Tampereen yöelämä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dear_a
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Komeettaa voisin ehdottaa tähän väliin
Hyvä paikka tuohon tarkoitukseen. Vielä vähän kypsempää löytyy taas Hämeensillalta (ravinteli, ei silta...).

Missähän Tampereella olisi hieman "kypsempiä" naisia liikenteessä mukavalla meiningillä? Siis puhutaan nyt jotain 30-45 v.
Seurahuone kuulemma loistomesta. ;)

Laitetaas tänne jotain, kun tää tuli omaksi Tre osioksi. Onkos paljo väkee menossa Pyntsälle huomenna Beach Partyyn?

Oho, huomasin vasta nytte että tää Tre osio tuli sitte. Itse piti mennä tonne Beach Partyihi mutta ei saatu sitte aikaseks lähtee ku oltii kavereitten kanssa mökillä juomassa aamusta asti :D. Minkäslaine meno siel oli?

Ei mitään tietoa :)
Jäin jumittaan muualle huikkaan, mut sit loppuillasta menin Apolloon reiveihin :D
Ei kai siä mitään kummempaa menoo ollu.

Se harmaa sää ei oikein napannu...

Ei mitään tietoa :)
Jäin jumittaan muualle huikkaan, mut sit loppuillasta menin Apolloon reiveihin :D
Ei kai siä mitään kummempaa menoo ollu.

Se harmaa sää ei oikein napannu...
Olitko Old Oliversin terassilla aloittelemassa tuolloin? Olit!?

No en. Olin kokonaan naapurikunnassa...

Emmä Solidi pubeissa alottele.... Tosin sun kanssa vois käydä ottaan pakit ja luut käteen. :)

Passionin terassi on paras alotusmesta oman himan jälkeen. Lauantaina olin Jack Roosterissa siinä Siperian lähellä, mut ei se ollu niin hyvä...

No en. Olin kokonaan naapurikunnassa...

Emmä Solidi pubeissa alottele.... Tosin sun kanssa vois käydä ottaan pakit ja luut käteen. :)

Passionin terassi on paras alotusmesta oman himan jälkeen. Lauantaina olin Jack Roosterissa siinä Siperian lähellä, mut ei se ollu niin hyvä...

Sama baari sama päivä! ;) Kellonaika vaan puuttuu..

Jaa-a. :D

Mitähän se ois ollu. Jotain klo. 20.30-00.00. Siellä isossa porukassa ihan nurkassa veden vieressä. Mun veli oli istunu siellä pöydässä kahen naiskaverinsa kans koko illan meitä ennen...
Ainakin mulla oli GASP:n paita ja musta huivi, kun luulin, et oon vaan passionissa...

Mitäköhän sitä tekis vkoloppuna.. ;)

Hei, toihan kuulostaa ihan idealta. Ei olla kokeiltukkaan tollasta juttua, mistäs keksit ;)

jaa-a, täytyy kattoo. Ainakin sali nyt eka ja sit jtn. Huomenna ainakin huikalle...

Pitäisköhän munki lähtee huomenna katsastaa tampereen yöelämää, kun on peräti vapaata ...

Vitut himassa jaksa päivystää, lähen koht, mut käyn vaan nopeesti. Huomenna sit täydet sarjat tod.näk...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom