakin auki ja itse olen menossa katsomaan minkälainen meno siel on. Hellä sijaitsee nykyään tuulensuussa vanhan Kiva/Divan paikalla! (Hämeenkadun länsipäässä)

Onnela on kyl pintaliitopaikka.. mutta onhan siellä kauneimmat naisetkin :thumbs:
btw. onko siel muualla vessaa kuin siel alimmassa kerroksessa?

Alebub viikolla densojen paikka mutta viikonloppuisin pääasiassa rokkitukkia täynnä.

Semaforissa on taas kaikkea 15-50 -vuotiaista amiksista yliopiston porukkaan.

Räpärällää, sama kun menisit 50v ajassa taaksepäin.

YO-Talo, kaikkea puunhalaajista jääkiekkoilijoihin.

Jahas, tänään sikaillaan ykköset päällä ja jos ennustajan lahjat toimivat, niin Onnelassa mennään. Räpis/alepub/sputnik on sen sortin paikkoja, että jos menet epähuomiossa kauluspaita päällä niin turpiin tulee.

D.Yates sanoi:
Räpis/alepub/sputnik on sen sortin paikkoja, että jos menet epähuomiossa kauluspaita päällä niin turpiin tulee.
Sputnik varsinkin on sellainen, että vahingossa jos laitat shaketin niskaan niin ne vie sun Pirkkalaan tapettavaks ja kantaa sun maksaa muovikassissa pari viikkoa. Tästähän on se dokumenttikin: "Pirkkalaiset meets Virpi Butt" by Maxwell Gothenburg.

Oikeasti ihan kiva ja asiallinen paikka. Loistava musiikki jos vähän hevimmästä tykkää. Ja mikä onkaan kauniimpi maisema, kuin öinen Keskustori ylhäältä päin katsottuna.

Gazza sanoi:
Be-pop on nostanut suosiotaan rajusti viime aikoina. Dj on n. 60v, joka sitten näkyy siinä, että tän vuosituhannen musiikkia on turha toivoa. Paljon soi 60-70 luvun klassikoita ja erikoisuutena muutama hidas biisi kesken illan.

Siis se on dj se käyrä jolla on diskopallosta tehty pikkutakki aina päällä?, mä luulin että se on omistaja. Toi on kyllä ihan käymisen arvoinen paikka, varsinkin ke ja to iltaisin, kun siellä on 0,50 euron ilta(kalja,siideri,lonkero).

Vanek sanoi:
Siis se on dj se käyrä jolla on diskopallosta tehty pikkutakki aina päällä?, mä luulin että se on omistaja. Toi on kyllä ihan käymisen arvoinen paikka, varsinkin ke ja to iltaisin, kun siellä on 0,50 euron ilta(kalja,siideri,lonkero).

Kyllä minäkin sitä omistajaksi väittäisin. Tota 50cent kalja/siideriä on tullu litkittyä, mutta mehuahan se on. Bebob on ihan jees mesta kuitenkin. Lauantaina silti suosittelen käymään, vaikka tuolloin on ihan normaali hinnat.

static sanoi:
olikos bebobbiin la k-20?

En tiedä varmaksi vai olisko k-21 mutta siitä on ilo kaukana kun paikan omistaja (vara Elvis) alkaa itse pyöritellä niitä levyjä. Hitto se on kauheaa musiikkia :curs:

jussi` sanoi:
Onnela on kyl pintaliitopaikka.. mutta onhan siellä kauneimmat naisetkin :thumbs:
btw. onko siel muualla vessaa kuin siel alimmassa kerroksessa?
ei ole, mut siellä on kahdes eri paikkaa siel alakerrokses. tai sit oon käyny vuorotellen naisten vessassa :nolo:

Käykös Senssillä, diskojen Mersussa, enää kukaan?
Vai onko se vieläkin Toijalalaisten ja Viialalaisten suosima villapaitahelvetti?

Entäs, onko Rusty Angel jo lopettanu vai toimiiko se vieläkin siellä alarannan suunnassa?

Sen kerran kun Tampereella tulee käytyä kyllä mä itseni löydän Sputnikista, ja päissään. Hyvä juottola, musa ja meininki sopii mulle.

Sputnik varsinkin on sellainen, että vahingossa jos laitat shaketin niskaan niin ne vie sun Pirkkalaan tapettavaks ja kantaa sun maksaa muovikassissa pari viikkoa.

Mä en "rokkibaareissa" oon elämäni aikana nähny ku pari tappelua, (ja neki hevimies vs. hevimies) ei ymmärrä et mistä tommonen yleinen käsitys on tullu et jos vaikka skraga kaulassa painelet Sputnikiin/ Corneriin/ Hevimestaan../../ käkättimeen tulee heti ovella. Not. Oon mä aikalailla notkunu myös diskoissa ja yökerhoissa, kyllähän noissa niitä tappeluita riittää.

Vielä laajempi vertaus festareista.
Raumanmeret, Rantarokit ym. vs. TUSKA ja Sauna Open Air.
Kyllähän nää 2 ekaa voittaa järjestyshäiriöiden määrässa noi jälkimmäiset
100-0.

Kiitokset kaikille neuvoista! Nyt on Tampere nähty ja koettu. :D

Onnelaan me päädyttiin - neuvojanne seuraten - ja olihan se aikamoinen paikka, etenkin se rock-puoli oli tosi jees, musiikki ja palvelu toimi! :rock: Onnelan ovelle kiitoksia Hgin neidoilta... ;)

Koska kaupungista tuntuis löytyvän elämää enemmänkin, seuraavaa suurhyökkäysoperaatiota suunnitellaan jo. Kyllä Tampere on hieno kaupunki, miehetkin on miehiä eikä metroseksuaaleja. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom